Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 20. 8h:09' EZ A 115. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 116. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5097 |
ff 28 87 | felt. fegyverváltás: 28 87 |
tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
f 15 | kísérletezel a 15. tárggyal |
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eldobod az értéktelenné vált tazunkaróka trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mélységi grittang trófeát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bíborgörény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [33,-12] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csodabogár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a csodabogár kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a csodabogár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [34,-12] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Sheran neve... (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy szárnyas gömböc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a szárnyas gömböc bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 39 1 | elkészíted a 39. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Nagyot húz az acéldarázs farka a lábadra! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Ezt a támadást elhibáztad! Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [36,-12] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vizet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő bíborgörény mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bíborgörény belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bíborgörény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kt 116 2 | elkészíted a 116. tárgyat (2 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY) Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal). |
SHERAN MEGIDÉZÉSE Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!" |
![]() A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
![]() Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
Erő: | 13 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 74 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 95/34 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
36,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 198 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 6 | 5. zárnyitás: | 1 (+1) | 6. vadászat: | 1 |
7. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
Összsúly: 31.33 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 3 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | |
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|