131. forduló, 133. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 10. 9h:09'
EZ A 505. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
506. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,0] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy pókvadász nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pókvadász bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 285.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 2. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 3. KP: v 59 0 0 elmormolod az 59. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 275.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

szm 59 megölöd az 59. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a pókvadász csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pókvadász testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 9, összesen: +5 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 275.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[71,0] Fák, mindenütt csak fák. Ez Hrók erdejének a széle. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardfogú fülemüle. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 23 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,1] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 12, összesen: +2 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 acélpengőkét 3 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 2 mutáns csontot 8 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [20 pontot használtál fel, van még 255.]

ee 166 26 101 eladod a 166. tárgyat a 26. tárgyat a 101. tárgyat
Eladtál 55 ugh mérget. 110 aranyat kaptál.
Eladtál 20 gyenge mérget. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 37 tintát. 37 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 255.]

ee 232 199 14 eladod a 232. tárgyat a 199. tárgyat a 14. tárgyat
Eladtál 1 ilkin ércet. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 karbin plazmát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 6 sünmedve tüskét. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,1] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Quirov nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Quirov fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Quirov testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Quirov összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 68 aranyat. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,1] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [20 pontot használtál fel, van még 235.]

vtn 224 varázslat tanulás: a 224. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: a munka gyümölcse. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 200.]

vtn 76 varázslat tanulás: a 76. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láthatatlanság. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 165.]

m 3 mozogsz délkeletre
[75,2] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Macskaszemű Marion egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-4 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 155.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ragyás testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bronzkulcsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 135.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[75,3] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bibircsók-óriás. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,4] Még mindig hegyvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 99.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mosolygó rettenet bal csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 79.]

kt 181 1 elkészíted a 181. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vasalt bunkót. [50 pontot használtál fel, van még 29.]

ff 181 182 2084 felt. fegyverváltás: 181 182 2084
Felt. fegyverváltás: << vasalt bunkó << vashegyű lándzsa << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[76,3] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,2] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [28 pontot használtál fel, van még 1.]

h 234 10 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 2 506 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 120 keresed a 120. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy bibircsók-óriást. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját fal föl a garokk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 273 pontot. A következő körben tehát 273 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP, RM és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek.

LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy).
Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart.

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 132. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 21 (23) Támadás: 15 (16) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 23 (26) Menekülés: 30 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 255/240 Jellem: gonosz (107) Tul. pont: 2
Szerencse: 17 (19) Varázspont: 182/2 Pénz: 255 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/8
Eddig összesen 791 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 500 TP-t kaptál. Jelenleg 129 423 TP-d van. A következő szinthez még 50 577 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, kardszárnyú pocok, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 20/43 (+16%) vágófegyverek: 15/81
ütőfegyverek: 13/66 lőfegyverek: 17/2 dobófegyverek: 8/8

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) << vaskard (#2084)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,60 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/18 2. nyomkövetés: 36/93 (+33%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 9/50 (+9%) 5. csapdakészítés: 15/22 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/89
7. gyógyítás: 16/35 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 4/57
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 11/27 (+8%) 12. taumaturgia: 7/74 (+4%)
13. versengés: 3/15 14. zene: 2/77 (+1%) 15. szörnyismeret: 13/59 (+24%)
16. zárnyitás: 3/35 17. vadászat: 17/42 18. bányászat: 14/86 (+60%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 2 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 62.58 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 1 bakkura csizma (#96) 1 evaporőr háj (#105)
1 göcsörtös bunkó (#123) 20 gyenge méreg (#26) 1 ilkin érc (#232)
9 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 2 mutáns csont (#331)
1 orgyilkos tőr (#225) 20 pirkit (#153) 6 sünmedve tüske (#14)
37 tinta (#101) 51 ugh méreg (#166) 10 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
121 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 1 gyöngymangó (#135)
7 rézdarab (#70) 1 vasalt bunkó (#181) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75 76 77
-1
0
1
2
3
4
5
(70,0) pókvadászok (#59)
(71,0) kardfogú fülemüle (#146), Dornodon rúnaköve
(72,1) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), orgyilkos (#131)
(73,1) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Quirov (#975)
(74,1) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(75,2) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), vadtroll (#70), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111)
(75,3) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(75,4) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299)
(76,2) világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely
(76,3) Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek