132. forduló, 134. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 10. 9h:33'
EZ A 150. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
151. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,71] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy Tguarkhan trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy ezüst papi karkötőt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy pordémon trófea, egy Mallon trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 666. hetének nyerőszámai: 6, 24, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

d 4 1 eldobod a 4. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

d 1113 2 eldobod az 1113. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

d 331 3 eldobod a 331. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

d 268 1 eldobod a 268. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

le 222 leveszed/lerakod a 222. tárgyat
Lecsatolod a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

kf 1562 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 262.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[126,71] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy mocsári ácsorgó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 25 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a mocsári ácsorgó sárfoltos bőrét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mocsári ácsorgó testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a mocsári ácsorgó jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mocsári ácsorgó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A teremtmény rád tapos. 33 életpontot vesztettél. A mocsári ácsorgó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. Messze hajítod a vacak kis kardszárnyú pocok trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mocsári ácsorgó trófeát. 920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 45, gyógyulás: 24, összesen: -21 ÉP}

Látsz egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
Összeakadsz egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, homokóra szemű alakváltó férfival. A bőre lila. Dornodon püspöke. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nyuszi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy főnixtoll!

(Továbbmész...) [127,71] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nómenklatúra. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi eredménye! A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a nómenklatúra bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 55, gyógyulás: 17, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+58 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Egyszercsak megpillantod egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Chara-din nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [128,71] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy xirnox közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a xirnox lila hasát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a xirnox jobb vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A xirnox megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 480 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 19, gyógyulás: 10, összesen: -9 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy tündöklő szobor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tesh alligátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tesh alligátor testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tesh alligátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a tesh alligátor bal első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tesh alligátor bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tesh alligátor a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 elf csont (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+65 életerő.) [116 pontot használtál fel, van még 146.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[128,70] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

Felfedeztél egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti.

(Továbbmész...) [127,70] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy lápi hajlékot. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,70] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Nyüzsög az élet körülötted: békák brekegnek, madarak csivitelnek. Észreveszel egy gyíkfű csomót. (ld. enc.) Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nómenklatúra lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Vasalt bunkóval megcsapod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 53, gyógyulás: 9, összesen: -44 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 110.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[126,69] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,68] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett quwarg szabotőr. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A lény huhog! 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+63 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [79 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 28.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-8 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 8, 10.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik.

NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 48. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 27 (28) Szint: 16 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 25 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 16 Életpont: 262/142 Jellem: gonosz (117) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 Varázspont: 242/2 Pénz: 148 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/3 EFejl: 18
Eddig összesen 570 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2512 TP-t kaptál. Jelenleg 131452 TP-d van. A következő szinthez még 48548 TP szükséges. Trófeáid: mocsári ácsorgó, ryuku futárbérenc, tüskés harci gromak. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 4785 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11/74 (+8%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 21/86 (+10%)
lőfegyverek: 14/31 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/13 2. nyomkövetés: 16/26 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/66 5. csapdakészítés: 9/81 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/97
7. gyógyítás: 29/13 (+120%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 10/24
10. teológia: 16/74 (+9%) 11. taumaturgia: 12/9 (+23%) 12. zene: 18/7
13. szörnyismeret: 1/18 14. zárnyitás: 9/67 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 10/47

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 2 drótszőr (#37) 1 főnixtoll (#563)
1 gromak bőr (#268) 3 kaja (#2) 1 méregfog (#1553)
3 mutáns csont (#331) 2 varkaudar csont (#1113) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 elf csont (#664) 1 gyíkfű (#201)
1 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(126,68) Dornodon oltár, 45. jellempróba, quwarg szabotőr (#301)
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), nómenklatúra (#158)
(126,71) mocsári ácsorgó (#774), nekrofun (#173), Nyuszi (1344. kalandozó)
(127,71) nómenklatúra (#158), nekrofun (#173), egy törpe férfi
(128,70) nekrofun (#173)
(128,71) xirnoxszal (#122), tesh alligátor (#353)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.

Üzenet küldése a karakternek