137. forduló, 139. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 14. 9h:11'
EZ A 155. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
156. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,52] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+147 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 672. hetének nyerőszámai: 11, 13, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 273.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[134,53] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 261.]

tim 135 titkosírás megfejtése 135 pontért
Bebújsz a mínosz-kúpba, és megpróbálod kiböngészni az írást. Nagyon könnyen boldogulsz, hiába, öreg róka vagy már a szakmában.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[135 pontot használtál fel, van még 126.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 123.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a ryuku ostromteknős nyakát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vasalt bunkóval többször eltalálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 80, gyógyulás: 29, összesen: -51 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-1 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 1, 11.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 53. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 28 (29) Szint: 16 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 25 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 16 Életpont: 263/67 Jellem: gonosz (115) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 Varázspont: 256/131 Pénz: 130 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/1 EFejl: 30
Eddig összesen 588 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 144627 TP-d van. A következő szinthez még 35373 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, ryuku futárbérenc, élőholt quwarg. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 4971 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12/17 (+1%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: *21/100
lőfegyverek: 14/91

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/23 2. nyomkövetés: 17/6 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/90 5. csapdakészítés: 10/6 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/97
7. gyógyítás: 30/93 8. titkosírás: 1/67 (+67%) 9. felderítés: 10/65
10. teológia: 17/40 (+6%) 11. taumaturgia: 13/38 (+6%) 12. zene: 18/7
13. szörnyismeret: 1/18 14. zárnyitás: 9/67 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 10/62

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(134,53) mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, tavacska, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), ryuku ostromteknős (#362)

Üzenet küldése a karakternek