135. forduló, 137. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 4. 12h:10'
EZ A 180. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
181. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,-47] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

jlk 3061 jelszó kimondása 3061
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 285.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[97,-48] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. Magad mögé lököd a pitiáner kardszárnyú pocok trófeát, és kinyersz egy alkalmas tüskés harci gromak trófeát. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy csontváz lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből.

(Továbbmész...) [97,-49] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ilkin érc) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos tetű. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 11 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+50 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,-50] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány mutáns pók nyomokat fedezel fel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mutáns pók. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csontváz lord volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [88 pontot használtál fel, van még 197.]

be 565 bemész az 565. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ee 195 117 145 eladod a 195. tárgyat a 117. tárgyat a 145. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 1 mozogsz északkeletre
[97,-51] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy jósda (561. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 185.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ve 153 30 megveszed a 153. tárgyat 30
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ee 225 169 147 eladod a 225. tárgyat a 169. tárgyat a 147. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

d 36 7 eldobod a 36. tárgyat (7 darabot)
Elhajítasz 7 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 242 2 eladod a 242. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,-52] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sullár. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sullár farkát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sullár jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sullár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy zombi mester volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [12 pontot használtál fel, van még 173.]

be 596 bemész az 596. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

vtn 32 varázslat tanulás: a 32. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[95,-53] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sámán erszény. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 161.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[94,-53] Síkság, továbbra is csak síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,-53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sullár közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sullár bal oldalát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sullár nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Utad során felfedezel egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [92,-53] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba?

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 125.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [5 pontot használtál fel, van még 120.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 119.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 79.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 148 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 2 9 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 139 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-3 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 17 Merészség: 2/1 Magasság: 168 cm
IQ: 29 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 18 Menekülés: 35 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 268/204 Jellem: jó (254) Tul. pont: 3
Szerencse: 20 Varázspont: 199/1 Pénz: 764 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 6/2
Eddig összesen 880 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 384 TP-t kaptál. Jelenleg 227 686 TP-d van. A következő szinthez még 32 314 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, Thargodan csontváz, élőholt sullár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19/80 (+12%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 20/67 (+8%)
lőfegyverek: 21/32 (+8%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,17 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/62 (+66%) 2. nyomkövetés: 27/24 (+4%) 3. mászás: 7/82
4. csapdakészítés: 10/70 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/14 6. gyógyítás: 20/59 (+44%)
7. titkosírás: 2/83 (+11%) 8. felderítés: 4/36 (+7%) 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 8/69 (+6%) 11. taumaturgia: 8/44 (+6%) 12. szörnyismeret: 13/89
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 13/21 15. bányászat: 23/42 (+33%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1085 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
2 mérgezett tüske (#23) 25 tüske (#22) 16 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * nap szimbólum (#141) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 134]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 102]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
5 zöld üveg (#82) [bennük 1 csepp ragasztó (#83), fér még: 99]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 hebrencs csapda (#147) 9 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185)
2 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 10 sáfránykő (#979)
1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 4 amniosz (#203)
20 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 6 dorony tüdő (#212)
17 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 1 gyíkfű (#201) 7 gyöngymangó (#135)
3 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232) 28 kaktusztüske (#114)
1 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 25 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 1 moa obszidián (#380)
7 móri gyümölcs (#116) 7 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
10 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 2 remák szív (#264)
10 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650)
8 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 2 téfea-agy (#172)
3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30)
17 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 92.27 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 fáklya (#36) 5 kaja (#2) 11 tüske (#22)
4 vashegyű nyíl (#176) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gromak bőr (#268) 1 ilkin érc (#232) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 rézdarab (#70) 1 sámán erszény (#650) 2 sullár hólyag (#168)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98
-54
-53
-52
-51
-50
-49
-48
-47
-46
(93,-53) sullár (#101), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár
(94,-53) phua-kúp (#372)
(95,-53) ork sámán (#345), gumifa (#38), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(96,-52) Elenios rúnaköve, oltár, sullár (#101)
(96,-50) Leah rúnaköve, oltár, mutáns pók (#117)
(97,-51) orgyilkos (#131), jósda (#561)
(97,-49) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 23. jellempróba, érclelőhely, gyilkos tetű (#116), Thargodan csontváz (#297)
(97,-48) vaskohó (#155), oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156), élőholt sullár (#216)
(97,-47) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek