137. forduló, 139. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 24. 9h:02'
EZ A 179. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
180. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,32] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 287.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

tv 110 támadó/véd. varázslat a 110. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: kisebb tűzlehelet. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

dd 57 eldobod az 57. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 252.]

ep 256 120 építed a 256. tárgyat 120 pontért
Folytatod a belső falak építését. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. Válaszfalakat építesz a pihenőhelynek, az imateremnek és az áldozati szentélynek. Úgy néz ki, a belső építési munkálatokkal kész vagy! Istened jelenlétét kezded halványan érzékelni. Most jön a templom berendezése. Az egyik legnagyobb feladat a belső szentély oltárának megépítése. Aztán imaköveket, szobrokat is kell faragni. Keményen dolgozol, még a nyelved is kilóg. 120 tapasztalati pontot kaptál. [120 pontot használtál fel, van még 132.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[126,31] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy burástya királynő. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a burástya királynő jobb oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a burástya királynő bordás mellkasát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 7 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [125,31] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ababo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,31] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel.
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Aiby 'eem Yxté, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [54 pontot használtál fel, van még 78.]

jlk 1521 jelszó kimondása 1521
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 144 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

2 3 4 5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 65. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 73.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[124,30] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Felfedeztél egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [124,29] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban sakálok üvöltenek. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 33 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner kétfejű troll trófeát, és kiszedsz egy quwarg harcos trófeát. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Teleeszed magad. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [125,28] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Felfedeztél egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mancsával a bundás csirmáz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 bőrsisakot. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 32 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya bal vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 29.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[126,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,30] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a trikornis jobb első lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a trikornis fehér hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a trikornis testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [126,31] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

f 268 kísérletezel a 268. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 279 pontot. A következő körben tehát 279 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 17 (18) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 19 (22) Menekülés: 40 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 293/204 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 191/3 Pénz: 830 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 27/8
Eddig összesen 857 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 426 TP-t kaptál. Jelenleg 272 044 TP-d van. A következő szinthez még 67 956 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, tüskés harci gromak, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 23/22 (+7%) vágófegyverek: 10/3
ütőfegyverek: 13/84 (+26%) lőfegyverek: 11/90 (+8%) dobófegyverek: 7/70

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << bronzkard (#2083) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
126,31 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/64 2. nyomkövetés: 17/92 (+30%) 3. mászás: 11/13 (+2%)
4. csapdakészítés: 13/41 (+10%) 5. csapdaészlelés: 3/4 6. gyógyítás: 29/25
7. titkosírás: 6/19 (+12%) 8. felderítés: 2/94 (+28%) 9. szörnyidomítás: 6/12
10. teológia: 11/100 (+10%) 11. taumaturgia: 7/26 (+14%) 12. versengés: 4/11 (+9%)
13. zene: 5/48 14. szörnyismeret: 15/74 (+20%) 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 4/48 17. bányászat: 18/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 49, 65.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 19 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 73.20 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
61 arany (#50) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 26 kaja (#2)
3 kerek kő (#19) 4 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 gyöngymangó (#135) 8 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 trikornis szarv (#198) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128
27
28
29
30
31
32
33
(124,29) sóhajtó dornyok (#112), quwarg harcos (#201)
(124,30) élőholt quwarg (#202), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba
(124,31) kérődző etra (#368), mínosz-kúp (#178), oltár, barátság szent tüze (#484), 29. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(125,28) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, tündöklő szobor (#1587), 44. jellempróba, légirozmár (#94), bundás csirmáz (#93), ragyás burástyák (#111)
(125,31) művészi porolit (#720), oltár, arató csattanat (#144)
(126,29) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534)
(126,30) trikornisok (#104), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534)
(126,31) burástya királynő (#759), halálhozó (#419)

Üzenet küldése a karakternek