133. forduló, 135. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 18. 12h:15'
EZ A 138. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD
139. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,70] koordinátán.
Durazbar Grun átadott neked a 2. napon 11 TU-t.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+10 TVP). A lottó 1190. hetének nyerőszámai: 14, 24, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 276.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy ketrec képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 256.]

ef 7 503 energia fejlesztése 7
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 207.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [40 pontot használtál fel, van még 167.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy északi aurach. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+6 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 127.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[72,69] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,68] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,67] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [18 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[75,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Böhöm előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,65] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 91.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[78,63] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 dözmöng szivet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Látsz egy ovimon-bokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy manifesztátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [80,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 164 TVP-t kell elköltened.]

[19 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 123 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 9, 23.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 275 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában.

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (41). Ez a 134. fordulód.

Erő: 40 (46) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (32) Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (20) Életpont: 466/463 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (23) Varázspont: 145/5 Pénz: 1315 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/9
Eddig összesen 835 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 724 TP-t kaptál. Jelenleg 204 819 TP-d van. A következő szinthez még 55 181 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, quwarg királynő, quwarg harcos. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1445 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/88 (+6%) szúrófegyverek: 13/22 (+6%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 13/44

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3
80,61 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/95 (+56%) 2. nyomkövetés: 21/73 (+80%) 3. mászás: 4/15 (+10%)
4. csapdakészítés: 11/44 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/35 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 1/25 9. szörnyidomítás: 4/44
10. taumaturgia: 12/90 (+8%) 11. harcművészetek: 17/0 12. zene: 10/9 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. zárnyitás: 1/55 15. vadászat: 9/96 (+80%)
16. bányászat: 10/25 (+10%) 17. testépítés: 33/91 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 810 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 * orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 2 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 26 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 rézsisak (#72)
1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranylánc (#191)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkéval.tűzopálja (#1518)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 61]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 46 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 94]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 53 csepp ugh méreg (#166), fér még: 31]
6 vizestömlő (#3) [bennük 114 korty víz (#27), fér még: 6]
2 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 33]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 4 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
3 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 201 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 23 kaja (#2) 1 karócsapda (#163)
5 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 2 krónika (#1725)
1 lant (#238) 3 leviatán hólyag (#2182) 2 mérleg (#81)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 olló (#335) 2 rézkulcs (#75)
1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 41 álompor (#396)
2 antilopbőr (#48) 3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657)
5 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 9 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 6 darázsszárny (#652)
4 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122) 44 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 12 evaporőr háj (#105) 28 fabontó (#106)
3 fekete gyöngy (#99) 4 fülemüle agyar (#267) 5 grákóbőr (#41)
4 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201) 2 halcsont (#390)
1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaktusztüske (#114) 4 királygyík bőr (#44)
7 lajhár csont (#236) 3 lapockacsont (#33) 74 madártoll (#112)
7 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 4 nektoraf faggyú (#667) 5 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 24 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669)
2 rákpáncél (#97) 7 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 12 sallank karom (#128) 3 sámán erszény (#650)
10 smirglilevél (#29) 5 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69)
6 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 14 tigroszlán fog (#63) 2 vadász tatu bőr (#15)
6 varányszem (#30) 19 varkaudar csont (#1113) 19 vasérc (#152)
16 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 170.07 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
147 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 dözmöng szív (#122)
15 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
(71,70) szürke kastély (#551), északi aurach (#350)
(72,69) nyuhaj karbin (#110), világítótorony (#156)
(73,68) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(74,67) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, quwarg harcos (#201)
(75,66) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tetemember (#123), púpos burástya (#92)
(76,65) törpemammut (#115), Elenios oltár
(77,64) tetemember (#123), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(78,63) 28. jellempróba, grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, bundás csirmáz (#93)
(79,62) tetemember (#123), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 26. jellempróba, Dornodon oltár, manifesztátor (#124)
(80,61) manifesztátor (#124), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a Víz síkjára két új többszemélyes kaland.
* - Ha FKT-ba valaki tl'urlang formázást igénylő tárgyat rak, most már nem fog hibaüzenetet kapni minden lépésnél.
* - ATF ingyenes változatában letiltottuk a karakterek közötti harcot.
* - Ha egy játékos kiad egy FKER (karakterszám) parancsot, akkor ez bekerül a KT vezető táborozás alatti eseményeibe is.
* - A találkozós fórumon tett ígéretünkhöz híven kiteszteltük a fürkész fegyverek egymáshoz viszonyított erősségét. Több száz csatát futattunk minden fegyverrel egy szörny ellen, valamint ugyanazzal a karakterrel saját maga ellen normál és olimpiai szabályok szerint. A tesztelés bebizonyította, hogy jelenleg jó az egyensúly, bár történt két kisebb változtatás a még jobb egyensúly érdekében:
1. Morzsoló és Zúzó erősebben kicsit erősebben lövi mostantól a varázslatait. A Zúzó kicsit több pluszt kapott ilyen téren, mivel a szörnyeknek többnyire nagyobb a mentőjse a mentális támadások ellen, mint egyéb támadások ellen.
2. A kos csapása képesség használatakor kap a karakter +HM/5 támadást. 2. körtől kezdve a karakter akkor sem használja a kos csapását, ha arra koncentrált.

Üzenet küldése a karakternek