136. forduló, 138. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 15. 12h:03'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,54] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+61 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+18 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 281.]

* 2. KP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [10 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

bpb bef. parancs berakása:

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 269.]
[A parancs tárolásra került.]

tv 200 támadó/véd. varázslat a 200. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: káoszcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ef 6 506 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 8 VP-t.]

p 74 85 5 használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 5 rézdarab molekuláit, előállítottál 5 óndarabot. [-50 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 1 VP-t.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve rúnakő teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! 2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! 3.) Az álmokat nem tudom megmérgezni, ha mindenki álomport szagolgat. Áldozz fel oltáromnál 20 álomport! [30 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 6 VP-t.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[78,53] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből. (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 62 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 367 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy agglomerátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [77,52] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Utad során felfedezel egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pókvadász. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 154. Kapsz 7 VP-t.]

v 201 elmormolod a 201. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a rúnakő teremtése varázslatot! Sikeresen létrehoztál egy rúnakövet! Érzed istened áldását. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 74. Kapsz 16 VP-t.]

ft 140 2 támadod a 140. szörnyet a 2. fajúakat
FT 140 parancs tárolva. FT 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[77,51] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy khór darázs. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a khór darázs jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a khór darázs bal szárnyát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a khór darázs testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [77,50] Tovább barangolsz a fák között.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a halálmadár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel megdöföd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 13 életpontot vesztettél. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Látsz egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [78,49] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trikornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a trikornis jobb hátsó lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel megdöföd a trikornis jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 661 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi táborát. Fekete a bőre. Kíséretét alkotja egy élőholt quwarg nekromanta. Dornodon főpap-jelöltje. Egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó kitűzőt, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy roxati üvegszemet, egy rubin koszorút, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy varkaudar katona trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[27 pontot használtál fel, van még 47. Kapsz 5 VP-t.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[77,48] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Darlan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel megdöföd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy ezüst karkötőt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy garokk a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó!
Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [77,47] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [77,46] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [42 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 8 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

be 550 bemész az 550. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ek 215 6 t. energia kisütése: 215 6
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gyilkos sallankot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le az emberevő. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 273 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÚNAKŐ TEREMTÉSE (201. VARÁZSLAT)
Ahhoz, hogy istened hite megfelelően terjedjen, szükség lesz újabb rúnakövekre. Neked, mint felszentelt papnak, feladatot a rúnakövek telepítése, amelyeket egy egyszerű mágikus rítus segítségével hajthatsz végre. A rúnakő teremtése 15 VP-t, 80 TVP-t és 5 szögletes követ igényel, valamint egy olyan mezőt, ahol nincs semmilyen rúnakő, ill. egyetlen szomszédos mezőn sincsen istenednek rúnaköve. A rúnakő teremtése előremozdulást jelent a papi ranglétrán.

VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY)
Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig...

SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

KARAKTERLAP

Mumus, egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Chara-din követője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 18 Merészség: 7/4 Magasság: 252 cm
IQ: 21 (25) Támadás: 31 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 18 (25) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 369/270 Jellem: gonosz (215) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (23) Varázspont: 125/88 Pénz: 3429 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/4 Pszi pont: 71/14
Eddig összesen 859 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 939 TP-t kaptál. Jelenleg 270 202 TP-d van. A következő szinthez még 69 798 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg harcos, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/24 szúrófegyverek: 20/26 (+5%) vágófegyverek: 18/5 (+23%)
ütőfegyverek: 16/53 lőfegyverek: 8/43 dobófegyverek: 18/82 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
77,46 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 50,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/52 (+11%) 2. nyomkövetés: 25/6 (+14%) 3. mászás: 6/80
4. csapdakészítés: 25/95 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/37 6. gyógyítás: 10/40
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 4/33 9. szörnyidomítás: 8/86
10. teológia: 14/12 (+20%) 11. taumaturgia: 11/47 (+9%) 12. versengés: 1/35 (+18%)
13. zene: 2/65 (+11%) 14. szörnyismeret: 11/7 15. pszi: 10/83 (+8%)
16. zárnyitás: 3/43 17. vadászat: 2/86 18. bányászat: 22/75
19. testépítés: 7/92 (+6%) 20. főzés: 4/90 (+20%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), halálmadár (#351), grákó denevér (#25) (csak egyszer), acéldarázs (#140) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (2) vámpirizáció (#1) (5,20)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
emberevő (#119) (építő: +20% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0)
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 1)
3.) Az álmokat nem tudom megmérgezni, ha mindenki álomport szagolgat. Áldozz fel oltáromnál 20 álomport!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1785), pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 43 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1753 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 82.72 kg Megterheltség: 48%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 kaja (#2) 5 rézdarab (#70)
5 szögletes kő (#17) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652) 2 madártoll (#112)
3 óndarab (#85) 1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

76 77 78 79 80
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
(77,47) Elenios oltár, 22. jellempróba, tetemember (#123)
(77,48) művészi porolit (#720), púpos burástya (#92), egy gnóm férfi
(77,50) halálmadár (#351), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), phua-kúp (#372)
(77,51) khór darázs (#348), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(77,52) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), elf kósza háza (#681), pókvadász (#59)
(78,49) trikornisok (#104), egy elf férfi
(78,53) vortexmágus (#418), agglomerátor (#138)

Üzenet küldése a karakternek