133. forduló, 135. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 18. 9h:14'
EZ A 411. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD
412. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 309.]

p 99 használod a 99. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a tudatkutatás pszi képességet. A környék pszionikus éterében lebegő tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendők] (1,1) Shadow of Anubis, Leah-hívő ember férfi,A Káosz Harmóniája KT (9170) tagja; (1,-2) Ariel Oenothera S., Raia-hívő elf nő, a Lélektisztító Irgalmas Nővérek KT (9105) tagja; (0,0) Idegzsába, Tharr-hívő kobudera férfi, a Vasalt Bunkók KT (9102) tagja; (-1,1) Holdezüst Khítul, Sheran-hívő elf férfi, a Sheran Múmiák KT (9137) tagja; (1,0) Jean-Michel, Raia-hívő elf férfi,A Káosz Harmóniája KT (9170) tagja; (0,-2) újszülött1741, alakváltó férfi; (0,0) Szürke Csillag, alakváltó nő, az Illúzió Mesterei KT (9129) tagja; (0,0) Ailindel, Elenios-hívő elf nő; (0,1) Xadornix, Dornodon-hívő alakváltó férfi, az Ördögi Kör KT (9111) tagja; (0,1) Zefyr, elf nő; (0,0) Duncos, Sheran-hívő árnymanó férfi; (-1,0) Fejbevág Osztjóvan, troll férfi; (0,-2) Vérszomjas Hokedli, Fairlight-hívő gnóm férfi, az Ezüst Kígyó Szövetsége KT (9107) tagja; (0,0) Hydra, Fairlight-hívő mutáns nő, a Zan Rendje KT (9110) tagja; (1,0) Sir New, Raia-hívő kobudera férfi, az Acél Öklök KT (9123) tagja; (-1,0) Yllaro, Raia-hívő ember férfi,A Káosz Harmóniája KT (9170) tagja; (0,-2) Matula, Sheran-hívő kobudera férfi,A Homály Dalnokai KT (9143) tagja; (0,-2) Kobor, Sheran-hívő törpe férfi, a Sheran Múmiák KT (9137) tagja; (0,1) Fliadais Inmattiel, Sheran-hívő elf férfi,A Homály Dalnokai KT (9143) tagja; (0,1) Sh'Rusrun-Oxe, Chara-din-hívő alakváltó férfi, az Ars Magica KT (9150) tagja; (2,2) Chrys, kobudera férfi; (-2,0) Gózer Dwaghul, Dornodon-hívő kobudera férfi, a Haláltánc KT (9164) tagja; (0,0) Mage Flowermilk, Elenios-hívő alakváltó férfi, a Változás Gyermekei KT (9120) tagja; (1,0) Gwendolyn, Elenios-hívő alakváltó nő; (-1,-1) Moriane LaMut, Sheran-hívő alakváltó nő; (1,0) Sylvia, Fairlight-hívő elf nő, az Ezüst Kígyó Szövetsége KT (9107) tagja; (0,1) Trükkös Béla bá, Tharr-hívő troll férfi; (-1,0) Egy üresfejű liba, Tharr-hívő gnóm nő; (-1,0) Hexe, Elenios-hívő kobudera nő, a Szeretet Vándorai KT (9138) tagja; (0,0) Gork Grimaud, Tharr-hívő törpe férfi,A Pentagramma Testvérisége KT (9127) tagja; (0,1) Kicsi Lili, gnóm nő; (1,0) Mittattami, Elenios-hívő gnóm férfi; (1,-1) Sziriusz, Leah-hívő árnymanó nő, a Holtidő Társaság KT (9165) tagja; (0,1) Shaam-lee, Raia-hívő kobudera férfi, a Sziklaöklök KT (9144) tagja; (1,0) Slayer Black Bandi, Chara-din-hívő ember férfi, a Sötét Inkvizíció Apostolai KT (9148) tagja; (-1,0) Abdul, Tharr-hívő troll férfi, a Szabad Kompánia KT (9161) tagja; (-1,0) Nathan, Raia-hívő mutáns férfi, a Ghalla Gyermekei KT (9151) tagja; (1,0) Titusz, árnymanó férfi; (0,1) Berogurgi Titusz, Fairlight-hívő ember férfi, a Jégmágusok Szövetsége KT (9169) tagja;
(0,1) Durung, Fairlight-hívő troll férfi, az Üdvhadsereg KT (9142) tagja; (-1,0) Bella Cassandra, Tharr-hívő elf nő, az Összhangzat KT (9152) tagja; (0,0) Evelyn Amarth, Sheran-hívő mutáns nő; (-1,2) Orbit, ohne Zucker, Dornodon-hívő árnymanó férfi, az Ördögi Kör KT (9111) tagja; (0,1) Bregdar , Tharr-hívő mutáns férfi, a Vérvörös Légió KT (9128) tagja; (2,1) Villámló Penge, mutáns nő; (0,-2) Kiddan, Leah-hívő ember férfi; (1,-1) Ki-Nyú Vacc, Raia-hívő kobudera férfi, a Holtidő Társaság KT (9165) tagja; (0,0) Vortexia 'el Amid, Raia-hívő elf nő, a Lélektisztító Irgalmas Nővérek KT (9105) tagja; (-2,0) Hunter Killer, Leah-hívő troll férfi; (0,0) Lon Kaorg, Raia-hívő kobudera férfi, az Összhangzat KT (9152) tagja; (0,-1) Szép Heléna, ember nő; (0,1) Xadornixné, Dornodon-hívő alakváltó nő, az Ördögi Kör KT (9111) tagja; (-1,0) Prudent Uniqum, Tharr-hívő ember férfi,A Korona Bajnokai KT (9125) tagja; (1,0) Ulna dor Blazeer, Tharr-hívő elf nő; (1,0) Galóca, gnóm férfi; (0,-2) Tormentor Rex, Raia-hívő troll férfi, a Lélektisztító Irgalmas Nővérek KT (9105) tagja; (-1,1) Öngyilkos Álom, Fairlight-hívő elf férfi, az Összhangzat KT (9152) tagja; (-1,0) Hannibál , Tharr-hívő mutáns férfi, a Jégmágusok Szövetsége KT (9169) tagja; (0,0) Handéli, Tharr-hívő elf nő, az Erdők Vándorai KT (9139) tagja; (-2,0) Axel Foleya, törpe férfi; (1,0) Miss Cell, mutáns nő; (0,0) Arkana, Elenios-hívő mutáns nő, a Kerekkorsó Rendje KT (9136) tagja; (-1,0) Panthera, Fairlight-hívő alakváltó férfi, az Arany Magisztrátus KT (9106) tagja; (0,-2) Brutalitisz, Tharr-hívő törpe férfi, a Viharlégió KT (9104) tagja; (1,0) Tiamat,the Mighty, Leah-hívő ember férfi, a Humán Páholy KT (9145) tagja; (1,0) Agyizomhúzódás, troll férfi; (1,0) Sárkányölő Bali, Dornodon-hívő törpe férfi, a Sötét Inkvizíció Apostolai KT (9148) tagja; (0,-2) Szigorú, Leah-hívő kobudera férfi, a Pusztítás Prófétái KT (9113) tagja; (-1,-1) Don Kermorwan, Tharr-hívő kobudera férfi,A Homály Dalnokai KT (9143) tagja; (0,1) Megadeathka, Sheran-hívő gnóm nő, az Összhangzat KT (9152) tagja; (1,0) Bal Dahin, Elenios-hívő törpe férfi,A Homály Dalnokai KT (9143) tagja; (0,0) Green Dragon, Sheran-hívő alakváltó férfi, az Ősi Hajnal Lovagjai KT (9167) tagja; (1,0) Acse Harding, Raia-hívő ember férfi, az Aranysárkány KT (9126) tagja; (0,0) Twardowski, Raia-hívő gnóm férfi, az Aranysárkány KT (9126) tagja; (0,-2) Tour Wen, Fairlight-hívő elf nő, az Arany Magisztrátus KT (9106) tagja; (0,0) Baltás Roger, Tharr-hívő törpe férfi, a Vashegyek Nemzete KT (9122) tagja; (-2,1) Vöröskisfröccs, Raia-hívő törpe nő; (-1,0) Számumi Aranyszél, Elenios-hívő ember nő, a Szeretet Vándorai KT (9138) tagja; (-1,0) Akhilleusz, Dornodon-hívő kobudera férfi, a Serény Múmiák KT (9103) tagja; (-1,0) Nimgil Ario, Fairlight-hívő elf férfi; (0,0) Joe Thunderfist, kobudera férfi;
[-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 299.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Találkozol David Carradine. Felszerelését egy sünmedve trófea ékesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 289.]

ve 214 3 megveszed a 214. tárgyat 3
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 manifeszt.nyúlványt. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

ve 267 11 megveszed a 267. tárgyat 11
Vásároltál 11 fülemüle agyart. 77 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 289.]

ve 1 4 megveszed az 1. tárgyat 4
Vásároltál 4 deus ex machinát. 148 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

ve 668 1 megveszed a 668. tárgyat 1
Vásároltál 1 sáska amulettet. 22 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 289.]

ve 353 3 megveszed a 353. tárgyat 3
Vásároltál 3 molluszk házat. 9 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 289.]

ba 990 nem támadod a jó jelleműeket
BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

ba 989 nem támadod a semleges jelleműeket
BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [+7% tau] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [+6% tau] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

fl 5150 50 lopsz az 5150. kalandozótól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol David Carradine letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. Ahhh, észrevett a figura! Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

fkt 19 felt. készítesz a 19. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

m 8 4 1 mozogsz északra, délre, északkeletre
[72,58] Folytatod sétádat a házak közt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Látsz egy főutcát. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [73,58] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vadaspark (769. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [30 pontot használtál fel, van még 244.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
spagulár (#82) 5 ap /db, uzbány (#102) 51 ap /db, trappoló dinymák (#118) 64 ap /db, karmos tankány (#137) 113 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
hegyi szamár 24 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

ea 7168 eladod a 7168. tárgyat
Eladtál 1 hegyi szamarat. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

id 7168 50 idomítod a 7168. szörnyet 50 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a hegyi szamár idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 30 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 80 tapasztalati pontot kaptál. [45 pontot használtál fel, van még 194.]

m 4 mozogsz délre
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Beugrasz egy kapualjba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg harcos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [10 pontot használtál fel, van még 184.]

be 684 30 7 bemész a 684. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! A fogadós bólint, jelezve, hogy a kérésed teljesíthető. Kifizetsz 12 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. A szoba valóban mindent igényt kielégítő, puha ágyikóval, mosdótállal. Megkapod a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 139.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 99.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 59.]

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomorúan látod, hogy orgyilkos tőröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre a sugárzás már nem annyira erős, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tőrt, hogy náluk ez nem történt meg? A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 2 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 27, 25.
Elfogyasztod a vacsorát, ami sült csirke vörösborral, majd visszavonulsz a szobádba. Megmosakszol, és hamarosan álomba merülsz a puha ágyikóban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 275 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY)
Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia.

MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 134. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 171/171 év
Egészség: 18 Életpont: 248/248 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 308/248 Pénz: 60 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/2 Pszi pont: 89/27 EFejl: 1
Eddig összesen 476 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 932 TP-t kaptál. Jelenleg 136860 TP-d van. A következő szinthez még 43140 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, erszényes elkarog, élőholt quwarg. A 110. fordulódban 4872 arany került a bankszámládra. 5602 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/63 (+12%) szúrófegyverek: 20/2 vágófegyverek: 8/60 (+2%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 20/69 (+6%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 133 időszaki: 49

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/89 (+311%) 2. nyomkövetés: 20/76 3. lopás: 5/64 (-891%)
4. mászás: 6/41 5. csapdakészítés: 9/46 (+8%) 6. csapdaészlelés: 6/3 (+300%)
7. gyógyítás: 30/46 8. titkosírás: 1/30 9. felderítés: 12/13
10. szörnyidomítás: 5/90 (+52%) 11. teológia: 3/36 (+3%) 12. taumaturgia: 19/60 (+18%)
13. szerencsejáték: 1/26 14. versengés: 1/63 15. harcművészetek: 5/56
16. zene: 1/20 17. szörnyismeret: 7/91 18. pszi: 15/97 (+14%)
19. zárnyitás: 5/10 (+300%) 20. vadászat: 16/64 21. bányászat: 12/60
22. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), fémbontó szójer (#150), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tolvajvér (#364) láthatatlanság (#76) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 57 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
315 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kaja (#2)
3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 deus ex machina (#1) 11 fülemüle agyar (#267) 3 molluszk ház (#353)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 sáska amulett (#668) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, útonálló (#130), orgyilkos (#131), David Carradine (5150. kalandozó)
(73,58) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, útonálló (#130)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, quwarg harcos (#201), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek