136. forduló, 138. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 2. 9h:26'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,85] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy copfos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének beavatott rangú tagja. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasállata egy sullár! Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szadis Tata. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 9 csillezsályalevél (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany) ellenértékét.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Öcsi, Trolli, Amos Kaelpyr, Rasty Buragghia és Trollina. Miközben Trolli előremegy, hogy megbeszélje a részleteket a karaván vezetőjével, ti is felkészültök az útra. Egy hátsóbb szekér mellett léptettek majd, ahonnan kiválóan szemmel tarthatjátok az előttetek álló utat, illetve a környező bokrokat, s a banditákat sem ijesztitek el, ha rajtaütni próbálnának a karavánon. A karaván nekiindul, döcögve... zötyögve. Nem kell sokat várnotok, hamarosan egy erdőbe értek. A környező fákon egyetlen madár sem csicsereg, síri csend van. Nyomasztóan síri. Először csupán egyetlen fej jelenik meg a bokrok között, később három újabb. Borostás, ápolatlan emberek feje. Mire marad időtök kettőt pislogni, már sokan vesznek körbe. Hát itt az ideje megszolgálni a pénzeteket! Ellenfeled két útonálló lesz.

Röpke számítás után konstatálod, hogy első útonálló van a legközelebb, őt támadod először.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal karját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát.
Mandibulakaszával kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) [első útonálló:] Az első útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [második útonálló:] A második útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) [első útonálló:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő áldozatnak második útonállót választod.
Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) [második útonálló:] A második útonálló lendületes ütése célt téveszt. [második útonálló:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. [első útonálló:] 85 tapasztalati pontot kaptál. [második útonálló:] 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Öcsi egy sötét gnóm és egy bandita, Trolli egy bandita és egy vadászkutya, Amos Kaelpyr egy bandita és egy vadászkutya, Rasty Buragghia két bandita, Trollina két bandita vérét vette.
Öcsit egy útonálló futtatta meg.
Figyelmetek az életben maradt ellenfeletek felé fordul. Trollival, Amos Kaelpyrral, Rasty Buragghiával és Trollinával együtt indulsz küzdelemre. Egy útonálló az ellenfeletek!

Trolli elmormol egy hhaar burka varázslatot. Trollina hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Trolli, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozza az útonálló testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 17 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Amos Kaelpyr kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 22, összes sebződés: 0}

Öcsi csatlakozik a csapathoz, most hogy végetért a csata. Megfáradtan indultok tovább, nem is gondoltad volna, hogy ennyi testmozgásra lesz szükség a pénzetekért. Az út hátralevő része szerencsére banditamentes, nem történik újabb incidens. Ez a kaland végülis jól végződött, s végre bezsebelhetitek munkátok jutalmát is; az 1200 aranyas fizettséget, plusz némi ékszert a szekérről. Megbeszélt döntésetek alapján a te jutalmad 1 aranygyűrű (ld. enc.) és 200 arany jut. (Trolli 1 aranygyűrűvel és 200 arannyal , Amos Kaelpyr 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 200 arannyal , Rasty Buragghia 2 arany karpereccel és 200 arannyal , Trollina 1 aranyozott klipsszel és 200 arannyal , Öcsi 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 200 arannyal lett gazdagabb.) Búcsút intesz a többieknek, majd visszafelé indulsz, ahol amúgy letáboroztál. 2250 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 297.]
Amos Kaelpyr, amikor összefutottatok, adott neked egy umbatari karkötőt. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vasérc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. A lottó 704. hetének nyerőszámai: 25, 7, 29. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy fabontó szójer nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a fabontó szójer farkát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a fabontó szójer bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a fabontó szójer testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. A fabontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 299.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 284.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 274.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 274.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.]
[A parancs tárolásra került.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 254.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 209.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[81,85] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus bal lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 fiatalság itala (ld. enc.). 1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 255 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 255 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a pókvadász bal oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [82,85] Fák, mindenütt csak fák.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,86] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Látsz egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az emberevő testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az emberevő bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 152.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 mozogsz délkeletre
[84,87] A hegyvidéket síkság váltja fel.

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 138.]

jlk 2612 jelszó kimondása 2612
Kimondod a jelszót, de persze semmi sem történik, hiszen a találós kérdést még el sem olvastad. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[85,86] Síkság, továbbra is csak síkság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elfelezed a sajtot, és odaadod nekik. Bár nem köszönik meg, mégis tudod, hogy ismét jót cselekedtél. (+2 jóság.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 7 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a proteinfecske farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot.

(Továbbmész...) [87,85] A bozótost dombság váltja fel.

Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [32 pontot használtál fel, van még 106.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[88,84] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 púderkövet.

(Továbbmész...) [89,84] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb lábát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya! (ld. enc.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 6 mérg. ubuk tüskét. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 54.]

bpb bef. parancs berakása:

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 54.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 21 fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 6, 4.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. 2 kaját bezabál a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY)
Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig...

A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY)
A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne.

MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia hittérítője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 29 (33) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 26 Támadás: 21 Agresszió: 4 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 19 Életpont: 237/215 Jellem: jó (190) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 173/54 Pénz: 2622 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/5 Pszi pont: 20/0 EFejl: 30
Eddig összesen 455 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3672 TP-t kaptál. Jelenleg 96942 TP-d van. A következő szinthez még 23058 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, troll ritualista, quwarg szabotőr. A 136. fordulódban 1848 arany került a bankszámládra. 1866 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 9/16 (+21%)
ütőfegyverek: *20/101 lőfegyverek: 19/11 (+24%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/9 2. nyomkövetés: 15/22 (+28%) 3. mászás: 8/13 (+108%)
4. csapdakészítés: 10/14 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/96 6. gyógyítás: 36/42
7. titkosírás: 2/0 8. felderítés: 3/25 9. szörnyidomítás: 6/4
10. teológia: 11/35 (+31%) 11. taumaturgia: 8/15 (+27%) 12. versengés: 4/45 (+24%)
13. zene: 3/52 14. szörnyismeret: 9/70 (+22%) 15. pszi: 3/94 (+14%)
16. zárnyitás: 3/30 17. vadászat: 12/16 (+10%) 18. bányászat: 14/34 (+30%)
19. testépítés: 12/46 20. csapatmunka: 1/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 4)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 119.19 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 spiritusz (#170) 15 ubuk tüske (#131)
2 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 amniosz (#203) 1 aranyló ugarhéj (#100) 3 fabontó (#106)
1 fiatalság itala (#473) 9 kaja (#2) 4 madártoll (#112)
6 mérg. ubuk tüske (#137) 1 púderkő (#119) 3 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,85) fabontó szójerek (#71)
(81,85) Dornodon rúnaköve, vortexmágus (#418), pókvadász (#59)
(83,86) Sheran rúnaköve, világítótorony (#156), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, alpesi tehenek (#91), emberevő (#119)
(84,87) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), phua-kúp (#372)
(85,86) 31. jellempróba, proteinfecske (#139)
(86,85) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(87,85) Leah oltár, érclelőhely
(88,84) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(89,84) uzbányok (#102), márványtorony (#175), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek