136. forduló, 138. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. aug. 15. 10h:00'
EZ A 558. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
559. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,81] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 257.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+51 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 217.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

m 2 mozogsz keletre
[128,81] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 szent jogart. (ld. enc.) Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

[25 pontot használtál fel, van még 187.]

vi 1 1 70 viselkedésed: 1 1 70
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerőd az eredeti érték 70 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[128,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy tüskés harci gromak ijesztett meg. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a ryuku légiós fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Felfedeztél egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [18 pontot használtál fel, van még 169.]

v 1 2 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+25 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 144.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Folytatod a kutatást. Egyelőre még semmi. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember jön feléd. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 124.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[129,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy tavacska van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy friss csatamezőt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Feltöltöd a vizestömlőt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[18 pontot használtál fel, van még 106.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 86.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[130,80] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bonus Mortalis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [129,81] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 68.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a légirozmár fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a légirozmár jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 2 gyöngymangót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [16 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 99 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 42.]

gyk 182 10 gyakorolsz a 182. tárggyal 10 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. [10 pontot használtál fel, van még 32.]

ef 2 502 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 18.]

h 233 5 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [5 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 7.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-12 életerő.) Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a spagulár. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért.

TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 72. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 23 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 288/198 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 229/1 Pénz: 653 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 564 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1867 TP-t kaptál. Jelenleg 179625 TP-d van. A következő szinthez még 375 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, quwarg királynő, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: *19/101 (+3%) vágófegyverek: 10/72
ütőfegyverek: 13/89 (+15%) lőfegyverek: 11/67 (+4%) dobófegyverek: 14/67 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyu-shuriken (#157) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); sallank nyíl (#129) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/59 (+20%) 2. nyomkövetés: 19/90 3. lopás: 3/43
4. mászás: 7/56 (+8%) 5. csapdakészítés: 9/16 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/13
7. gyógyítás: 34/63 (+45%) 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 10/50 (+20%)
10. szörnyidomítás: 2/9 11. teológia: 21/69 (+8%) 12. taumaturgia: 14/98 (+6%)
13. zene: 11/4 (+5%) 14. szörnyismeret: 10/88 15. zárnyitás: 3/33
16. vadászat: 13/27 17. bányászat: 15/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 799 TU szükséges.)

Összsúly: 76.46 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 2 ubuk tüske (#131)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyöngymangó (#135) 1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,79) ryuku légiós (#361), friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, művészi porolit (#720), zombi (#49)
(128,80) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tüskés harci gromak (#156)
(128,81) grok-képződmény (#149), bundás csirmáz (#93)
(129,79) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, quwarg királynő (#153)
(129,81) grok-képződmény (#149), légirozmár (#94)
(130,79) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, patak
(130,80) gumifa (#38), tavacska, művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanatok (#144), ryuku csapásvezető (#778)

Üzenet küldése a karakternek