131. forduló, 133. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 25. 12h:11'
EZ A 301. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
302. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,29] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 30 ugh mérget (50 arany kikiáltási áron), 3 uzbány csőrt (21 arany kikiáltási áron), 6 bordacsontot (30 arany kikiáltási áron), 4 sullár hólyagot (100 arany kikiáltási áron), 1 mandibulakaszát (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Malvern átadott neked a 1. napon 17 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drótszőrű pincsi nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 293.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 4. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 273.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ff 123 182 695 felt. fegyverváltás: 123 182 695
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó << vashegyű lándzsa << ryuku szablya. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 134 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 270.]

v 22 65 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szöges páncélt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 bőrpáncél, 16 sünmedve tüske. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[123,42] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jander S.Mcload egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 256.]

jlk 2373 jelszó kimondása 2373
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 147 tapasztalati pontot kaptál.

2 14
3 7 9
13
8 10
4
11 16
5 6
1 12 15
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
10: 1. térkép 13. pont
11: 1. térkép 15. pont
13: 1. térkép 10. pont
15: 1. térkép 11. pont

Ez a 32. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 251.]

m 2 mozogsz keletre
[124,42] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy epokitféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Ryuku szablyával néhányszor megcsapod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. [9 pontot használtál fel, van még 242.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 212.]

kt 188 3 elkészíted a 188. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 mérg. ubuk dobónyilat. Erőd TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 206.]

m 3 mozogsz délkeletre
[125,43] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették.

[9 pontot használtál fel, van még 197.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó támad rád.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Egyelőre még semmi. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy orgoró intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval párszor megpöccinted az orgoró sziklatestét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az orgoró jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [30 pontot használtál fel, van még 167.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[124,43] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pattanóböde. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [123,43] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

[34 pontot használtál fel, van még 133.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 123.]

m 4 mozogsz délre
[123,44] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 gyöngymangót. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [26 pontot használtál fel, van még 97.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Város, melyben az uralkodót seregnyi alattvaló szolgálja ki,
Mégsincsenek benne házak, és egy ló el tudja pusztítani.
[5 pontot használtál fel, van még 92.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[122,45] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy bávatag golombár. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [121,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. [20 pontot használtál fel, van még 72.]

im 30 imádkozol
Sajnálom, de azt a varázslatot nem tanulhatod meg így. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

im 30 imádkozol
Sajnálom, de azt a varázslatot nem tanulhatod meg így. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külső szentély padjai közt. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [8 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Könnyen jön az álom szemedre ezen a szent helyen. Hamarosan már durmolsz is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 303 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight eljövendő papja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 132. fordulód.

Erő: 18 (23) Szint: 14 Merészség: 7/3 Magasság: 174 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 276/175 Jellem: semleges Tul. pont: -3
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 234/16 Pénz: 504 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 76/33 EFejl: 2
Eddig összesen 626 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1999 TP-t kaptál. Jelenleg 62020 TP-d van. A következő szinthez még 12980 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A Hófarkas tetoválását viseled. A 74. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 18 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 19/91 (+3%) vágófegyverek: 12/12 (+4%)
ütőfegyverek: 8/98 (+15%) lőfegyverek: 8/18 dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/23 (+11%) 2. nyomkövetés: 15/55 (+19%) 3. lopás: 2/21
4. mászás: 8/28 (+3%) 5. csapdakészítés: 12/32 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/56
7. gyógyítás: 21/95 8. titkosírás: 4/27 (+23%) 9. felderítés: 10/45 (+23%)
10. szörnyidomítás: 8/4 11. teológia: 13/14 (+17%) 12. taumaturgia: 15/45 (+21%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 6/35 15. zene: 3/86
16. szörnyismeret: 10/42 (+34%) 17. pszi: 13/5 (+7%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 6/61 20. bányászat: 15/14 (+34%) 21. főzés: 9/0 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 58 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

Összsúly: 84.46 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
3 madártoll (#112) 1 szöges páncél (#65) 1 tükör (#43)
3 ubuk tüske (#131) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 bőrpáncél (#51) 5 drótszőr (#37)
3 gyöngymangó (#135) 4 kaktusztüske (#114) 10 kerek kő (#19)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70)
13 sünmedve tüske (#14) 3 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,46) szopógödör (#177), szent liget (#439), Fairlight oltár
(122,45) bávatag golombár (#165), 37. jellempróba, Sheran oltár
(123,42) mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(123,43) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 42. jellempróba, érclelőhely
(123,44) grok-képződmény (#149), phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bundás csirmáz (#93)
(124,42) epokitféreg (#147), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár
(124,43) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(125,43) ősi csatamező (#263), 21. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, szintszívó (#96), orgoró (#170)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 48 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.
2006.07.27 15:07 Változások a számládon! 75 zseton átutalása a(z) 3684. számlára!
2006.08.09 09:12 Változások a számládon! 75 zsetont átutaltak a(z) 3684. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek