131. forduló, 133. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 15. 12h:03'
EZ A 138. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
139. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,65] koordinátán.
Durazbar Grun átadott neked a 1. napon 16 TU-t.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+10 TVP). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! [10 pontot használtál fel, van még 304.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 284.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 270.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérszomjas csüldő közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+6 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog fejét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 926 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 230.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [40 pontot használtál fel, van még 190.]

d 7 3 eldobod a 7. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 5 6 eldobod az 5. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[75,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Böhöm irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,67] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy tormikus egér ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [77,68] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy óriás skorpió közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az óriás skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió ollója a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 172.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[78,69] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített ragyás burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [79,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,71] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 154.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[79,72] Az erdőt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.


(Továbbmész...) [79,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,74] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.

[18 pontot használtál fel, van még 136.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 131.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 128.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 88.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 48.]

tf 1 18 fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 194 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 117 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 18, 10.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 303 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (39). Ez a 132. fordulód.

Erő: 40 (45) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (31) Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (18) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 454/454 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 135/1 Pénz: 1042 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/14
Eddig összesen 822 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 910 TP-t kaptál. Jelenleg 199 870 TP-d van. A következő szinthez még 60 130 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, quwarg királynő, quwarg harcos. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1432 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/76 (+8%) szúrófegyverek: 13/9 (+5%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 13/44

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3
79,74 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/39 (+42%) 2. nyomkövetés: 20/37 (+56%) 3. mászás: 3/97
4. csapdakészítés: 11/34 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/25 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 1/25 9. szörnyidomítás: 4/44
10. taumaturgia: 12/77 (+10%) 11. harcművészetek: 17/0 12. zene: 9/89 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. zárnyitás: 1/55 15. vadászat: 8/76 (+80%)
16. bányászat: 9/35 17. testépítés: 33/76 (+78%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 * orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 2 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 20 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkéval. topáza (#1247)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 61]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 43 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 97]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 50 csepp ugh méreg (#166), fér még: 22]
6 vizestömlő (#3) [bennük 114 korty víz (#27), fér még: 6]
2 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 33]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 4 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
4 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 201 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 6 kaja (#2) 1 karócsapda (#163)
5 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 2 krónika (#1725)
1 lant (#238) 3 leviatán hólyag (#2182) 2 mérleg (#81)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 olló (#335) 2 rézkulcs (#75)
1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 40 álompor (#396)
2 antilopbőr (#48) 3 aurach bőr (#658) 36 aurach fog (#657)
5 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 9 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 6 darázsszárny (#652)
4 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122) 44 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 12 evaporőr háj (#105) 28 fabontó (#106)
3 fekete gyöngy (#99) 4 fülemüle agyar (#267) 5 grákóbőr (#41)
4 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201) 2 halcsont (#390)
1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaktusztüske (#114) 4 királygyík bőr (#44)
7 lajhár csont (#236) 3 lapockacsont (#33) 74 madártoll (#112)
7 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 4 nektoraf faggyú (#667) 5 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 24 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669)
2 rákpáncél (#97) 7 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 12 sallank karom (#128) 3 sámán erszény (#650)
10 smirglilevél (#29) 5 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69)
6 szulfagor agyar (#677) 2 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 14 tigroszlán fog (#63) 2 vadász tatu bőr (#15)
6 varányszem (#30) 19 varkaudar csont (#1113) 19 vasérc (#152)
16 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 163.50 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bunkó (#5) 3 kőhegyű lándzsa (#7) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
117 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
2 fülemüle agyar (#267) 4 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79 80
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
(74,65) vérszomjas csüldő (#114), erszényes elkarog (#354)
(75,66) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tetemember (#123)
(76,67) tormikus egér (#218)
(77,68) óriás skorpió (#72), Chara-din monolitja (#534)
(78,69) Tharr rúnaköve, Dornodon oltár, 40. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), ragyás burástya (#111)
(79,70) 36. jellempróba, tetemember (#123)
(79,71) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, kardfogú fülemüle (#146)
(79,72) Leah oltár, 21. jellempróba
(79,73) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba
(79,74) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár

Üzenet küldése a karakternek