135. forduló, 137. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 30. 10h:45'
EZ A 877. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
878. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,50] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr követője. Egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot és egy mind. topázát visel. Felszerelését egy domináns morf trófea, egy védelmező morf trófea és egy fémbontó szójer trófea ékesíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {támadása: 28.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Leviatan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr követője. Egy bőrpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy mind. topázát visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy troll ritualista trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Trisaf Odnalmor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon ismét összeakadsz Trisaf Odnalmor. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sörényes ubuk nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 275.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 64 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]
[A parancs tárolásra került.]

jlk 5111 jelszó kimondása 5111
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza egyik csápját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A massza egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza duzzadt orrát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: A gyöngymangó minden harmadik héten érik. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 245.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 243.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 241.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézsisakot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 227.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[93,51] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+8.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [93,52] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy Yurk, a profi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Yurk, a profi bal oldalát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Yurk, a profi testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy aranytű. Szereztél 3 ork csodaszert. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [16 pontot használtál fel, van még 211.]

be 572 5 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 161.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[94,52] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz plazmagömböt. (ld. enc.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork bérgyilász került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi "
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) [95,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Találsz egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy fény szentélyét. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut jobb hátsó lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 145.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 131.]

m 2 mozogsz keletre
[96,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} Itt csata lesz.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 tüskét. [48 pontot használtál fel, van még 83.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 67.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[97,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Söröskorsó Artur orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 11 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork sámán tömzsi testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy domináns morf áll veled szemben.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A domináns morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vasalt bunkóval megütöd a domináns morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A domináns morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy brutális morf. {max. életpontja: 87-94.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a brutális morf fejét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő láncing felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 1 gernim balzsamot. (ld. enc.) Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [98,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a pókvadász nyakát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy változatos morf.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 88 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a változatos morf jobb vállát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf nyakát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A változatos morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 25 életpontot vesztettél. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. (ld. enc.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Megnyirbálja a lomha morf ollója a jobb karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a lomha morf fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lomha morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Megnyirbálja a lomha morf ollója a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 aenouth ködkürtöt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut bal oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut ormányát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a törpemammut fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 48.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 18 fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-27 életerő.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL)
Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon".

PLAZMAGÖMB (2235. TÁRGY)
Na még egy kristálygömb, gondolod szomorúan, és már nyúlnál az aranytermő ládikódért, de ahogy hozzáérsz új szerzeményedhez, annak belsejéből apró elektromos kisülések indulnak ujjad irányába, de nem okoznak sérülést, ellenben gyönyörű látvány. Nocsak, ez akkor valami új dolog lesz, de vajon mire jó? Vagy már annyira rutinos, hogy rögtön a villámokkal hozod összefüggésbe új szerzeményed, így kísérletképp ellősz egy kisebb villámot, ami legnagyobb megelégedésedre nem is lesz annyira kicsi. Vigyorogva rakod a plazmagömbnek nevezett varázstárgyat hátizsákodba, hiszen most már tudod, hogy amíg nálad van, villám alapú varázslataid szintenként eggyel többet sebeznek. Átadni biztosan nem fogod senkinek, mindenki szerezzen magának.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2235 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy plazmagömbre!)

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

ZÖLD MORFPLAZMA (2444. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, zöldes színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY)
Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Ez a 136. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 17 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 30 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 261/82 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 306/93 Pénz: 164 arany Kép. pont: 22
Pszi pont: 9/3
Eddig összesen 930 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 887 TP-t kaptál. Jelenleg 251 069 TP-d van. A következő szinthez még 8 931 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, lomha morf, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 23
lőfegyverek: 22 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 29
7. titkosírás: 3 (+1) 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 8 (+1) 11. taumaturgia: 2 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 10 14. pszi: 1 15. vadászat: 6
16. bányászat: 18 17. főzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 32, az összesen kapott pontszám: 3200. (összesen ölhető: 354 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 7 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) $1 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
15 * tüske (#22) 1 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 királyi korona (#338) 2 rézsisak (#72)
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
8 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 5 ezüst karkötő (#158)
1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
5 aranygyűrű (#193) 3 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 41 csepp tinta (#101), fér még: 19]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 31]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 56 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 26]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 59 csepp ugh méreg (#166), fér még: 49]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
5 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 81]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 2 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
2 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
1 gernim balzsam (#1894) 1 + hebrencs csapda (#147) 111 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 1 kulcskarika (#648) 10 leviatán hólyag (#2182)
2 nagy bronzkulcs (#185) 8 ork csodaszer (#1228) 5 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
6 szent jogar (#150) 2 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242)
2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 40 álompor (#396) 7 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 5 átlátszó morfplazma (#2451) 27 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 4 bíbor morfplazma (#2450) 4 bordacsont (#16)
4 darázsszárny (#652) 7 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
19 drótszőr (#37) 3 fabontó (#106) 3 fehér morfplazma (#2445)
13 fekete gyöngy (#99) 3 fekete morfplazma (#2446) 1 galachmit (#310)
2 grákóbőr (#41) 14 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
2 kék morfplazma (#2442) 1 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236)
3 lapkorong (#80) 5 lila morfplazma (#2448) 2 liumbe hajtás (#655)
69 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125)
7 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148)
2 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 1 narancs morfplazma (#2449)
47 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 17 pirkit (#153)
5 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 4 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 17 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
43 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 5 sárga morfplazma (#2447)
6 smirglilevél (#29) 63 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 6 szulfagor agyar (#677) 3 trikornis szarv (#198)
12 varányszem (#30) 17 varkaudar csont (#1113) 35 vasérc (#152)
3 vörös morfplazma (#2443) 2 xirnox szív (#213) 1 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 155.57 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
110 arany (#50) 7 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 borostyán függő (#162) 1 csontszablya (#64)
1 gernim balzsam (#1894) 7 gyenge méreg (#26) 13 kaja (#2)
1 kék morfplazma (#2442) 4 ork csodaszer (#1228) 2 rézsisak (#72)
1 sárga morfplazma (#2447) 3 spiritusz (#170) 1 vas dobónyíl (#189)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98 99
49
50
51
52
53
(93,50) massza (#217), mérges nyukmár (#95)
(93,51) sötét gnóm (#132)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, Yurk, a profi (#958)
(94,52) az 51. labirintus bejárata, relikviagyűjtő háza (#2239), ork bérgyilász (#781)
(95,52) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, törpemammut (#115), mérges nyukmár (#95)
(96,52) grok-képződmény (#149), Tharr oltár, 22. jellempróba, manaelementál (#290)
(97,52) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba, ork sámán (#345), domináns morf (#7624), brutális morf (#7620)
(98,52) pókvadászok (#59), változatos morf (#7626), lomha morf (#7621), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek