134. forduló, 136. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 20. 9h:06'
EZ A 139. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
140. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,61] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [10 pontot használtál fel, van még 297.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy tolmokov-koktél elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 277.]

ef 11 503 energia fejlesztése 11
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 200.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 170.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[81,60] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy surranó kígyó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a surranó kígyó testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A surranó kígyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [82,60] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [83,60] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A Rin völgy nyugati határánál jársz. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Shanon Dhar Wermon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [18 pontot használtál fel, van még 152.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[84,60] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy szekérkaravánt. (ld. enc.) Nyugatra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz megbűvölt utazóládát. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [85,60] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tudomány és mágia az életem. Ha akarsz, kövess. Wiz-Mojó (Arany M. KT.) " Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fogjuk össze a sötét erőket, lépj te is az Ördögi Körbe! >Khy bel'Ez< " Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Erőnk a HIT-ünkben rejlik: Halál, Irgalmatlanság, Táp. Tour-Mix, Ördögi Kör. " Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem a vezetők nagyok, hanem a nép az óriás, aki naggyá tette őket. -DM " [18 pontot használtál fel, van még 134.]

be 35 bemész a 35. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 6 9 12 mozogsz 6 9 12
Folytatod az utat. [5. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy tetemember az. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [9. PONT.] Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 51 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. ubuk dobónyilat. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! Fegyvere egy csontszurony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 nagy bronzkulcsot (ld. enc.), 1 bőrsisakot és 2 aranyat. [54 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 10 11 15 mozogsz 10 11 15
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [11. PONT. --> 14. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi rotható húsát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 1 borostyán függő, 2 vasérc és 7 ubuk tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 1 mozogsz 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 142 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 126 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 3, 24.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)
Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY)
Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány.
Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást.
A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd.
[Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.]

MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY)
A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő.
- Látom, tetszik! - szólít meg valaki.
Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál!
- Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban!
Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír!
A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze.
A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható.

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (42). Ez a 135. fordulód.

Erő: 40 (46) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (32) Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (20) Életpont: 467/467 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (23) Varázspont: 145/28 Pénz: 1443 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/0
Eddig összesen 842 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 336 TP-t kaptál. Jelenleg 206 155 TP-d van. A következő szinthez még 53 845 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, quwarg királynő, quwarg harcos. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1445 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/92 (+4%) szúrófegyverek: 13/31 (+9%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 13/44

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3
85,60 mezőn táborozol, a 35. labirintusban, 1. szinten, 15. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/95 2. nyomkövetés: 22/12 (+39%) 3. mászás: 4/15
4. csapdakészítés: 11/49 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/40 (+5%) 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 1/25 9. szörnyidomítás: 4/44
10. taumaturgia: 12/95 (+5%) 11. harcművészetek: 17/0 12. zene: 10/19 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. zárnyitás: 1/55 15. vadászat: 10/26 (+30%)
16. bányászat: 10/35 (+10%) 17. testépítés: 33/99 (+8%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 548 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 * orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 2 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 33 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 rézsisak (#72)
1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranylánc (#191)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkéval.tűzopálja (#1518)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 61]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 46 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 94]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 56 csepp ugh méreg (#166), fér még: 28]
6 vizestömlő (#3) [bennük 101 korty víz (#27), fér még: 19]
2 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 33]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 4 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
4 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 201 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 23 kaja (#2) 1 karócsapda (#163)
5 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 2 krónika (#1725)
1 lant (#238) 3 leviatán hólyag (#2182) 2 mérleg (#81)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
2 rézkulcs (#75) 1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 41 álompor (#396)
2 antilopbőr (#48) 3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657)
5 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 9 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 6 darázsszárny (#652)
4 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122) 44 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 12 evaporőr háj (#105) 28 fabontó (#106)
3 fekete gyöngy (#99) 4 fülemüle agyar (#267) 5 grákóbőr (#41)
4 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201) 2 halcsont (#390)
1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaktusztüske (#114) 4 királygyík bőr (#44)
7 lajhár csont (#236) 3 lapockacsont (#33) 74 madártoll (#112)
7 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 4 nektoraf faggyú (#667) 5 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 24 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669)
2 rákpáncél (#97) 7 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 12 sallank karom (#128) 3 sámán erszény (#650)
10 smirglilevél (#29) 6 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69)
6 szulfagor agyar (#677) 4 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 14 tigroszlán fog (#63) 2 vadász tatu bőr (#15)
6 varányszem (#30) 20 varkaudar csont (#1113) 21 vasérc (#152)
16 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 176.55 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
128 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
1 csontszurony (#12) 1 fáklya (#36) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szvó-ektoplazma (#151)
7 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86
59
60
61
62
(81,60) Elenios oltár, surranó kígyók (#30)
(82,60) ragyás burástya (#111), Elenios oltár
(83,60) manaelementál (#290), Dornodon rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(84,60) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, 43. jellempróba, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), manaelementál (#290)
(85,60) emberevő (#119), a 35. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, csontváz (#48), varkaudar (#64), zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek