135. forduló, 137. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 4. 12h:07'
EZ A 352. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
353. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,53] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 47. pontnál.
Azon töprengsz, mily kevesen is értik meg a mutánsokat. Pedig Te is mennyire igyekezel, mégis a legtöbben idegenkednek tőled. Talán a pszi miatt... Pedig most, hogy képes vagy bárki gondolatait módosítani, könnyen elérhetnél bármit, mégis valami visszatart. Igen, kell lennie más útnak is, hiszen annyian élnek e vidéken rajtad kívül. De nem, a pszi nagyon jó dolog, az lenne a legjobb, ha mindenki megismerné. S talán te át tudnád úgy alakítani az elméket, hogy más is érezze, miről van szó. Igen, most rögtön munkához kell látnod, így hát felébredsz, és útnak indulsz. Csak később jut eszedbe, mindez csupán álom volt.
A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 679. hetének nyerőszámai: 7, 6, 10. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 130 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 291.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

vi 10 5 30 viselkedésed: 10 5 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

ftv 50 171 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 171. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 49 mozogsz 49
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A verem alján vagy. Mindenütt rengeteg széttört csont, szétszaggatott rongydarabok. Förtelmes bűz árad mindenfelől. A verem alján vértől megfeketedett hegyes karók meredeznek vádlón felfelé. Akit ide levetettek, aligha élhette túl az esés. Riadtan fordulsz hátra a legapróbb neszre is. [48. PONT.] Egy óriásférget veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 18 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az óriásféreg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriásféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriásféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Mosolyogva kidobod a nevetséges velociraptor trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes óriásféreg trófeát. 2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 gyöngyberakásos öv (ld. enc.), 1 vashegyű nyíl, 1 fűszertartó, 1 dorony duda (ld. enc.), 3 királygyík bőr, 58 arany, 34 madártoll, 2 zárnyitó készlet, 1 púderkő és 1 galachmit. Felpakolsz.
A kettéharapott faajtón keresztül apró raktárba érkezel. Hát ez meg mi? Különös szerkezet állja utadat. Hirtelen zseniális ötleted támad! A szerkezetet kihúzod a verem aljára, elejére rátámasztod az imént leölt óriásféreg tetemét, majd a biztosítószeget kihúzva, már száguldasz is felfelé! Épp a verem bejáratához érkezel. Na ide se jössz vissza többé! [49. PONT.]
[10 pontot használtál fel, van még 276.]

vi 5 5 30 viselkedésed: 5 5 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

m 8 mozogsz északra
[134,52] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 19 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Látomásaid vannak. Egy hosszú asztal jelenik meg előtted, dugig tömve a legfinomabb sültekkel. Körülötte szolgálók sürgölődnek, minden üres tálca helyére újabbat hoznak. Gyomrod fájdalmas korgással térít magadhoz, szinte elviselhetetlenül éhes vagy. Már bármilyen étellel elégedett lennél, még arról is lemondanál, hogy inasok hozzák eléd. Hiába kutatsz, semmit nem találsz. Hasadra szorított kézzel, dühösen visszafordulsz. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a quwarg harcos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 50, gyógyulás: 7, összesen: -43 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 241.]

ek 7 4 2 t. energia kisütése: 7 4 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 241.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 34 aranyat. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 213.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[134,51] Még mindig füves síkságon vagy.

Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,50] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az arató csattanat fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,49] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar behemót nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a varkaudar behemót nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót bal vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 183.]

m 1 mozogsz északkeletre
[136,48] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy grok-képződményt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [20 pontot használtál fel, van még 163.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a drasmólyom fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 147.]

m 1 mozogsz északkeletre
[137,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Scarlet. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 137.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Hohó, valamit találtál! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a tetemember jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír jön feléd. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [30 pontot használtál fel, van még 107.]

m 8 mozogsz északra
[137,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(15198) " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Látsz egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. # tapasztalati pontot kaptál. Találsz valamit: 1 bőrpáncél. Elrakod. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 89.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 69.]

m 2 mozogsz keletre
[138,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony jobb vállát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 57.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya farkát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranyláncot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [33 pontot használtál fel, van még 24.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[137,47] Síkság, továbbra is csak síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[12 pontot használtál fel, van még 12.]

kut 30 kutatsz 12 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [12 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 27, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 272 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÖNGYBERAKÁSOS ÖV (732. TÁRGY)
Ez a szemet gyönyörködtető ékesség a nemesek viselete ünnepi alkalmakkor. Ha egy szörny kincseskamrájában bukkansz rá, annak számtalan oka lehet: a kalandvágyó nemes a szörny gyomrában végezte, vagy a tolvaj járt ugyanígy, aki a nemes házából a különleges kincset elorozta.

DORONY DUDA (235. TÁRGY)
A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 26 (31) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 21 (24) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 22 (27) Életpont: 289/111 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 448/306 Pénz: 388 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 157/156
Eddig összesen 549 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8953 TP-t kaptál. Jelenleg 255825 TP-d van. A következő szinthez még 4175 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, áeratikus hasnyák, óriásféreg. A 127. fordulódban 2575 arany került a bankszámládra. 2806 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 8/72 vágófegyverek: 22/89 (+19%)
ütőfegyverek: 9/15 (+15%) lőfegyverek: 18/24 (+12%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/17 2. nyomkövetés: 39/21 (+36%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/96 (+21%) 5. csapdakészítés: 14/25 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/94
7. gyógyítás: 15/66 8. titkosírás: 4/88 9. felderítés: 13/80 (+54%)
10. szörnyidomítás: 10/52 11. teológia: 19/0 (+23%) 12. taumaturgia: 18/78 (+20%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 5/82 (+18%) 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 9/93 17. szörnyismeret: 15/38 18. pszi: 21/90 (+5%)
19. zárnyitás: 3/16 20. vadászat: 7/58 (+11%) 21. bányászat: 16/31
22. főzés: 3/48

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen É paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
202 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 aranylánc (#191)
1 bőrpáncél (#51) 1 dorony duda (#235) 1 fűszertartó (#210)
1 galachmit (#310) 1 gyöngyberakásos öv (#732) 3 kaja (#2)
3 királygyík bőr (#44) 40 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
1 púderkő (#119) 1 rövid íj (#107) 5 tüske (#22)
7 ugh méreg (#166) 1 vashegyű nyíl (#176) 2 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(134,50) arató csattanatok (#144), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(134,51) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(134,52) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, smaragdgólem (#417), quwarg harcos (#201), ragyás burástya (#111)
(134,53) óriásféreg (#171)
(135,49) varkaudar behemót (#189)
(136,48) grok-képződmény (#149), 21. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, drasmólyom (#60)
(137,46) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), oltár
(137,47) friss csatamező (#262), oltár, szent tölgyfa (#393), Scarlet (5676. kalandozó), tetemember (#123)
(138,46) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, sóhajtó dorony (#112), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek