132. forduló, 134. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 29. 9h:07'
EZ A 141. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
142. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,77] koordinátán.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+59 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 761. hetének nyerőszámai: 15, 30, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy szintszívó fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 306.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csillezsályalevél. [-21 varázspont.] [+7% teo] [15 pontot használtál fel, van még 281.]

hu 212 hulladék: 212
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[48,77] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,77] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy félelem-járó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal alaposan megvágod a félelem-járó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a félelem-járó bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Belebotlasz valamibe: 1 mocsári penke (ld. enc.). Elteszed.

(Továbbmész...) [50,78] A terep vált: bozótos területen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy malmot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). [27 pontot használtál fel, van még 254.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. Jó meleg van idebent, s mindenfelé száll a gabonapor a levegőben. Köhögésre ingerel, ahogy belélegzed. A hely okozta elképesztő látványból hirtelen arra eszmélsz, hogy a molnár áll melletted. Visszavonultan éldegélő, csak a munkájának élő ember ő, akit túlzottan nem érdekelnek a világ dolgai. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 2 varkaudar pálinkát (ld. enc.), 1 szigonyt, 1 szeksztánst, 5 óndarabot, 2 bumerángot, 1 purifikátor hájat. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

ek 35 5 t. energia kisütése: 35 5
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 50 varázspontot. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 249.]

v 96 44 98 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(48,77) szintszívó (#96)
(49,77) félelem-járó (#56)
(50,78) Dornodon oltár, malom (#1204), 42. jellempróba

[44,98] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! " Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A következő épületeket látod: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért, 2 lajhár csontot 6 aranyért, 2 lapockacsontot 8 aranyért, 5 magszim belet 25 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 3 rövid íjat 24 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 239.]

m 4 mozogsz délre
[44,99] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal végigmetszed az útonálló nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászház (757. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 230.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm. Átadod neki a koponyagyűrűt, mire ő azt válaszolja: - Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 50 arany.]
Van még levadászható renegát, a gnóm elmondja, hogy viszonylag pontos információkkal rendelkeznek a tartózkodási helyéről, innen 21 mérföldre keletre találkozhatsz vele. A neve Ököl, és ő egy kobudera férfi, aki a három összeesküvő közül a legjobb harcos.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[50,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mutáns pók. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mutáns pók testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy malmot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).

(Továbbmész...) [49,79] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy acéldarázs. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Megmarkolva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal kilukasztod az acéldarázs torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az acéldarázs jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az acéldarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}


Találkozol egy fekete hajú, barna szemű, rövid bajszú gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia követője. Egy kígyóbőr kesztyűt és egy nap szimbólumot visel. Felszerelését egy rozmárember trófea, egy mutáns pók trófea és egy ork sámán trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,80] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. [27 pontot használtál fel, van még 198.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 148.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[49,81] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Meglengetve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 8 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [49,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba).


(Továbbmész...) [49,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 107.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 3. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+1 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 62.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 2 TVP-t kell elköltened.]

[32 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 16, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját bezabál a nektoraf. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY)
Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 25 (31) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 89/89 év
Egészség: 20 (26) Életpont: 238/237 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (34) Varázspont: 240/11 Pénz: 3827 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 133/89 EFejl: 20
Eddig összesen 442 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1266 TP-t kaptál. Jelenleg 103335 TP-d van. A következő szinthez még 16665 TP szükséges. Trófeáid: érző szívű dromedár, troll ritualista, vérfürdető magszim. A 128. fordulódban 7660 arany került a bankszámládra. 7851 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: *20/101
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 17/88 (+3%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/62 2. nyomkövetés: 16/70 3. lopás: 1/39
4. mászás: 7/88 (+4%) 5. csapdakészítés: 12/59 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 23/6 8. titkosírás: 3/60 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 10/61 11. teológia: 13/84 (+7%) 12. taumaturgia: 21/41 (+19%)
13. versengés: 6/70 14. zene: 2/35 (+40%) 15. szörnyismeret: 16/56 (+20%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 5/5 18. vadászat: 5/81
19. bányászat: 8/41 20. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
érző szívű dromedár (#753), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 11. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 3 fabontó (#106)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 koponya gyűrű (#1733) 2 lajhár csont (#236) 2 lapockacsont (#33)
5 magszim bél (#103) 1 mandibulakasza (#127) 3 rövid íj (#107)
1 surranó kígyó bőr (#47) 3 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
180 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 2 bumeráng (#249)
3 csillezsályalevél (#1253) 1 elkarog szőr (#665) 3 gyöngymangó (#135)
1 mocsári penke (#148) 5 óndarab (#85) 1 purifikátor háj (#269)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 szeksztáns (#32) 1 szigony (#389)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166)
2 varkaudar pálinka (#1137) 1 vasérc (#152) 55 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(49,79) Tharr oltár, 1. jellempróba, acéldarázs (#140), egy gnóm férfi
(49,80) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 22. jellempróba, Tharr oltár
(49,81) Fairlight rúnaköve, mély kút (#93), Fairlight oltár, topránypolip (#86)
(49,82) 3. jellempróba
(49,83) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), Elenios oltár
(50,78) Dornodon oltár, malom (#1204), 42. jellempróba, mutáns pók (#117)

Üzenet küldése a karakternek