134. forduló, 136. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 3. 12h:17'
EZ A 180. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
181. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,-38] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 298.]

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork sámán lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán jobb vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sámán erszény. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 253.]

jlk 3061 jelszó kimondása 3061
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (A merészséged nem volt elég magas.) [15 pontot használtál fel, van még 238.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[101,-39] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy vérfürdető magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A Semmiből groteszk halálbokor sarjad. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [100,-40] Még mindig bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy dermesztő lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,-41] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz jobb lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 12 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy vaskohót. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 208.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[98,-42] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy dermesztő lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,-43] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz bal oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szubreális vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,-44] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy drakolich közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 178.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[98,-45] Szűnni nem akar a zöld síkság.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,-46] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy ongóliant lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy élőholt quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,-47] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Felfedeztél egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [63 pontot használtál fel, van még 115.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ha hallgatsz rá, nevetsz, sírsz, bátorságot kapsz, jókedvre derülsz vagy elszomorodsz.
E tanácsadó nélkül nehéz az emberi életet elképzelni!
[5 pontot használtál fel, van még 110.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mai vadászzsákmány: egy sánta, de kövér törpeantilop. (+6 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 70.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mai vadászzsákmány: egy sánta, de kövér törpeantilop. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 29.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sullár. 3 kaját bezabál a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 17 Merészség: 2/1 Magasság: 168 cm
IQ: 29 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 18 Menekülés: 35 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 268/216 Jellem: jó (252) Tul. pont: 3
Szerencse: 20 Varázspont: 199/2 Pénz: 764 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 6/1
Eddig összesen 872 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 291 TP-t kaptál. Jelenleg 223 302 TP-d van. A következő szinthez még 36 698 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, Thargodan csontváz, élőholt sullár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19/68 (+12%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 20/59 (+10%)
lőfegyverek: 21/24 (+10%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,23 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/96 (+66%) 2. nyomkövetés: 27/20 (+70%) 3. mászás: 7/82
4. csapdakészítés: 10/65 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/14 6. gyógyítás: 20/15
7. titkosírás: 2/72 (+11%) 8. felderítés: 4/29 (+6%) 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 8/63 (+6%) 11. taumaturgia: 8/38 (+6%) 12. szörnyismeret: 13/89 (+20%)
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 13/21 (+132%) 15. bányászat: 23/9 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1085 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
2 mérgezett tüske (#23) 36 tüske (#22) 16 ubuk tüske (#131)
4 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * nap szimbólum (#141) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 94]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 105]
1 vizestömlő (#3) [benne 1 korty víz (#27), fér még: 19]
5 zöld üveg (#82) [bennük 1 csepp ragasztó (#83), fér még: 99]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 8 fáklya (#36)
1 hebrencs csapda (#147) 14 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185)
2 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 10 sáfránykő (#979)
1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 4 amniosz (#203)
20 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 6 dorony tüdő (#212)
17 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 7 gyöngymangó (#135) 3 hebrencs állkapocs (#130)
28 kaktusztüske (#114) 1 kőszem (#304) 1 kvazár (#244)
25 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
1 moa obszidián (#380) 7 móri gyümölcs (#116) 7 óndarab (#85)
4 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
2 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651)
3 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
2 téfea-agy (#172) 3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
6 varányszem (#30) 17 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 92.48 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 spiritusz (#170) 8 tüske (#22) 4 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665) 2 gyöngymangó (#135)
14 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 2 óndarab (#85)
1 sámán erszény (#650) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102
-48
-47
-46
-45
-44
-43
-42
-41
-40
-39
-38
-37
(97,-47) phua-kúp (#372), világítótorony (#156)
(98,-46) Tharr oltár, vaskohó (#155), 46. jellempróba, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(98,-45) márványtorony (#175), Raia oltár
(98,-44) alpesi tehén (#91), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(98,-43) ryuku gárdista (#360), Thargodan csontváz (#297), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(98,-42) sóhajtó dorony (#112)
(99,-41) erszényes elkarog (#354), Thargodan csontváz (#297)
(100,-40) nekrofun (#173), Fairlight oltár, ragyás burástya (#111)
(101,-39) vérfürdető magszim (#148)
(101,-38) ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek