Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 16. 12h:13' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb vállát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
ef 11 505 | energia fejlesztése 11 |
m 4 | mozogsz délre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 34 | bemész a 34. titkos labirintusba |
lm 2 7 9 | mozogsz 2 7 9 |
lm 12 1 | mozogsz 12 1 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [77,73] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [76,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Megvetően nézed a környékbeli kalandozókat, akik mindenféle mászóeszközzel próbálnak feljutni az építményre. Neked nincs szükséged ilyesmire! Irány felfelé! Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmait felemelve, a mérges nyukmár meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 ubuk tüskét. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [74,70] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kőszáli disznó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőszáli disznó jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kőszáli disznó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,70] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [71,70] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 11: 1. térkép 14. pont 14: 1. térkép 11. pont |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 8.]
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TŰZOPÁLJA (1518. TÁRGY) Titkon remélted, hogy az Örökkévalóság Topáza képes lesz még tovább fejlődni. És igen! Döbbenetes, de most újabb transzformációra kerül sor. Már alig várod a napot, amikor a kristály végleges formáját elérve, kétlábon járó gólemként minden kívánságodat teljesíti. De addig is, meg kell elégedned ezzel a gyönyörű tűzopállal. A tűzopál speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +70 max. ÉP-t, +70 max. VP-t, +3-t minden tulajdonságodra, +6 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +4 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
TÁBLA (120. TÁRGY) Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla. Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat. |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
Erő: | 40 (46) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 14 (32) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 17 (20) | Életpont: | 465/465 | Jellem: | semleges (+11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (23) | Varázspont: | 145/0 | Pénz: | 1168 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 16/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/82 (+6%) | szúrófegyverek: | 13/16 (+7%) | vágófegyverek: | 7/66 |
dobófegyverek: | 13/44 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
71,70 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 131 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/39 | 2. nyomkövetés: | 20/93 (+56%) | 3. mászás: | 4/5 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 11/39 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/35 (+10%) | 6. gyógyítás: | 16/70 |
7. titkosírás: | 1/95 | 8. felderítés: | 1/25 | 9. szörnyidomítás: | 4/44 |
10. taumaturgia: | 12/82 (+5%) | 11. harcművészetek: | 17/0 | 12. zene: | 9/99 (+10%) |
13. szörnyismeret: | 3/0 | 14. zárnyitás: | 1/55 | 15. vadászat: | 9/16 (+40%) |
16. bányászat: | 10/15 (+80%) | 17. testépítés: | 33/76 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 42 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 2 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 2 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 26 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | Krough fejdísze (#1570) | 1 | rézsisak (#72) | ||
1 | vassisak (#160) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | tépett lobogó (#1864) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | örökkéval.tűzopálja (#1518) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 10] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 61] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 46 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 94] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 53 csepp ugh méreg (#166), fér még: 31] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 117 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 33] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | ásó (#34) | 4 | bronzkulcs (#76) | 4 | csontkulcs (#74) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
3 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 201 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 8 | kaja (#2) | 1 | karócsapda (#163) | ||
5 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 2 | krónika (#1725) | |||
1 | lant (#238) | 3 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | mérleg (#81) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | olló (#335) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránykristály (#675) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
2 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 41 | álompor (#396) | |||
2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach bőr (#658) | 36 | aurach fog (#657) | |||
5 | bakkura bőr (#95) | 1 | berzerker tüske (#713) | 9 | bordacsont (#16) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | 6 | darázsszárny (#652) | |||
4 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | 44 | drótszőr (#37) | |||
3 | elkarog szőr (#665) | 12 | evaporőr háj (#105) | 28 | fabontó (#106) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 4 | fülemüle agyar (#267) | 5 | grákóbőr (#41) | |||
4 | grifftojás (#179) | 2 | gyíkfű (#201) | 2 | halcsont (#390) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | kaktusztüske (#114) | 4 | királygyík bőr (#44) | |||
7 | lajhár csont (#236) | 3 | lapockacsont (#33) | 74 | madártoll (#112) | |||
7 | magszim bél (#103) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 4 | nektoraf faggyú (#667) | 5 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 24 | pirkit (#153) | 1 | rakolits por (#669) | |||
2 | rákpáncél (#97) | 7 | rézdarab (#70) | 4 | rinóbőr (#651) | |||
2 | rókafarok (#124) | 12 | sallank karom (#128) | 3 | sámán erszény (#650) | |||
10 | smirglilevél (#29) | 5 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | |||
6 | szulfagor agyar (#677) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | téfea-agy (#172) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 14 | tigroszlán fog (#63) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
6 | varányszem (#30) | 19 | varkaudar csont (#1113) | 19 | vasérc (#152) | |||
16 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 165.49 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
126 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | |||
3 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | 1 | rézsisak (#72) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 3 | víz (#27) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|