130. forduló, 132. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 23. 9h:21'
EZ A 301. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
302. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,29] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 260.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 4. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 240.]

d 116 2 eldobod a 116. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 móri gyümölcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

d 57 1 eldobod az 57. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 240.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 134 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 232.]

v 22 72 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő rézsisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 rézdarab. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,36] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.

[10 pontot használtál fel, van még 212.]

kt 94 4 elkészíted a 94. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 172.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[121,37] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Chara-din hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Scipio egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod a kobudera nő táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 2 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.

(Továbbmész...) [120,38] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Találsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 65 életpontot!

(Továbbmész...) [121,39] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. [35 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 mozogsz délkeletre
[122,40] Még mindig füves síkságon vagy.

Észreveszel egy friss csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Yveraana vigyorog kajánul. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Mindenhol hullahegyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a dögkeselyű farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a dögkeselyű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a dögkeselyű testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 107.]

m 5 4 2 mozogsz délnyugatra, délre, keletre
[121,41] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérfürdető magszim. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 5 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

(Továbbmész...) [121,42] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bandita. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bandita jobb lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita jobb karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a bandita nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó. Szereztél 11 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [122,42] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár bal hátsó lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. [30 pontot használtál fel, van még 77.]

h 645 415 használod a 645. tárgyat
Itt sajnos nincs Fortuna szentélye. Talán letelt a fél év, lerombolták, esetleg rossz helyen keresed. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

m 2 mozogsz keletre
[123,42] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jander S.Mcload hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 67.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 47.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ek 227 116 29 t. energia kisütése: 227 116 29
Elhatározod, hogy visszatérsz erőd központjába. Mentálisan kapcsolatba lépsz Hófarkassal, és segítségéért fohászkodsz. Környezeted rohamosan elhalványul körülötted, majd ligeted ismerős formái bontakoznak ki szemeid előtt. Szerencsésen hazatértél...

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(120,38) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, ryuku gárdista (#360)
(121,37) ősi csatamező (#263), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), 27. jellempróba, kérődző etra (#368), egy kobudera nő
(121,39) piromenyét (#99), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534)
(121,41) vérfürdető magszim (#148), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 48. jellempróba, tündöklő szobor (#1587)
(121,42) bandita (#758)
(122,36) Dornodon rúnaköve, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(122,40) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), dögkeselyű (#174)
(122,42) sullárok (#101), oltár
(123,42) mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720)

[116,29] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Felfedeztél egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lanten Kiedlen. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy Chara-din monolitját.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 47.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalea. A feladatod a következő. A próba könnyűnek tűnik: egy Zinthurg megölése a feladatod. (ld. enc.)

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a Zinthurg fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

A szörny még mindig életben van! Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 37.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [8 pontot használtál fel, van még 29.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 301 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

ZINTHURG (180. SZÖRNY)
A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight eljövendő papja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.

Erő: 17 (22) Szint: 14 Merészség: 7/3 Magasság: 174 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 276/97 Jellem: semleges Tul. pont: -3
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 234/4 Pénz: 579 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 70/9 EFejl: 2
Eddig összesen 620 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2803 TP-t kaptál. Jelenleg 60021 TP-d van. A következő szinthez még 14979 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A Hófarkas tetoválását viseled. A 74. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 18 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 19/88 (+8%) vágófegyverek: 12/8 (+16%)
ütőfegyverek: 8/83 lőfegyverek: 8/18 dobófegyverek: *20/102 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (110%) << göcsörtös bunkó (#123) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/12 2. nyomkövetés: 15/36 (+5%) 3. lopás: 2/21
4. mászás: 8/25 5. csapdakészítés: 12/26 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/56 (+6%)
7. gyógyítás: 21/95 8. titkosírás: 4/4 9. felderítés: 10/22 (+41%)
10. szörnyidomítás: 8/4 11. teológia: 12/97 (+25%) 12. taumaturgia: 15/24 (+13%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 6/35 15. zene: 3/86
16. szörnyismeret: 10/8 (+20%) 17. pszi: 12/98 (+14%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 6/61 20. bányászat: 14/80 21. főzés: 8/89 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 58 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

Összsúly: 89.02 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 2 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 2 móri gyümölcs (#116) 1 nagy vaspajzs (#161)
4 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyöngymangó (#135)
9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 16 pirkit (#153)
1 sullár hólyag (#168) 7 vasérc (#152) 48 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek