12. forduló, 14. forduló, Yllrun Thristhael összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 27. 9h:06'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5474
SZÁMLA : XXXX

YLLRUN THRISTHAEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [33,1] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

kno 7 1 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 172.]

fse 50 felt. segítség 50 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 164.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[34,0] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [35,0] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült kaffogó hebrencs. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis tintacsiga trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kaffogó hebrencs trófeát. 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy kavadu. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a kavadu testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a kavadu bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 144.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 óndarabot (ld. enc.). Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[36,0] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bo-skorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [37,0] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Észreveszel egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő woor-antilop nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a woor-antilop bal első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a woor-antilop testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 110.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú! (ld. enc.)

Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a százfogú testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot (ld. enc.). Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 96.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[38,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz Dwaughzer. Tharr híve. Egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy piromenyét trófea, egy púpos burástya trófea és egy topránypolip trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [39,-2] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 195 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [40,-3] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy spagulár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a spagulár testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 66.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 58.]

m 3 mozogsz délkeletre
[41,-2] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült karmazsin huhogó. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 6 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal többször eltalálod a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis kaffogó hebrencs trófeát, és kiszedsz egy karmazsin huhogó trófeát. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 48.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 46.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 44.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 42.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 40.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 38.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [2 pontot használtál fel, van még 36.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[34 pontot használtál fel, van még 0.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következő körben tehát 148 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé.

SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY)
Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni.

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

KARAKTERLAP

Yllrun Thristhael, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 13. fordulód.

Erő: 10 (17) Szint: 8 Merészség: 10/5 Magasság: 159 cm
IQ: 16 (23) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 155/155 év
Egészség: 9 (16) Életpont: 263/235 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 2
Szerencse: 11 (18) Varázspont: 160/39 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 92 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 374 TP-t kaptál. Jelenleg 5 366 TP-d van. A következő szinthez még 1 634 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, karmazsin huhogó.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 (+1) vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -4.); tüske (#22) (5 -);
41,13 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 41

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1275 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 (+1) 5. gyógyítás: 7 6. vadászat: 3
7. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 50 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
piromenyét (#99) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő, 1 szabotőr, 1 harcos, 1 élőholt.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 * csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20)
1 kőkés (#6)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * mind. kristálya (#2264)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 + deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 1 kötél (#92)
25 krónika (#1725) 1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95)
6 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41)
5 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 lapkorong (#80) 4 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125)
2 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 2 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
19 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69) 22 tigroszlán fog (#63)
1 vadász tatu bőr (#15) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 36.29 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 evaporőr háj (#105) 4 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 huhogó bibe (#332) 1 kaja (#2)
1 kavadu lebeny (#24) 2 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70)
1 rézkulcs (#75) 6 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
-4
-3
-2
-1
0
1
2
(34,0) evaporőrök (#69), Tharr oltár
(35,0) kaffogó hebrencs (#88), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), Tharr oltár, kavadu (#19), mérges nyukmár (#95)
(36,0) bo-skorpió (#54), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 28. jellempróba
(37,0) mély kút (#93), oltár, woor-antilop (#31), százfogú (#53)
(38,-1) Tharr oltár, rájanyékek (#58), Dwaughzer (2598. kalandozó)
(39,-2) oltár, gyilkos sallank (#85)
(40,-3) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), mélységi grittang (#103), spagulár (#82)
(41,-2) karmazsin huhogó (#185)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.02.27 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 4.)
2018.02.27 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 5.)
2018.02.27 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 6.)
˙

Üzenet küldése a karakternek