Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 15. 11h:14' EZ A 42. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 43. játékheted kezdete: okt. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3474 SZÁMLA : XXXX |
f 33 | kísérletezel a 33. tárggyal |
f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
kt 34 1 | elkészíted a 34. tárgyat (1 darabot) |
kf 11 2 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
t 54 | támadod az 54. szörnyet |
Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a bo-skorpió testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Nem találtad el! A süvítő rája fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [28,5] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bo-skorpió. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
be 533 | bemész az 533. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a kobudera tanya lakóinak, aztán továbbindulsz. [5 pontot használtál fel, van még 67.]
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [26,3] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy kaszabolósáska. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [25,2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy sünmedve. Amikor elhal a zaj, előmászol.
vi 10 10 | viselkedésed: 10 10 |
be 512 | bemész az 512. épületbe |
vi 6 5 | viselkedésed: 6 5 |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [26,0] A bozótos után most hegyek között vagy. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy csontlepke repül el búvóhelyed felett. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
LANT (238. TÁRGY) Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik. |
SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY) Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet. |
Erő: | 8 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 95/95 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 95/27 | Jellem: | semleges (-19) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 3 |
26,72 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 875 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 7 (+1) | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
Összsúly: 23.24 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | fúvócső (#20) | 3 | kaja (#2) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|