130. forduló, 132. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 24. 12h:16'
EZ A 521. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
522. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,72] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+116 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy törpemammut fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 286.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+1% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

v 96 99 79 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

123 124 125
71
72
73

[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus jobb lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a vortexmágus nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 2428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 34, gyógyulás: 28, összesen: -6 ÉP}


A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 583 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[-50 varázspont.] [+6% tau] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 251.]

be 573 2 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 201.]

be 573 5 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 151.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[100,80] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos bal karját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 3 bordacsontot 6 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 4 dözmöng szivet 12 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 25, gyógyulás: 33, összesen: +8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bíborgörény lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Elsőnek egy varkaudar varázsló száll szembe veled.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 170 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 49 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 3095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 219, gyógyulás: 44, összesen: -175 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar íjász.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász jobb karját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 81, gyógyulás: 43, összesen: -38 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 grifftojás. Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [125,72] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ramirez Espanza irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 17, gyógyulás: 31, összesen: +14 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy borzalmas varkaudar.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar bajnok.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 spiritusz (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 50 tüskét. [74 pontot használtál fel, van még 77.]

be 60 bemész a 60. titkos labirintusba
Nagy dübörgéssel tárul fel a lejárat. Közelebb óvakodsz a sötéten tátongó verem nyílásához. Ez lehetett valaha a Farkas-verem, Dornodon egyik hírhedt kínzókamrája. Nevét a közepén található többszintes aknáról kapta. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Lassan leereszkedsz az üreg meredek falán. Szerencsére itt-ott már hiányzik egy-egy kő, így ez nem okoz különösebb nehézséget. Kiegészítő információ érkezik az agyadba a labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 72.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

lm 11 17 15 mozogsz 11 17 15
A verem középső részén lévő üreg pereménél vagy. A mélyből sejtelmes zsongás hallatszik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A verem keleti fala mellett vezet tovább utad. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A folyosó rövid kanyar után ér véget. Nem is mersz arra gondolni milyen célt szolgálhatott a mennyezetről lelógó rozsdás vaskampó... [11. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 vaskulcs. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A verem keleti fala mellett vezet tovább utad. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Ez az északkeleti torony. Döbbenten veszed észre, hogy a falnál teljesen kificamított testhelyzetben egy tökéletesen ép csontváz fekszik. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Folytatod utadat a folyosón. Most merre tovább? [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A folyosó itt élesen elkanyarodik. A sarokban lévő repedésen átlátni a középső terembe, ahol az akna is van. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy őrtoronyhoz érkeztél! Megpróbálsz a réseken kikémlelni, de már mindet belepte a föld. [17. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 bordacsont, 12 drótszőr, 1 acélpengőke és 1 ramit kő (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 4 bordacsontot. **). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A folyosó itt élesen elkanyarodik. A sarokban lévő repedésen átlátni a középső terembe, ahol az akna is van. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A széles kőlépcsőkhöz érve megtorpansz. A legendák szerint, aki itt egyszer lement, nem jött vissza többet... [15. PONT -> 18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[50 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 27 27 30 mozogsz 27 27 30
Kiértél az akna szélére. Ahogy letekintesz, szorongó érzés lesz úrrá rajtad. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A következő terem nem is olyan rémisztő. Három kettétört asztal, és számtalan tekercstartó állvány jelzi, hogy itt lehetett a verem központja. Maga Dornodon is megfordulhatott itt párszor. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Elérkeztél a börtönőrök szálláshelyére. A falakon szakadt pántok jelzik a felhajtható ágyak helyét. Innen keletre van a pincék lejárata. [27. PONT.] Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi foszladozó testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy sírlidérc az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc jobb vállát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi jobb karját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sírlidérc. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy sírlidércet veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A folyosó kettéágazik - te az északi ágat választod. A falakban lévő többszáz apró lyuk alapján nem biztos, hogy régebben is ilyen egyszerűen megúsztad volna az áthaladást. [28. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 39 mozogsz 39
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 2.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 41 mozogsz 41
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 2.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tv 29 30 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 30. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 48 48 49 mozogsz 48 48 49
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 2.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 10 513 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 12, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Egy kaját töm magába a ragyás burástya. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN
Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat.
A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor...

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 87. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.

Erő: 29 (41) Szint: 21 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 21 (30) Támadás: 35 (37) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (27) Védekezés: 44 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 322/321 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (32) Varázspont: 402/247 Pénz: 1132 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 47/9 Pszi pont: 160/126
Eddig összesen 802 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 436 TP-t kaptál. Jelenleg 770 839 TP-d van. A következő szinthez még 29 161 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 105. fordulódban 20271 arany került a bankszámládra. 21791 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 26/11 (+10%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 23/3 (+3%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
125,72 mezőn táborozol, a 60. labirintusban, 1. szinten, 28. ponton
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0
JLKzott minoszokúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 120 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/0 2. nyomkövetés: 11/19 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/65 5. csapdakészítés: 25/22 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/29 (+5%)
7. gyógyítás: 36/15 8. titkosírás: 2/52 9. felderítés: 5/47
10. szörnyidomítás: 6/78 11. teológia: 20/33 (+12%) 12. taumaturgia: 13/54 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 9/20 (+16%) 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/33 17. szörnyismeret: 16/28 (+26%) 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 1/5 (+5%) 20. vadászat: 19/71 21. bányászat: 17/10
22. testépítés: 8/32 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 434 (limit: 925), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 50 045.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 69 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 383 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
202 arany (#50) 3 bordacsont (#16) 1 dorony tüdő (#212)
4 dözmöng szív (#122) 5 kaja (#2) 1 kőszem (#304)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 csuklyavirág (#133) 12 drótszőr (#37)
2 grifftojás (#179) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 ramit kő (#226)
1 sallank karom (#128) 30 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166)
1 vaskulcs (#183) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126
71
72
73
(124,72) ezoterikus mardel (#184), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), varkaudar varázsló (#271), varkaudar íjász (#687)
(125,72) a 60. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 35. jellempróba, tüskés harci gromak (#156), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar bajnok (#190), zombi (#49), sírlidérc (#172)

Üzenet küldése a karakternek