128. forduló, 130. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 6. 9h:16'
EZ A 145. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
146. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,79] koordinátán.
A táborozás 10. napján találkozol egy hófehér, göndör hajú, teljesen vak kobudera férfival. Bőre mélykék színű. Leah felszentelt papja. Egy koponya szimbólumot és egy trófea nyakláncot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy óriásféreg trófea és egy adószedő trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Sakangada Ragadun. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 660. hetének nyerőszámai: 7, 15, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[104,79] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy vérfürdető magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. Messze hajítod a vacak kis pordémon trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő vérfürdető magszim trófeát. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 37, gyógyulás: 21, összesen: -16 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy phua-kúpot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [103,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [102,79] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy Métely nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Métely testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Métely hosszú tojócsövét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal eltalálod a Métely testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával a Métely, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A Métely csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. 730 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 34, gyógyulás: 16, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+53 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Moloch előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [91 pontot használtál fel, van még 203.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[101,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a törpemammut bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut ormányát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy álomvirágot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kő miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tűnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyű prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy sullár trófea és egy ork sámán trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Találkozol egy hófehér, göndör hajú, teljesen vak kobudera férfival. Bőre mélykék színű. Leah felszentelt papja. Egy koponya szimbólumot és egy trófea nyakláncot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy óriásféreg trófea és egy adószedő trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Összeismerkedtek. Az ő neve Sakangada Ragadun. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. Sheran ministránsa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz egy copfos aranyhajú, csillogó szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [39 pontot használtál fel, van még 164.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db,
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje,
vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db,
fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db,
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db,
csuklyavirág (#133) 1 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db,
dorony tüdő (#212) 8 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fülemüle agyar (#267) 5 ap /db,
furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 4 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, rozmárfog (#1069) 3 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szent jogar (#150) 50 ap /db, szockó hólyag (#355) 3 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
tinta (#101) 1 ap cseppje, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
vízionár szem (#102) 3 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 159.]

ve 152 3 megveszed a 152. tárgyat 3
Vásároltál 3 vasércet. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

ve 153 6 megveszed a 153. tárgyat 6
Vásároltál 6 pirkitet. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[100,79] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,78] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő sullár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a sullár testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sullár bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,77] A bozótost dombság váltja fel. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 108.]

kt 165 1 elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [+1 sebzés.] [30 pontot használtál fel, van még 78.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 75.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kőevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a kőevő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-3 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 13, 4.
A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 300 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 48. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 27 (28) Szint: 16 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 25 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 16 Életpont: 238/127 Jellem: gonosz (111) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 Varázspont: 236/17 Pénz: 157 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/2 EFejl: 9
Eddig összesen 552 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2676 TP-t kaptál. Jelenleg 120712 TP-d van. A következő szinthez még 59288 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, ryuku futárbérenc, erszényes elkarog. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 4637 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11/29 (+13%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 21/62 (+6%)
lőfegyverek: 13/67 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/3 2. nyomkövetés: 15/62 (+24%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/48 5. csapdakészítés: 9/61 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/97
7. gyógyítás: 26/33 (+40%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 10/24
10. teológia: 16/44 (+6%) 11. taumaturgia: 11/23 (+16%) 12. zene: 18/7
13. szörnyismeret: 1/18 14. zárnyitás: 9/67 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 9/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
36 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
1 Métely páncélja (#1562) 1 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153)
1 sullár hólyag (#168) 6 ugh méreg (#166) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,78) Sheran oltár, 26. jellempróba, sullár (#101)
(100,79) Fairlight oltár
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), egy elf nő, egy mutáns nő
(101,77) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, kőevő (#62)
(101,79) törpemammut (#115), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba, egy alakváltó nő, Sakangada Ragadun (3292. kalandozó)
(102,79) Métely (#7000), művészi porolit (#720), Leah oltár, 29. jellempróba
(103,79) Raia rúnaköve, Tharr oltár
(104,79) vérfürdető magszim (#148), Raia oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek