130. forduló, 132. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 16. 9h:05'
EZ A 178. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
179. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,32] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy mérges pók nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 263.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

a 103 3411 1 átadod a 103. tárgyat a 3411. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 magszim belet Könnyűkéz Ssiqua részére. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 251.]

d 2 30 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[74,33] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az arató csattanat nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [73,32] Kisebb hegyek emelkednek itt. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Észreveszel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az emberevő fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [72,31] A hegyvidéket síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [33 pontot használtál fel, van még 218.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[71,31] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Megpillantasz valamit: 1 tankány karom. Elteszed.

(Továbbmész...) [70,31] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy adamantit erőd (548. épület.). Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [26 pontot használtál fel, van még 192.]

be 548 bemész az 548. épületbe
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erődből. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselő férfi sétál elő. Jobb kezében egy fénylő vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsőségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Kisiet eléd a tagbaszakadt harcos, a noteszét lapozgatja.
- Itt vagy ismét... - mondaná a nevedet, majd zavartan folytatja: - kedves kalandozó. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - De jó hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [180 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Amikor előszökken mögüled Kankalin, és Lord Kovács József nyakába borul, percekig szólni sem tudnak a boldogságtól. Aztán Józsi hosszú ideig szorongatja a kezedet, és St. Laurel tiszteletbeli apródjává fogad. Egyben közli, hogy holnap felvonulnak, és végső csapást mérnek Morbid megmaradt, szánalmas seregeire. A te utolsó feladatod is ehhez kapcsolódik: meg kell semmisítened az esetleges visszavonulók utánpótlás bázisát. Kicsit gyanakodva nézel, amikor Lord K. átnyújtja Morbid főhadiszállásának térképét, de a várúr biztosít, hogy minden lakó a csatában lesz, az üres főhadiszállás kifosztása csekély feladatot jelenthet csak.

19 8
5
9
2
18 7 4 1
6 3
12
14
13 15 16 17
11 10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 39. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 54, északra 18 mérföldre található.

Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[71,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork sámán. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,31] Még mindig füves síkságon vagy.

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [73,30] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. [24 pontot használtál fel, van még 163.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manifesztátor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy acéldarázs. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az acéldarázs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 155.]

ef 10 509 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 85.]

szk 20 99 22 keresed a 20. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mérges pókot. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 45.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[20 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 20.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 17 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 16 (17) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (22) Védekezés: 22 (25) Menekülés: 40 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 263/263 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 167/1 Pénz: 1003 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 25/8
Eddig összesen 804 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 949 TP-t kaptál. Jelenleg 240 382 TP-d van. A következő szinthez még 19 618 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, epokitféreg, kétfejű troll.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 22/93 (+4%) vágófegyverek: 9/91
ütőfegyverek: 12/46 (+19%) lőfegyverek: 11/62 dobófegyverek: 7/70

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << bronzkard (#2083) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
74,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/42 2. nyomkövetés: 17/14 (+15%) 3. mászás: 10/97
4. csapdakészítés: 12/73 (+12%) 5. csapdaészlelés: 3/4 6. gyógyítás: 27/73
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 2/27 9. szörnyidomítás: 6/12
10. teológia: 11/39 (+3%) 11. taumaturgia: 4/99 (+4%) 12. versengés: 3/94 (+9%)
13. zene: 5/26 14. szörnyismeret: 14/45 (+20%) 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 4/48 17. bányászat: 18/32 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 49.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 18 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 74.39 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 5 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 dorony tüdő (#212) 3 rézdarab (#70)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75 76
28
29
30
31
32
33
34
(70,31) adamantit erőd (#548), Tharr oltár, 38. jellempróba, alpesi tehén (#91)
(71,31) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 48. jellempróba, Elenios oltár, alpesi tehén (#91)
(71,32) szopógödör (#177), ork sámán (#345)
(72,31) sóhajtó dorony (#112), 48. jellempróba
(73,30) Raia oltár
(73,32) mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, emberevő (#119)
(74,29) Raia rúnaköve, manifesztátor (#124), acéldarázs (#140)
(74,33) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 37. jellempróba, arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek