136. forduló, 138. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 23. 12h:06'
EZ A 179. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
180. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,32] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mérges pók nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

fku 50 felt. kutatás 50
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[120,33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy friss csatamezőt. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dark Angel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az erszényes elkarog testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [121,32] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dombi yeti. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dombi yeti testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dombi yeti jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ.

(Továbbmész...) [122,32] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kérődző etra. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a kérődző etra nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. [77 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[123,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,31] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Aiby 'eem Yxté egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,32] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [44 pontot használtál fel, van még 174.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[126,32] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,32] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 520 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa. Egy gólem talizmánt, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy örökkéval. éjkövét, egy q. pusztító medált, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant trófea és egy éjkornis trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy érző szívű dromedár.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Pajzstörő Gron. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Sheran szerzetese. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy nefil-rin medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy aranyfecske trófea, egy Notermanthi trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy érző szívű dromedár.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tápmentes Megabye. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudása észrevehetően gyarapodott. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran hittérítője. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudarölő éremet, egy vassisakot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy Ayagira Tanaka trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jasin Nathal. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[18 pontot használtál fel, van még 156.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Folytatod a belső falak építését. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. Válaszfalakat építesz a pihenőhelynek, az imateremnek és az áldozati szentélynek. 100 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 56.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 21.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 16.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY)
Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd.
Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

A KVATÁCIÓ MEGISMERÉSE, 2. LÉPÉS (17. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ujjongasz magadban - hamarosan eléred a TELJES KVATÁCIÓT, amely virtuális halhatatlanságot jelent, és tudomásod szerint eddig egyetlen alakváltónak sem sikerült végrehajtania. Az atomi és molekuláris szintű átalakítások tovább folynak, tovább növelve átmeneti gyengeségedet (további -2 védettség) ez azonban nevetséges ár a Teljes Kvatáció elérésért. A kvatációs transzformáció melléktermékeként egy újabb, igen értékes képességet is elsajátítottál: ez a kisebb tűzlehelet. Életenergiádat mostantól képes vagy korlátozott mértékben direkt energiává alakítani, és ezt forró tűzleheletként ellenfeledre köpni. A tűzleheletet ugyanúgy kell használni, mint a normál támadó varázslatokat, a TV és FTV parancsokkal. A különbség az, hogy a tűzlehelet használatához nem kell varázspont, alkalmazásakor mindössze 2 életpontot kell feláldoznod. A kisebb tűzlehelet sorszáma 110, [tehát TV 110-el rakhatod be a TV listádra] karakterszintenként D3 életpont sebzést okoz (max. 50D3), amit sikeres mentődobás felez.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 17 (18) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 19 (22) Menekülés: 40 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 293/265 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 191/13 Pénz: 891 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 25/3
Eddig összesen 846 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 904 TP-t kaptál. Jelenleg 263 618 TP-d van. A következő szinthez még 76 382 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, tüskés harci gromak, kétfejű troll.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 23/15 (+4%) vágófegyverek: 10/3
ütőfegyverek: 13/58 (+12%) lőfegyverek: 11/82 dobófegyverek: 7/70

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << bronzkard (#2083) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
127,32 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/64 (+11%) 2. nyomkövetés: 17/62 (+18%) 3. mászás: 11/11
4. csapdakészítés: 13/31 (+10%) 5. csapdaészlelés: 3/4 6. gyógyítás: 29/25
7. titkosírás: 5/107 8. felderítés: 2/66 (+39%) 9. szörnyidomítás: 6/12
10. teológia: 11/90 (+4%) 11. taumaturgia: 7/12 12. versengés: 4/2
13. zene: 5/48 14. szörnyismeret: 15/54 (+33%) 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 4/48 17. bányászat: 18/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 49.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 34 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 79.72 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 3 madártoll (#112) 3 óndarab (#85)
3 rézdarab (#70) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 elkarog szőr (#665) 5 gyenge méreg (#26)
1 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128
30
31
32
33
34
(119,32) mérges pók (#20)
(120,33) friss csatamező (#262), 32. jellempróba, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354)
(121,32) olvasztókemence (#86), dombi yeti (#366)
(122,32) kérődző etra (#368), 32. jellempróba
(123,32) tetemember (#123), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár
(124,31) törpemammut (#115), mínosz-kúp (#178), oltár, barátság szent tüze (#484), 29. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(125,32) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(126,32) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(127,32) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 23. jellempróba, oltár, olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), Pajzstörő Gron (2968. kalandozó), Tápmentes Megabye (4336. kalandozó), Jasin Nathal (5080. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek