133. forduló, 135. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 25. 12h:02'
EZ A 521. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD
522. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,72] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ovimon-bogyót. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy törpemammut nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 322.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+2% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

dd 128 231 133 eldobod a 128. tárgyat a 231. tárgyat a 133. tárgyat
Elhajítasz 13 sallank karmot. Elhajítasz 1 acélpengőkét. Elhajítasz 4 csuklyavirágot. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

dd 75 652 125 eldobod a 75. tárgyat a 652. tárgyat a 125. tárgyat
Elhajítasz 1 rézkulcsot. Elhajítasz 6 darázsszárnyat. Elhajítasz 1 mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

dd 207 478 268 eldobod a 207. tárgyat a 478. tárgyat a 268. tárgyat
Elhajítasz 5 ovimon-bogyót. Sajnos nincs nálad az a tárgy. Elhajítasz 1 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

dd 103 85 1378 eldobod a 103. tárgyat a 85. tárgyat az 1378. tárgyat
Elhajítasz 1 magszim belet. Elhajítasz 1 óndarabot. Elhajítasz 4 póklábat. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 297.]

hu hulladék:
Minden HU parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[125,71] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku csapásvezető. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető nyakát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű és 3 arany. 1899 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 37, gyógyulás: 35, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 25, gyógyulás: 36, összesen: +11 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 583 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy varkaudar varázsló.

Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 166 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló nyakát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 99 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 265, gyógyulás: 34, összesen: -231 ÉP}

Második ellenfeled egy borzalmas varkaudar.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2529 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 51, gyógyulás: 36, összesen: -15 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 fekete gyöngy. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [126,70] A sík vidék mocsarassá válik. Látsz egy gyíkfű csomót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy lápi hajlékot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nómenklatúra. Itt csata lesz.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 23, gyógyulás: 17, összesen: -6 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy varkaudar hírnök.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2289 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 28, gyógyulás: 32, összesen: +4 ÉP}

Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Tguarkhan volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [127,69] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy xirnox. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a xirnox vékony nyelvét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a xirnox lila hasát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal eltalálod a xirnox vékony nyelvét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 15, gyógyulás: 13, összesen: -2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy varkaudar íjász.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb karját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal vállát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 81, gyógyulás: 38, összesen: -43 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar felderítő.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal vállát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 73, gyógyulás: 37, összesen: -36 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy esszenciakristály (ld. enc.). [44 pontot használtál fel, van még 253.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[128,69] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy démontetű előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy pszi elementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal teljesen átdöföd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal teljesen átdöföd a pszi elementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 22, gyógyulás: 26, összesen: +4 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy varkaudar íjász áll veled szemben.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 75, gyógyulás: 39, összesen: -36 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar felderítő.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 24 életpontot sebződsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 90, gyógyulás: 39, összesen: -51 ÉP}

A következő kincseket találtad: 4 ugh méreg. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 50 tüskét.

(Továbbmész...) [129,69] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 37, gyógyulás: 31, összesen: -6 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy templomot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kérődző etra testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megdöföd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Az első ellenfél egy varkaudar felderítő.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő bal vállát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 81, gyógyulás: 40, összesen: -41 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy Mnebolath volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 180 pontot kell rákölteni.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku ostromteknős közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 36, gyógyulás: 32, összesen: -4 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Összefutsz egy inváziós őrjárattal. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy Tguarkhan. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Thargodan csontváz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz bal karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal megbököd a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 106, gyógyulás: 47, összesen: -59 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfi táborát. Fekete a bőre. Tharr hűséges követője. Egy che-vállszalagot, egy ezüsttornyot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy kreiton idéző trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy tünde íj. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol Nagylábú Tuonggal. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy örökkéval. éjkövét, egy saválló fülbevalót, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [74 pontot használtál fel, van még 179.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért
Egy egész csapat bohócpapagájt zsákmányoltál. Valószínűleg nem tartják olyan jó tréfának, hogy ebéd lesz belőlük. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 160.]

ef 15 513 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 111.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 106.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 96.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 56.]

tf 2 26 fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szürke rinocérosz lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 11, gyógyulás: 18, összesen: +7 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 11, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a ragyás burástya. 2 kaját habzsol be a spagulár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 275 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes?

ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)
Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 85. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 134. fordulód.

Erő: 29 (41) Szint: 22 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 22 (31) Támadás: 37 (39) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 19 (28) Védekezés: 45 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 328/205 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (32) Varázspont: 414/157 Pénz: 1224 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 47/0 Pszi pont: 160/319
Eddig összesen 823 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 025 TP-t kaptál. Jelenleg 808 246 TP-d van. A következő szinthez még 191 754 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, varkaudar varázsló. A 105. fordulódban 20271 arany került a bankszámládra. 21791 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 26/44 (+28%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 23/22 (+16%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,69 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0
JLKzott minoszokúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 120 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/40 (+30%) 2. nyomkövetés: 11/39 (+16%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/65 5. csapdakészítés: 25/40 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/34
7. gyógyítás: 36/15 8. titkosírás: 2/52 9. felderítés: 5/47
10. szörnyidomítás: 6/78 11. teológia: 20/74 (+28%) 12. taumaturgia: 13/56
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 9/36 (+16%) 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/33 17. szörnyismeret: 16/51 (+23%) 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 1/5 20. vadászat: 20/9 (+19%) 21. bányászat: 17/10
22. testépítés: 8/32 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 444 (limit: 930), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 51 195.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 39 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 4 csuklyavirág (#133)
6 darázsszárny (#652) 1 evaporőr háj (#105) 1 gromak bőr (#268)
1 magszim bél (#103) 1 mandibulapenge (#125) 1 óndarab (#85)
4 ovimon-bogyó (#207) 4 pókláb (#1378) 1 rézkulcs (#75)
13 sallank karom (#128) 15 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 esszenciakristály (#350) 1 ezüst gyűrű (#180) 5 fekete gyöngy (#99)
1 rinóbőr (#651) 4 ugh méreg (#166) 58 víz (#27)
1 vizestömlő (#3) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128 129 130 131
68
69
70
71
72
73
(125,71) ryuku csapásvezető (#778), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, korinthai amőba (#420), varkaudar varázsló (#271), borzalmas varkaudar (#166)
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148), nómenklatúra (#158), varkaudar hírnök (#686)
(127,69) xirnoxok (#122), lápi hajlék (#670), varkaudar íjász (#687), varkaudar felderítő (#7133)
(128,69) Elenios rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), pszi elementál (#221), varkaudar íjász (#687), varkaudar felderítő (#7133)
(129,69) élőholt quwarg (#202), Fairlight oltár, kérődző etra (#368), varkaudar felderítő (#7133)
(130,69) 38. jellempróba, oltár, ryuku ostromteknős (#362), Thargodan csontváz (#297), egy elf férfi, Nagylábú Tuong (5208. kalandozó), szürke rinocérosz (#346)

Üzenet küldése a karakternek