Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 1. 9h:13' EZ A 302. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD 303. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
kf 1533 | kézbeveszed/felveszed az 1533. tárgyat |
vi 7 4 30 | viselkedésed: 7 4 30 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a sírlidérc testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az autentikus vámpír bal karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 36501 TP, -5 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -13 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [129,50] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Látsz egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet!
(Továbbmész...) [130,50] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sebesült quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 15 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kt 209 2 | elkészíted a 209. tárgyat (2 darabot) |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a karmos tankány testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [131,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy technokolin irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya farkát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Felfedeztél egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kt 6 1 | elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot) |
kt 7 1 | elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot) |
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 72.]
be 665 1 | bemész a 665. épületbe |
familiáris idézése (#159) 8 mágiapontért, | varázskő készítés (#160) 8 mágiapontért, | varázsenergia (#161) 6 mágiapontért, | hhaar burka II (#162) 8 mágiapontért, |
dimenzióugrás (#163) 8 mágiapontért. |
vtn 162 | varázslat tanulás: a 162. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
![]() Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
HHAAR BURKA II. (162. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Mint a legtöbb hasznos és könnyen megtanulható varázslat, Hhaar burka sem kerülhette el a továbbfejlesztést, melynek során a burok héja még áthatolhatatlanabbá, szilárdabbá vált. Ez sajnos nem csak azt jelenti, hogy jobban véd az esetleges támadásoktól [+9 védettség], hanem egyben azt is, hogy te is nehezebben fogod tudni megsebezni ellenfeledet [-2 támadás]. A varázslat viszont megtartotta azon kedvező tulajdonságát, hogy nincs anyagi komponense! Elmondása 10 VP-t igényel. |
Erő: | 18 (23) | Szint: | 13 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 12 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 278/177 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -5 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 251/1 | Pénz: | 7 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/18 | Pszi pont: | 76/56 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 20/16 (+16%) | vágófegyverek: | 12/12 |
ütőfegyverek: | 9/23 (+5%) | lőfegyverek: | 8/18 | dobófegyverek: | 21/16 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/78 | 2. nyomkövetés: | 16/53 (+46%) | 3. lopás: | 2/21 |
4. mászás: | 8/37 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 12/50 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/62 |
7. gyógyítás: | 21/95 | 8. titkosírás: | 4/50 | 9. felderítés: | 10/85 (+17%) |
10. szörnyidomítás: | 8/4 | 11. teológia: | 13/53 (+17%) | 12. taumaturgia: | 16/13 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 6/53 | 15. zene: | 3/86 |
16. szörnyismeret: | 10/76 | 17. pszi: | 13/26 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. bányászat: | 15/48 (+34%) | 21. főzés: | 9/20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az emberektől (1) bármit |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 58 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), nők (#999), férfiak (#998) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0) |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
Összsúly: 93.65 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 3 | gromak bőr (#268) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | rövid íj (#107) | 2 | szuperkötél (#209) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 8 | ugh méreg (#166) |