132. forduló, 134. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 1. 9h:05'
EZ A 180. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
181. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,-20] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Capability Reddel. Sheran hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy dermesztő lidérc trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (5 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

d 64 eldobod a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

v 77 elmormolod a 77. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. (ld. enc.) [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

f 244 kísérletezel a 244. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 276.]

f 244 kísérletezel a 244. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 266.]

fkt 1253 100 felt. készítesz az 1253. tárgyat (100 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 2 rézdarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 252.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[92,-21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy dermesztő lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,-22] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bandita. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bandita jobb lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a bandita jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bandita testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő. Szereztél 14 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy dermesztő lidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,-23] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz jobb vállát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis erszényes elkarog trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Thargodan csontváz trófeát. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 222.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[92,-24] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Raia templom van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [92,-25] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szeppent rákfatty lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy szikla mögé rejtőzöl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt quwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [93,-26] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Észreveszel egy halálbokort. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jó lenne valami kaját keresni.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [47 pontot használtál fel, van még 175.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,-27] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy zombi mester. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Látsz egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [93,-28] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy hegymélyi lidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [93,-29] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy csontváz lord. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [38 pontot használtál fel, van még 137.]

kt 22 50 elkészíted a 22. tárgyat (50 darabot)
Begyűjtöttél 50 tüskét. [50 pontot használtál fel, van még 87.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád meghallgatásra talált! Istened tájékoztat: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 12 mérföldre (4 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 56.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 26 fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.]

[26 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KVAZÁR (244. TÁRGY)
Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek előállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színű, két kézben elférő tárgy nagyon könnyű, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek működéséről, felépítéséről nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlődés egyik zsákutcája.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 17 Merészség: 2/1 Magasság: 168 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 18 Menekülés: 35 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 268/182 Jellem: jó (240) Tul. pont: 3
Szerencse: 20 Varázspont: 199/2 Pénz: 761 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 6/1
Eddig összesen 855 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 655 TP-t kaptál. Jelenleg 213 596 TP-d van. A következő szinthez még 46 404 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, Thargodan csontváz, élőholt sullár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19/40 (+12%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 20/45 (+6%)
lőfegyverek: 21/10 (+10%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/53 (+110%) 2. nyomkövetés: 26/28 (+26%) 3. mászás: 7/82 (+3%)
4. csapdakészítés: 10/55 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/14 6. gyógyítás: 20/15
7. titkosírás: 2/61 8. felderítés: 4/16 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 8/57 (+10%) 11. taumaturgia: 8/26 (+30%) 12. szörnyismeret: 13/36 (+33%)
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 11/89 15. bányászat: 22/75 (+33%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1137 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
2 mérgezett tüske (#23) 51 tüske (#22) 16 ubuk tüske (#131)
8 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * nap szimbólum (#141) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
8 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 96]
1 vizestömlő (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
5 zöld üveg (#82) [bennük 1 csepp ragasztó (#83), fér még: 99]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 8 fáklya (#36)
1 hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185) 2 ork csodaszer (#1228)
3 rézkulcs (#75) 10 sáfránykő (#979) 1 távcső (#42)
3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 4 amniosz (#203)
20 aurach fog (#657) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212) 17 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
3 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
5 gyöngymangó (#135) 3 hebrencs állkapocs (#130) 28 kaktusztüske (#114)
1 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 23 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 1 moa obszidián (#380) 7 móri gyümölcs (#116)
2 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 8 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 2 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70)
5 rinóbőr (#651) 2 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29)
2 szárnyas hernyó (#69) 2 téfea-agy (#172) 3 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30) 17 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 86.76 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 1 ilkin érc (#232)
1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bomló esszencia (#2367) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst karkötő (#158)
1 kvazár (#244) 2 pirkit (#153) 3 rákfatty váladék (#333)
4 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 42 tüske (#22)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94
-30
-29
-28
-27
-26
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
(92,-25) szeppent rákfatty (#186), Thargodan csontváz (#297), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(92,-24) kérődző etra (#368), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba
(92,-23) szürke rinocérosz (#346), Thargodan csontváz (#297), Raia oltár
(92,-22) bandita (#758)
(92,-21) törpemammut (#115), Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár
(93,-29) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534)
(93,-28) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(93,-27) Fairlight oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(93,-26) világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), nyuhaj karbin (#110)
(93,-20) piromenyét (#99), mérges nyukmár (#95)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Kiégett Földek egyik város mezőjére (513, 48) felkerült egy vaskohó.

Üzenet küldése a karakternek