134. forduló, 136. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 7. 9h:06'
EZ A 142. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
143. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,93] koordinátán.
A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Amos Kaelpyr adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 smaragd védőgyűrűt.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 evaporőr hájat. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 evaporőr hájat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy evaporőr nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 278.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csillezsályalevél. [-21 varázspont.] [+7% teo] [15 pontot használtál fel, van még 253.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 250.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[50,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [50,95] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [51,96] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip puha testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal kilukasztod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek keletre. [55 pontot használtál fel, van még 195.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[51,97] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megvagdalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [51,98] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát.

(Továbbmész...) [51,99] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy Ököl nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az Ököl jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. 2 életpontot sebződsz. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az Ököl bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az Ököl jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az Ököl inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az Ököl összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szöges bunkó, 1 kőkés és 1 dárda [dárda ->eldobod]. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy technokolin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal kilukasztod a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a technokolin testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A technokolin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 168.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[52,98] Tovább barangolsz a fák között. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő grákó denevér nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a grákó denevér fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a grákó denevér testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A grákó denevér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A grákó denevér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy halálmadár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár farkát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a halálmadár testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a halálmadár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 aranygyűrű (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [53,97] A terep továbbra is ritka erdő. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [54,96] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal végigmetszed a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a pókvadász jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy khór darázs. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a khór darázs testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a khór darázs szőrös torát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a khór darázs jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol egy kopasz, szürke szemű, harcsabajszos troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy kaffogó hebrencs trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gráxusz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[27 pontot használtál fel, van még 141.]

m 1 mozogsz északkeletre
[55,95] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[9 pontot használtál fel, van még 132.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [50 pontot használtál fel, van még 82.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] A befejezéshez még 1747 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 3. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [27 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 22, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját bezabál a nektoraf. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 276 pontot. A következő körben tehát 276 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY)
Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod.

ÖKÖL (7121. ELLENFÉL)
ököl egy kopasz kobudera férfi. Az Újnyugat rend tagja. Fajából adódóan nem meglepő, hogy puszta kézzel harcol, de így is felér a legtöbb fegyveressel. Ha meg akarod sebezni, használj valami gyors szúró, vagy vágófegyvert, mert a lassabban kezelhető ütőfegyverek elől legtöbbször könnyedén kitér.

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 89/89 év
Egészség: 20 (26) Életpont: 238/232 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 240/6 Pénz: 3839 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 133/185 EFejl: 25
Eddig összesen 461 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2584 TP-t kaptál. Jelenleg 107238 TP-d van. A következő szinthez még 12762 TP szükséges. Trófeáid: érző szívű dromedár, troll ritualista, vérfürdető magszim. A 128. fordulódban 7660 arany került a bankszámládra. 7928 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: *20/101
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 18/9 (+15%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/62 2. nyomkövetés: 16/82 (+12%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 8/2 (+6%) 5. csapdakészítés: 12/70 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 23/6 8. titkosírás: 4/29 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 10/61 11. teológia: 13/98 (+7%) 12. taumaturgia: 21/78 (+17%)
13. versengés: 6/70 14. zene: 2/62 (+27%) 15. szörnyismeret: 17/6 (+20%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 5/5 18. vadászat: 5/81
19. bányászat: 8/57 (+16%) 20. főzés: 1/24 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
érző szívű dromedár (#753), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 11. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ubuk tüske (#131) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsszárny (#652)
2 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41) 1 kaja (#2)
1 kőkés (#6) 1 koponya gyűrű (#1733) 2 madártoll (#112)
1 móri gyümölcs (#116) 3 ragasztó (#83) 5 sallank karom (#128)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 szöges bunkó (#8) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(50,94) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), Dornodon oltár, mérges nyukmár (#95)
(50,95) olvasztókemence (#86), érclelőhely
(51,96) mély kút (#93), Fairlight oltár, topránypolip (#86), gyilkos sallank (#85), sörényes ubuk (#89)
(51,97) 45. jellempróba, sörényes ubuk (#89)
(51,98) Elenios rúnaköve, manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(51,99) Ököl (#7121), technokolin (#50)
(52,98) grákó denevér (#25), halálmadár (#351)
(54,96) pókvadászok (#59), khór darázs (#348), Gráxusz (3947. kalandozó)
(55,95) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 44. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek