132. forduló, 134. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 13. 12h:06'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,-30] koordinátán.
Radul Renier létrehozta nálad Chara-din ékkövét táborozásod 1. napján.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). Minden varázserőd visszatért. (+22 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy móleon nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a móleon fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel felnyársalod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a móleon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 298.]

* 3. KP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [10 pontot használtál fel, van még 288. Kapsz 2 VP-t.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 6 mozogsz nyugatra
[84,-30] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Látsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 4 VP-t.]

be 1215 12 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A szekeret vezető csontsovány alakváltó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván nyugatra indul.
3 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy művészi porolit; 9 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): elhaladtok egy csapat surranó kígyó mellett, békésnek tűnnek, biztos most ettek; van itt egy szopógödör; 15 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy művészi porolit; 18 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): elhaladtok egy csapat sullár mellett, békésnek tűnnek, biztos most ettek; 21 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy olvasztókemence, egy vaskohó; 24 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy világítótorony, egy olvasztókemence, egy vaskohó; 27 mérföld megtétele után (hegyszirtek között): van itt egy mély szakadék, egy művészi porolit, egy világítótorony; 30 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy vaskohó, egy világítótorony, egy olvasztókemence; 33 mérföldre az indulási helytől (városban): van itt egy főutca, egy ház, egy ház, egy ház, egy Trikornis Futárszolgálat.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [24 pontot használtál fel, van még 240.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

83 84 85 86
-31
-30
-29
(84,-30) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, 43. jellempróba, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), manaelementál (#290)
(85,-30) móleon (#68)

[72,-30] Épületek tűnnek fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kastélyt. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 7250 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

[0 pontot használtál fel, van még 240.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 1 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[72,-31] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 magszim belet 5 aranyért, 1 rákpáncélt 4 aranyért, 5 sallank karmot 10 aranyért, 2 trikornis szarvat 24 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 1 VP-t.]

v 41 2 elmormolod a 41. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

v 249 3 elmormolod a 249. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[71,-32] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel eltalálod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 1 VP-t.]

al 4 17 27 áldozol: a 4. tárgyat a 17. tárgyat a 27. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a botot, a szögletes követ és a vizet. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Sötétvörös és haragoszöld lángok csapnak fel! Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Dübörgő hang szólal meg:
"Á, szóval el akarsz árulni? Jól van, menj csak, a hozzád hasonló gyengéknek úgysincs helye a követőim közt. De előbb visszaadod, amit kaptál tőlem..."
A következő pillanatban megjelenik egy büntető praglonc. A menekülés lehetetlennek látszik.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Ez mellément. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Oopssz, ez mellément! A büntető praglonc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyengülsz. (-1 erő.) Varázstudásod szökik! (-17 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Elfelejtettél néhány varázslatot. Mostantól nincs istened! Ezt a támadást elhibáztad! A büntető praglonc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Agyi energiáid szöknek. (-1 IQ.) Varázstudásod szökik! (-17 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Karmával néhányszor a büntető praglonc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyre sutább leszel. (-1 ügyesség.) Varázstudásod szökik! (-17 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A büntető praglonc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Varázstudásod szökik! (-17 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Oopssz, ez mellément! A büntető praglonc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyre szerencsétlenebb leszel. (-1 szerencse.) Varázstudásod szökik! (-18 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) A praglonc most már hagyja, hogy elvonszold magad. Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 4 VP-t.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[72,-33] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,-34] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Felfedeztél egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Chara-din neve... (ld. enc.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 171. Kapsz 5 VP-t.]

al 41 1 517 áldozol: a 41. tárgyat az 1. tárgyat az 517. tárgyat
Sajnos nincs nálad grákóbőr. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[74,-35] A dombság átmegy hegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy goldugar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar csáprágóját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a goldugar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [74,-36] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a halálmadár bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 11 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy kardfogú fülemüle. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [74,-37] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a trikornis fehér hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 661 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 136. Kapsz 7 VP-t.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[75,-38] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


(Továbbmész...) [76,-39] A terep továbbra is ritka erdő.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 118. Kapsz 3 VP-t.]

szk 68 keresed a 68. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy móleont. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 1. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 2. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.]

[20 pontot használtál fel, van még 98. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 93. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [10 pontot használtál fel, van még 83. Kapsz 2 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 43. Kapsz 8 VP-t.]

tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[13 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 1 VP-t.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le az emberevő. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CHARA-DIN MEGIDÉZÉSE
Félelem markol a szívedbe, ahogy érzed, hogy lelked eltörpül egy fölébe magasodó gigantikus árny mellett. Aztán nagyon, nagyon távolról egy idegen hangot hallasz, amely nagyon halk, mégis tökéletesen értesz minden irtózatos hangsúllyal kiejtett szót:
"Halandó! Egy nagyhatalmú Thargodan vagyok, akinek a parancsait a Sötét Földön ezrek követik. A ti síkotokra ugyan nem léphetek még nagyon hosszú ideig, de segíthetek, hogy szolgálhasd az egy és mindenható urat, Chara-dint. Fogadd el, hogy a káosz és a pusztulás az egyetlen út a hatalomhoz, és mutasd be a megfelelő áldozatot istenem rúnakövénél! Ha sikerrel jársz, beléphetsz Chara-din papjainak sorába. Az áldozat legyen egy grákó bőr, egy deus ex machina és Chara-din ékköve! Segítségedre lesznek a Káosz Lordjai. Vigyázz, ha lelked nem elég sötét, amikor a szertartást végrehajtod, kudarc fog várni...
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

KARAKTERLAP

Mumus, egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Bőröd mélykék színű. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 21 (29) Szint: 17 Merészség: 7/4 Magasság: 252 cm
IQ: 21 (24) Támadás: 25 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 327/292 Jellem: gonosz (201) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (24) Varázspont: 90/90 Pénz: 3367 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/11 Pszi pont: 71/43
Eddig összesen 834 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 440 TP-t kaptál. Jelenleg 257 725 TP-d van. A következő szinthez még 2 275 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg harcos, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/24 szúrófegyverek: 20/13 (+1%) vágófegyverek: 17/26 (+21%)
ütőfegyverek: 16/53 lőfegyverek: 8/43 dobófegyverek: 18/31 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,51 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 50,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/96 (+22%) 2. nyomkövetés: 24/5 (+29%) 3. mászás: 6/75
4. csapdakészítés: 25/71 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/37 6. gyógyítás: 10/40
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 4/19 9. szörnyidomítás: 8/86
10. teológia: 13/92 (+9%) 11. taumaturgia: 11/9 (+12%) 12. zene: 1/98 (+22%)
13. szörnyismeret: 10/85 (+33%) 14. pszi: 10/51 15. zárnyitás: 1/43
16. vadászat: 2/86 17. bányászat: 22/75 (+32%) 18. testépítés: 7/39 (+22%)
19. főzés: 4/10 (+22%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), halálmadár (#351), grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (2) vámpirizáció (#1) (5,20) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
emberevő (#119) (építő: +20% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1771), pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1862 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 83.35 kg Megterheltség: 53%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 3 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
1 rákpáncél (#97) 5 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17)
1 trikornis szarv (#198) 3 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranyló ugarhéj (#100)
1 fémrúd (#104) 2 kaktusztüske (#114) 2 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 1 rézdarab (#70) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77
-40
-39
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
(71,-32) Dornodon rúnaköve, gyilkos tetű (#116), büntető praglonc (#125)
(72,-33) kardfogú fülemüle (#146)
(72,-31) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(72,-30) főutca (#399), oltár, ház (#400)
(73,-34) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(74,-37) trikornis (#104)
(74,-36) halálmadár (#351), kardfogú fülemüle (#146)
(74,-35) goldugar (#65), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek