134. forduló, 136. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 12. 9h:17'
EZ A 505. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
506. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,3] koordinátán.
Hulk Hogan, amikor összefutottatok, adott neked egy sötét tekercset (ld. enc.). Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 3. KP: v 59 0 0 elmormolod az 59. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

fl 6 147 lopsz a 6. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

kf 535 3 kézbeveszed/felveszed az 535. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a vizestömlőt, de nagyon őrzöd a sötét tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[90,2] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy piromenyét került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Eláraszt a tűz. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 219 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 16, gyógyulás: 9, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy templomot. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Mallior lábát masszírozza. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,2] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,3] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mocsári ácsorgó. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mocsári ácsorgó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mocsári ácsorgó testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a mocsári ácsorgó testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 27 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mocsári ácsorgó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 38 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mocsári ácsorgó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. Elhajítod a vacak kardszárnyú pocok trófeát, és kiszedsz egy mocsári ácsorgó trófeát. 1 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 216.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[93,4] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Feltételes támadás:) Egy téfea magoflux! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a téfea magoflux bal vállát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 mocsári penke. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [94,3] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyíkember közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyíkember testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyíkember karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 23 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,3] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 186.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[95,4] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,5] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [93,4] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 156.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [30 pontot használtál fel, van még 126.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 96.]

szk 98 keresed a 98. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy téfea magofluxot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

h 234 40 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+1 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 56.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [20 pontot használtál fel, van még 36.]

ef 4 509 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 8.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [8 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a garokk. 4 kaját habzsol be a törpemammut. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 276 pontot. A következő körben tehát 276 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.

MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 21 (23) Támadás: 15 (16) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 23 (26) Menekülés: 30 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 258/235 Jellem: gonosz (113) Tul. pont: 2
Szerencse: 17 (19) Varázspont: 182/29 Pénz: 221 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/7
Eddig összesen 809 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 908 TP-t kaptál. Jelenleg 137 323 TP-d van. A következő szinthez még 42 677 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, mocsári ácsorgó, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 20/48 (+1%) vágófegyverek: 15/81
ütőfegyverek: 14/17 (+18%) lőfegyverek: 17/14 (+4%) dobófegyverek: 8/8

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) << vaskard (#2084)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,62 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/40 2. nyomkövetés: 37/90 (+33%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 9/71 5. csapdakészítés: 15/39 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/89
7. gyógyítás: 16/35 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 5/45 (+44%)
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 11/39 (+2%) 12. taumaturgia: 7/89 (+6%)
13. versengés: 3/24 14. zene: 3/65 (+75%) 15. szörnyismeret: 14/12
16. zárnyitás: 3/35 17. vadászat: 17/86 (+44%) 18. bányászat: 14/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 1)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 59 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 66.34 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kaja (#2) 2 spiritusz (#170)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyíkfű (#201) 1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331)
2 pirkit (#153) 1 sullár hólyag (#168) 1 téfea-agy (#172)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94 95 96
1
2
3
4
5
6
(90,2) piromenyétek (#99), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(91,2) 43. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), garokkok (#73)
(92,3) mocsári ácsorgó (#774)
(93,4) téfea magofluxok (#98), egy ismeretlen isten rúnaköve
(94,3) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), gyíkemberek (#51), manaelementál (#290)
(95,3) nekrofun (#173), mocsári penke (#148), varkaudarok (#64), manaelementál (#290)
(95,4) phua-kúp (#372), mocsári penke (#148)

Üzenet küldése a karakternek