128. forduló, 130. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 18. 16h:04'
EZ A 158. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
159. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,85] koordinátán.
Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+59 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 287.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) 4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 2. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 277.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 274.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 224.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +94 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 224.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy élőholt quwarg!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 43, gyógyulás: 5, összesen: -38 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 744 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65352.
[5 pontot használtál fel, van még 219.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +79 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[107,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az uzbány fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod az uzbány bal szárnyát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a halálhozó bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a halálhozó testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 2 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 79, gyógyulás: 9, összesen: -70 ÉP}


A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délre. [20 pontot használtál fel, van még 199.]

k 4 10 követed a 4. fajúakat 10 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délre.
Követed a délre vezető árnymanó nyomokat: [107,87] Dombos terepre érkeztél. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy hegymélyi lidérc.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegymélyi lidérc jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 trikornis szarvat. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Látsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.
Követed a délnyugatra vezető árnymanó nyomokat: [106,88] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy noth szellem.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a noth szellem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a noth szellem testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy zombi mester. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délre.
Követed a délre vezető árnymanó nyomokat: [106,89] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérfürdető magszim. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy hegymélyi lidérc.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy noth szellem.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a noth szellem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a noth szellem fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a noth szellem bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 747 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65652.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nektoraf került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nektoraf jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf bal lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a nektoraf bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Követed a keletre vezető árnymanó nyomokat: [107,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy zombi mester. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Követed a keletre vezető árnymanó nyomokat: [108,89] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra rontasz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy drakolich.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a drakolich bal első lábát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod a drakolich fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. Elhajítod a vacak noth szellem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy drakolich trófeát. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 89, gyógyulás: 19, összesen: -70 ÉP}

Második ellenfeled egy szubreális vámpír.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 királyi koronát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 749 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65852.
Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre.
Követed a keletre vezető árnymanó nyomokat: [109,89] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy drakolich.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich csontos vázát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 109, gyógyulás: 22, összesen: -87 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy noth szellem.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a noth szellem fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a noth szellem testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 751 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 66057.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Követed az északra vezető árnymanó nyomokat: [109,88] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy spagulár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a spagulár bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 44 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 xirnox szivet. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Chardonnay irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északra.
Követed az északra vezető árnymanó nyomokat: [109,87] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír.

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 vízionár szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 753 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 66267.
Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy márványtorony van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra.
Követed az északra vezető árnymanó nyomokat: Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. [109,86] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a drakolich testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Varkaudar szablyával megvagdalod a drakolich bal hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 127, gyógyulás: 26, összesen: -101 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A következő ellenfél egy Thargodan csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a Thargodan csontváz jobb karját. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 13 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz bal oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 79, gyógyulás: 14, összesen: -65 ÉP}

Találsz nála 3 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 755 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 66477.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
Követed az északnyugatra vezető árnymanó nyomokat: [108,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy noth szellem száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a noth szellem nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a noth szellem bal vállát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a noth szellem bal lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontváz lord. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. [100 pontot használtál fel, van még 99.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

kt 216 1 elkészíted a 216. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ketrecet. Egészséged TF-elődött. [90 pontot használtál fel, van még 9.]

hu 148 360 1074 hulladék: 148 360 1074
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz quwarg tojást. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lidércesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

d 29 13 eldobod a 29. tárgyat (13 darabot)
Elhajítasz 13 smirglilevelet. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

hu 99 201 1570 hulladék: 99 201 1570
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyíkfüvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

d 114 14 eldobod a 114. tárgyat (14 darabot)
Elhajítasz 14 kaktusztüskét. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

d 36 2 eldobod a 36. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 8.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 7.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 6.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 4.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 6, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 27 (37) Szint: 22 Merészség: 7/3 Magasság: 107 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 26 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 28/61 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 280/149 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 354/128 Pénz: 2035 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 45/8 Pszi pont: 117/4
Eddig összesen 1815 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 411 TP-t kaptál. Jelenleg 887 648 TP-d van. A következő szinthez még 112 352 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, drakolich, szubreális vámpír. A 109. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5331 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/7 (+1%) szúrófegyverek: 21/30 (+8%) vágófegyverek: 26/30 (+30%)
lőfegyverek: 15/57 (+6%) dobófegyverek: 26/42 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (250%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
108,85 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 110
Feltételes varázskő használat: 6 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/43 (+60%) 2. nyomkövetés: 19/67 (+49%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 4/4 5. csapdakészítés: 11/59 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/89
7. gyógyítás: 24/43 8. titkosírás: 3/16 9. felderítés: 6/98
10. szörnyidomítás: 6/84 11. teológia: 11/71 12. taumaturgia: 17/30 (+15%)
13. szerencsejáték: 1/83 14. versengés: 6/52 (+9%) 15. zene: 2/26
16. szörnyismeret: 17/63 (+37%) 17. pszi: 20/2 (+2%) 18. zárnyitás: 12/61
19. vadászat: 4/35 (+5%) 20. vitalitás: 2/3 (+44%) 21. bányászat: 16/39 (+33%)
22. testépítés: 20/94 23. főzés: 8/62 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot )
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
zombi mester (#251)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem hagyhatjuk, hogy a természet békés teremtményeit rabságba tartsák! Törj össze egy ketrecet oltáromnál.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! (teljesítve)
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 756 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 66582.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 56 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 357 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 amniosz (#203) 2 antilopbőr (#48) 1 bot (#4)
2 fáklya (#36) 6 fémrúd (#104) 2 gyógykenőcs (#313)
14 kaktusztüske (#114) 1 kötél (#92) 12 ragasztó (#83)
13 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170) 12 sünmedve tüske (#14)
1 trikornis szarv (#198) 3 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 18 bordacsont (#16) 3 dorony tüdő (#212)
1 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 kaja (#2)
1 ketrec (#216) 1 királyi korona (#338) 1 lidércesszencia (#1074)
1 magszim bél (#103) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 szvó-ektoplazma (#151)
2 uzbány csőr (#169) 3 varázskő (#305) 4 vashegyű nyíl (#176)
4 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107 108 109 110
84
85
86
87
88
89
90
(106,88) 21. jellempróba, ryuku gárdista (#360), noth szellem (#250)
(106,89) vérfürdető magszim (#148), hegymélyi lidérc (#7084), noth szellem (#250), 43. jellempróba, nektoraf (#355)
(107,86) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), egy ismeretlen isten rúnaköve, halálhozó (#419)
(107,87) mélységi grittangok (#103), hegymélyi lidérc (#7084), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely
(107,89) Fairlight oltár, szürke rinocérosz (#346)
(108,85) ryuku légiós (#361), élőholt quwarg (#202), noth szellem (#250)
(108,89) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), uzbányok (#102), drakolich (#760), szubreális vámpír (#223)
(109,86) drakolich (#760), Thargodan csontváz (#297), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár
(109,87) dermesztő lidérc (#645), szubreális vámpír (#223), vaskohó (#155), érclelőhely
(109,88) spagulárok (#82), hegymélyi lidérc (#7084), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(109,89) drakolich (#760), noth szellem (#250), 43. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek