130. forduló, 132. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 28. 0h:03'
EZ A 877. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
878. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,56] koordinátán.
Pihenéssel töltött idődben A FÉNY hordozóinak hírnöke látogat meg: "Figyelj rám, most had meséljek neked!" S ha akarnál sem tudnál most másra figyelni... Ki tudja miről és meddig tartott a mesélés, de határozottan jobban érzed magad utána...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+55 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 218.]
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+60 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 178.]

t 101 támadod a 101. szörnyet
FT 101 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sullár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sullár testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a sullár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[96,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő gátvakond nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gátvakond bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a változatos morf jobb vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf jobb oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A változatos morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 17 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+58 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [95,54] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a változatos morf nyakát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A változatos morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a változatos morf bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A változatos morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 22 életpontot vesztettél. A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy védelmező morf.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy fény szentélyét. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy rövid ősz hajú, csillogó szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight híve. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy réz éjmedált, egy réz papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy sullár trófea, egy törpemammut trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Roxati Kalmár. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [64 pontot használtál fel, van még 114.]

ve 248 megveszed a 248. tárgyat
Vásároltál 1 pszi követ. 1000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 114.]

ve 170 5 megveszed a 170. tárgyat 5
Vásároltál 5 spirituszt. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

f 241 kísérletezel a 241. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kulcskarikát. (ld. enc.) 363 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[93,52] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 96.]

be 572 4 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 46.]

m 6 mozogsz nyugatra
[92,52] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy Quirov nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a Quirov testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov bal vállát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Quirov szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 68 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Van itt egy sötét kastplom (569. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 38.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Köszönünk mindent, kedves barátom. Jelenleg sajnos nem tudunk több megbízást adni. [400 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 obszidián karkötő. (ld. enc.)] Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 33.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
Leveszed az ezüst karkötőt, majd a csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,53] Folytatod sétádat a házak közt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 25.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [200 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 lánckesztyű. (ld. enc.)] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 20.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Leveszed a kígyóbőr kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[92,54] Folytatod sétádat a házak közt.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A Csupasz Sünmedve oldalában egy hivatalnok külsejű figura ül egy kis asztalkánál. Nagy bőszen írogat valamit egy papírlapra. Mellette két unott városőr strázsál, alabárdjukra támaszkodva. Közelebb mész. A fanyar ábrázatú fickó észrevesz, és sürgetően magához int. Úgy látszik, parancsolgatáshoz szokott.
- Te kalandozó vagy, ugye? Hogy is hívnak? - szegezi neked a kérdést, és a rágott végű plajbászt. - Van egy munkám a számodra - mondja, és máris belekezd. Elmeséli, hogy a helytartó saját tulajdonú marhacsordáját a közeli dinóparkból elcsatangolt szörnyek dézsmálják, ezért sürgősen át kell költöztetni a tehénkéket a legelőről egy jól védhető kőkarámba. Sajnos a pásztorok nem mernek szembeszállni a dinókkal, ezért a helytartó kalandozókat kíván felfogadni a csorda átterelésére. - Ha alkalmasnak érzed magad a feladatra, jelentkezz itt az intézőmnél - mutat egy meglepően részletes térképre. Gyorsan megállapítod, hol is ez a hely. - Tőle kapjátok meg a jutalmatokat is, ha eredménnyel jártok. Ja, hogy nem mondtam? Természetesen egyedül semmi esélyed, ezért szerezz magad mellé néhány segítőt! Mindegyikőtöknek legyen idomított hátasa, mert gyalogszerrel ezeket a félvad marhákat képtelenség terelni - mondja, aztán mintegy búcsúzásképpen, még felír téged is a névsor aljára.
Érdekes feladatnak tűnik. (6. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag " [8 pontot használtál fel, van még 12.]

be 611 30 5 bemész a 611. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Előre kell fizetned a szállásdíjat, 10 aranyat. Miután megtetted, elvezetnek a szállásodra. Útközben megkapod a szobakulcsot. A szoba kényelmesnek tűnik, az ágy puha, frissen vetett, a széken mosdótálat látsz, szappannal. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 9.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-54 életerő.) Vacsorára kacsapecsenyét kapsz fehér borral. Jóllakottan vonulsz fel a szobádba, és némi tisztálkodás után ágyba bújsz, és már húzod is a lóbőrt. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni és kockázni. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 281 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

KULCSKARIKA (648. TÁRGY)
Micsoda találmány, hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! Felfűzöl tíz kulcsot egy drótra, a kis vaskulcstól egészen a smaragd kulcsig, és így tárolod, használod őket! Nem kell többé az összes zsebedet végigtúrni azért a fránya kis aranykulcsért, minden egy helyen van, könnyen megtalálható. A kulcskarika elkészítése 30 TVP-t igényel, és feltétele, hogy a kis vaskulcs, a csontkulcs, a rézkulcs, a bronzkulcs, a vaskulcs, az ezüstkulcs, a nagy bronz és vaskulcs, a kis aranykulcs és a smaragd kulcs a birtokodban legyen. A kulcskarika elkészítésével így összesen 9 tárgyhelyet spórolsz meg! Persze, ezeket a kulcsokat ezután nem tudod átadni, legfeljebb ha unkreációval szétszeded a kulcskarikát. Ha a fenti kulcsokra van szükséged egy labirintusban, automatikusan használod a kulcskarikát. A kulcskarika mindenkinek féltett kincse, ezért valószínűtlen, hogy el tudnák tőled lopni.

OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY)
Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz.

LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY)
Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Ez a 131. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 17 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 30 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 261/138 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 10
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 306/19 Pénz: 261 arany Kép. pont: 22
Eddig összesen 900 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 545 TP-t kaptál. Jelenleg 232 553 TP-d van. A következő szinthez még 27 447 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, lomha morf, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 23 (+1)
lőfegyverek: * 21

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 27 (+2)
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 7 11. taumaturgia: 2 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 9 14. vadászat: 6 15. bányászat: 18
16. főzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 4 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 királyi korona (#338) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
7 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 5 ezüst karkötő (#158)
1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
5 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 36 csepp tinta (#101), fér még: 24]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 31]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 49 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 31]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 32]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 59 csepp ugh méreg (#166), fér még: 49]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
5 zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 82]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 98 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 3 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 10 leviatán hólyag (#2182)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 4 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
6 szent jogar (#150) 2 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242)
3 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 40 álompor (#396) 7 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 4 átlátszó morfplazma (#2451) 24 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 4 bíbor morfplazma (#2450) 4 bordacsont (#16)
4 darázsszárny (#652) 6 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
19 drótszőr (#37) 3 fabontó (#106) 2 fehér morfplazma (#2445)
13 fekete gyöngy (#99) 2 fekete morfplazma (#2446) 1 galachmit (#310)
2 grákóbőr (#41) 14 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kék morfplazma (#2442) 1 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236)
3 lapkorong (#80) 3 lila morfplazma (#2448) 2 liumbe hajtás (#655)
69 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125)
6 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148)
2 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 1 narancs morfplazma (#2449)
47 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 17 pirkit (#153)
5 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 4 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 16 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
43 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 4 sárga morfplazma (#2447)
6 smirglilevél (#29) 63 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 6 szulfagor agyar (#677) 3 trikornis szarv (#198)
12 varányszem (#30) 17 varkaudar csont (#1113) 35 vasérc (#152)
3 vörös morfplazma (#2443) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 144.87 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1067 arany (#50) 28 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 lánckesztyű (#230) 1 obszidián karkötő (#229)
1 pszi kő (#248) 1 sárga morfplazma (#2447) 8 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98
51
52
53
54
55
56
57
(92,52) Quirov (#975), sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata
(92,54) fogadó # (#611), oltár, 6. többszemélyes kaland
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, sötét gnóm (#132)
(93,53) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), útonálló (#130)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), útonálló (#130), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)
(95,54) arató csattanat (#144), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), oltár, 29. jellempróba, Roxati Kalmár (4087. kalandozó)
(96,55) gátvakondok (#57), változatos morf (#7626), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár
(97,56) sullárok (#101)

Üzenet küldése a karakternek