12. forduló, 14. forduló, Kish Melton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 15. 17h:55'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1310
SZÁMLA : XXXX

KISH MELTON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-8] koordinátán.
Egy szőke, rövid hajú, zöld szemű gnóm a táborozás alatt adott neked 100 aranyat, 2 ezüst nyakláncot és 3 fekete gyöngyöt. Sajnos azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.)

d 16 1 eldobod a 16. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

d 6 2 eldobod a 6. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+7 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 120.]

kf 64 2 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a bal kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[26,-7] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss általad nem ismert nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [26,-6] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges tazunkaróka trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rájanyék trófeát. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy sünmedve közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 59 1 elkészíted az 59. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[27,-4] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy vadász tatu. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [28,-3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy woor-antilop. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss ismeretlen nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [28,-2] Továbbra is síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gátvakond. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 60.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 50.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[27,-1] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy kaszabolósáska. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaszabolósáska testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges sünmedve trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaszabolósáska trófeát. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss ismeretlen nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [26,-1] Dombos terepre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Látsz egy olvasztókemencét. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

A dombon egy apró, de vastag falakkal körülvett kastélyszerű épületet pillantasz meg. A kapurács le van eresztve, és bár sehol nem látsz őröket, biztos vagy benne, hogy kíváncsi tekintetek figyelnek mindenhonnét. (528. épület.)
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy rövid ősz hajú, barna szemű árnymanó férfival. Felszerelését egy gyíkember trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve Orbán Viktor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 30.]

be 528 bemész az 528. épületbe
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
- A vár urával szeretnék beszélni. - kezdeményezed a társalgást. - Nem fogad senkit. - kapod a mogorva választ. Bár a fickó csak tőmondatokban beszél, azért nagy nehezen sikerül kihúznod az őrből, hogy mi a nagy komorság oka: néhány gyíkember elrabolta a lord egyetlen gyermekét, a megmentésére küldött katonák pedig nem tértek vissza. Felajánlod a segítségedet, mire a fickó átnyújt egy térképet a gyíkemberek fészkének rajzával. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.]

2
3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 8. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 9, északra 12 mérföldre található.

Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 25.]

kt 19 12 elkészíted a 19. tárgyat (12 darabot)
Begyűjtöttél 12 kerek követ. [12 pontot használtál fel, van még 13.]

f 14 kísérletezel a 14. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz szöges bunkót. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

f 41 kísérletezel a 41. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

f 29 kísérletezel a 29. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 151 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.

VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY)
Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra...

GÁTVAKOND (57. SZÖRNY)
Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni.

MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

KASZABOLÓSÁSKA (83. SZÖRNY)
Találkoztál már óriás sáskával? Igen? Nem? Mindegy. Mindenesetre, ha találkoztál, valószínűleg eltöprengesz, hogy miért nem "közepes" vagy "apró" sáskának nevezték el, látva a kaszabolósáska birkányi méretét. A kaszabolósáska mandibulái lapos és kemény, pengeszerű végtagok, amelyeket kardművész módjára használ! Ezzel a "fegyverrel" úgy tud bánni, mint egy profi vívó a kardjával. Ahhoz, hogy legyőzd, éles fegyverre van szükséged, nem is a vastag páncélja miatt, hanem hogy a csapásait kivédve, eredménnyel tudjad a támadásaidat bevinni.

MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY)
A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket.

SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY)
Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét.

KARAKTERLAP

Kish Melton, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Ez a 13. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 14 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 Életpont: 95/26 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 75 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 229 TP-t kaptál. Jelenleg 1 456 TP-d van. A következő szinthez még 544 TP szükséges. Trófeáid: kaszabolósáska, rájanyék. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -);
26,23 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 141 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 1 (+1)
4. gyógyítás: 4 (+1) 5. harcművészetek: 6 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
bakkura (#52) (csak egyszer), grákó denevér (#25) (csak egyszer), mérges pók (#20) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 8. labirintus (23,19).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8.

Összsúly: 27.09 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 3 kaja (#2) 2 kőkés (#6)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 kerek kő (#19) 2 mandibulapenge (#125) 1 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
(25,-8) tanya (#507)
(26,-7) tintacsiga (#74), mély kút (#93)
(26,-6) oltár, rájanyék (#58)
(26,-1) kastély (#528), olvasztókemence (#86), 2. jellempróba, Orbán Viktor (5370. kalandozó)
(27,-5) sünmedve (#33)
(27,-4) vadász tatu (#10), oltár
(27,-1) kaszabolósáska (#83)
(28,-3) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, woor-antilop (#31)
(28,-2) gátvakond (#57), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 2. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek