131. forduló, 133. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 19. 16h:33'
EZ A 158. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
159. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,85] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 305.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 290.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

t 91 támadod a 91. szörnyet
FT 91 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az alpesi tehén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 kaját. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 3 3 8 mozogsz délkeletre, délkeletre, északra
[108,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [109,87] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy márványtorony van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardszárnyú pocok közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan a másikra rohansz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt quwarg bal első lábát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 74, gyógyulás: 11, összesen: -63 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt sullár.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár bal első lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár jobb oldalát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt sullár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 782 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 69207.
Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [109,86] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 kaját. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz bal lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 270.]

d 213 13 27 eldobod a 213. tárgyat (13 darabot) 27
Gondosan elrejtesz 13 xirnox szivet. [6 pontot használtál fel, van még 264.]

d 34 1 25 eldobod a 34. tárgyat (1 darabot) 25
Gondosan elrejtesz 1 ásót. [6 pontot használtál fel, van még 258.]

d 152 6 26 eldobod a 152. tárgyat (6 darabot) 26
Gondosan elrejtesz 6 vasércet. [6 pontot használtál fel, van még 252.]

d 1540 6 28 eldobod az 1540. tárgyat (6 darabot) 28
Gondosan elrejtesz 6 megsemmisítőt. [6 pontot használtál fel, van még 246.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[108,85] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Második ellenfeled egy szubreális vámpír.

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Találsz nála 1 zárnyitó készletet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 785 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 69507.
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [107,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.

Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár fejét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [106,84] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bibircsók-óriás. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat a másikra rohansz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás jobb vállát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 aranyat. 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy zombi mester. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [15 pontot használtál fel, van még 231.]

d 112 175 20 eldobod a 112. tárgyat (175 darabot) 20
Gondosan elrejtesz 175 madártollat. [6 pontot használtál fel, van még 225.]

d 135 22 21 eldobod a 135. tárgyat (22 darabot) 21
Gondosan elrejtesz 22 gyöngymangót. [6 pontot használtál fel, van még 219.]

d 264 15 22 eldobod a 264. tárgyat (15 darabot) 22
Gondosan elrejtesz 15 remák szivet. [6 pontot használtál fel, van még 213.]

d 677 4 23 eldobod a 677. tárgyat (4 darabot) 23
Gondosan elrejtesz 4 szulfagor agyart. [6 pontot használtál fel, van még 207.]

d 111 1 24 eldobod a 111. tárgyat (1 darabot) 24
Ezen a mezőn nem lehet újabb tárgyat elrejteni! [0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 8 1 6 mozogsz északra, északkeletre, nyugatra
[106,83] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg bal vállát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 33 életpontot vesztettél. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 115, gyógyulás: 12, összesen: -103 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hegymélyi lidérc áll veled szemben.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hegymélyi lidérc jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 ezüstdarabot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 788 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 69807.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [107,82] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy zombi mester. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [106,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos sallank bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 sallank karmot. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár fejét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár farkát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 790 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 70007.
[30 pontot használtál fel, van még 177.]

d 39 5 29 eldobod a 39. tárgyat (5 darabot) 29
Gondosan elrejtesz 5 zárnyitó készletet. [6 pontot használtál fel, van még 171.]

d 153 21 30 eldobod a 153. tárgyat (21 darabot) 30
Gondosan elrejtesz 21 pirkitet. [6 pontot használtál fel, van még 165.]

d 1228 24 31 eldobod az 1228. tárgyat (24 darabot) 31
Gondosan elrejtesz 24 ork csodaszert. [6 pontot használtál fel, van még 159.]

d 92 1 32 eldobod a 92. tárgyat (1 darabot) 32
Gondosan elrejtesz 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 153.]

m 6 3 mozogsz nyugatra, délkeletre
[105,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [106,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 133.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 132.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.]

[22 pontot használtál fel, van még 30.]
Csobogó, tiszta vizű kék patak képe jelenik meg előtted, de a szomjúságodat ez nem csillapítja. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 19, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 303 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 132. fordulód.

Erő: 27 (37) Szint: 22 Merészség: 7/3 Magasság: 107 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 26 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 28/64 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 283/220 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 387/91 Pénz: 3592 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 45/6 Pszi pont: 117/135
Eddig összesen 1879 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 237 TP-t kaptál. Jelenleg 961 575 TP-d van. A következő szinthez még 38 425 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, drakolich, szubreális vámpír. A 109. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5331 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/19 (+7%) szúrófegyverek: 21/72 (+14%) vágófegyverek: 26/84 (+14%)
lőfegyverek: 15/81 (+6%) dobófegyverek: 26/98 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (250%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
106,83 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 110
Feltételes varázskő használat: 6 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/39 (+109%) 2. nyomkövetés: 20/75 (+28%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 4/4 5. csapdakészítés: 11/76 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/89
7. gyógyítás: 24/43 8. titkosírás: 3/16 9. felderítés: 6/98
10. szörnyidomítás: 6/84 11. teológia: 11/96 (+6%) 12. taumaturgia: 17/82
13. szerencsejáték: 1/83 14. versengés: 6/72 15. zene: 2/26
16. szörnyismeret: 18/40 (+22%) 17. pszi: 20/14 (+3%) 18. zárnyitás: 12/61
19. vadászat: 4/35 20. vitalitás: 2/15 21. bányászat: 17/58 (+23%)
22. testépítés: 20/94 23. főzés: 8/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot )
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
zombi mester (#251)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 791 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 70107.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 36 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 113 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ásó (#34) 16 gyöngymangó (#135) 1 kötél (#92)
176 madártoll (#112) 6 megsemmisítő (#1540) 24 ork csodaszer (#1228)
21 pirkit (#153) 15 remák szív (#264) 4 szulfagor agyar (#677)
6 vasérc (#152) 13 xirnox szív (#213) 4 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 3 ezüstdarab (#326) 12 kaja (#2)
1 lidércesszencia (#1074) 5 sallank karom (#128) 2 szvó-ektoplazma (#151)
8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106 107 108 109 110
81
82
83
84
85
86
87
88
(105,82) oltár, Thargodan csontváz (#297)
(106,82) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, 47. jellempróba, gyilkos sallankok (#85), élőholt sullár (#216), élőholt quwarg (#202)
(106,83) élőholt quwarg (#202), hegymélyi lidérc (#7084), Thargodan csontváz (#297), Sheran oltár
(106,84) világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(107,82) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Leah oltár, 44. jellempróba
(107,84) Leah oltár, 38. jellempróba, ragyás burástya (#111), élőholt sullár (#216)
(107,85) alpesi tehenek (#91)
(108,85) ryuku légiós (#361), élőholt quwarg (#202), szubreális vámpír (#223)
(108,86) quwarg királynő (#153), 29. jellempróba
(109,86) törpemammut (#115), Thargodan csontváz (#297), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár
(109,87) vaskohó (#155), 23. jellempróba, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152), élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216)

Üzenet küldése a karakternek