Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 4. 12h:05' EZ A 380. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD 381. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 35, gyógyulás: 91, összesen: +56 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos nyakát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 38, gyógyulás: 86, összesen: +48 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 673. tárgyat |
hu 170 597 201 | hulladék: 170 597 201 |
fas 16 | felt. ásás 16 pontért |
ek 273 9 214 | t. energia kisütése: 273 9 214 |
ek 273 19 409 | t. energia kisütése: 273 19 409 |
ek 40 4 | t. energia kisütése: 40 4 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
cir | vándorcirkusz látogatása |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
h 1755 750 | használod az 1755. tárgyat |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga díszes potrohát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a Quwargamanga rücskös torát. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a Quwargamanga testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a Quwargamanga jobb oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a Quwargamanga rücskös torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 térhajlító kavics. 4831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 200, gyógyulás: 113, összesen: -87 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 6, gyógyulás: 38, összesen: +32 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő bal vállát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő fejét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 5489 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 73, gyógyulás: 100, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [193,115] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász quwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg jobb oldalát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 7, gyógyulás: 40, összesen: +33 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (52 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 134, gyógyulás: 76, összesen: -58 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 2 fekete gyöngy. 3260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 98, gyógyulás: 45, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [193,114] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy rókafarok. 3235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 126, gyógyulás: 48, összesen: -78 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 53 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az ősquwarg testét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősquwarg bal vállát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 6730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 219, gyógyulás: 139, összesen: -80 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 115 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 96 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 7 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (7 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 27, gyógyulás: 71, összesen: +44 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy manifeszt.nyúlvány tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 56, gyógyulás: 34, összesen: -22 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2489 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 20, gyógyulás: 68, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [193,112] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg szellem testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 136, gyógyulás: 80, összesen: -56 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus fejét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 31 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és 2 fekete gyöngy. 3415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 87, gyógyulás: 49, összesen: -38 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő bal vállát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg anyakirálynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 5489 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 76, gyógyulás: 99, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [193,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Felfedeztél egy quwargok által elpusztított friss csatamezőt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy kazmár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg őrparancsnok! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (tüskepajzs védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg őrparancsnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 64, gyógyulás: 93, összesen: +29 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a vadász quwarg torát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével súrolod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}
h 1755 600 | használod az 1755. tárgyat |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 49 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 54, gyógyulás: 38, összesen: -16 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg szellem testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg szellem testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3633 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 145, gyógyulás: 82, összesen: -63 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott tüskepajzs védelmed.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok fejét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 99 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A quwarg őrparancsnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 69, gyógyulás: 82, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [193,109] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 csuklyavirág. 3182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 122, gyógyulás: 33, összesen: -89 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősquwarg testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal épp hogy megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 184, gyógyulás: 111, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [194,108] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy ködmangó cserje van. Délre egy Leah oltár van. Északra egy Leah oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg parafenomén. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy kaktuszbogyó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 50 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2833 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 60, gyógyulás: 35, összesen: -25 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 14, gyógyulás: 45, összesen: +31 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy bumeráng felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2754 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 54, gyógyulás: 33, összesen: -21 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg jobb oldalát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg bal hátsó lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg jobb első lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 6678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 204, gyógyulás: 116, összesen: -88 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 5 gyenge méreg. 3169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 95, gyógyulás: 44, összesen: -51 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-36 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (64 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő jobb vállát. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-39 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a quwarg tűzköpő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3749 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 155, gyógyulás: 95, összesen: -60 ÉP}
ef 20 507 | energia fejlesztése 20 |
szk 101 | keresed a 101. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 673. tárgyat |
MITHRIL (352. TÁRGY) Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül. |
TITKOS TELEPORTKŐ (1387. TÁRGY) Ez az ökölnyi méretű teleportkő szinte kiált azért, hogy a kezedbe zárd, és működésbe hozd, pusztán azzal, hogy a helyre koncentrálsz, ahol lenni szeretnél. A varázsenergiával átfűtött tárgyba a draklenek titkos varázslatának, egy ősi teleporttechnikának a formuláit zárták. Segítségével a Túlélők Földje majdnem mindegyik városába beteleportálhatsz, attól függetlenül, hogy a taumaturgia szakértelem terén mennyire is vagy jártas (a titkos teleportkő akár még a Sötét Föld városaiba is képes elteleportálni! - persze Thargodan illúzióra ekkor is szükséged lesz). Ha kilépsz az adott városból, a titkos teleportkő ereje visszarepít a mezőre, ahol azt használtad. Mivel azonban nem ismered a tárggyal kapcsolatos, vonatkozó ősi draklen varázsigéket, könnyen előfordulhat, hogy a tárgy egy-egy ilyen használat után elveszti erejét. Ehhez a H 1387 <x koordináta> <y koordináta> parancsot kell kiadnod. A használat költsége 10 TVP. Ha városi teleport (vagy a titkos teleportkő) hatása alatt állsz, a tárgy nem működik. A kivétel tárgyát képező települések: nem teleportálhatsz vissza a csatorna nyugati oldalára, illetve nem látogathatsz meg olyan várost, ahol annak előtte még nem jártál. Csak a felszínen használhatod, épületben, labirintusban nem működik. |
Erő: | 31 (41) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 81 (86) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/64 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 391/401 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (66) | Varázspont: | 886/78 | Pénz: | 6540 arany | Kép. pont: | 37 |
Vérpont: | 50/1 | Pszi pont: | 174/268 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 3/0 | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 34/28 (+27%) | ütőfegyverek: | 5/0 | dobófegyverek: | 28/33 (+18%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,108 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/26 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 39/57 (+45%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 4/74 | 5. csapdakészítés: | 15/12 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/8 |
10. szörnyidomítás: | 5/34 | 11. teológia: | 59/8 (+124%) | 12. taumaturgia: | 45/68 (+74%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/42 |
16. szörnyismeret: | 22/94 (+57%) | 17. pszi: | 21/31 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/9 |
19. vadászat: | 3/46 | 20. bányászat: | 11/35 (+34%) | 21. testépítés: | 9/42 |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 10/46 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 78% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 16 TVP-ért |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 574, pontszámod: 7041. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 24 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 389 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1320 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 13 | drótszőr (#37) | |||
7 | gyíkfű (#201) | 5 | gyógykenőcs (#313) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 11 | kerek kő (#19) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 2 | purifikátor háj (#269) | 40 | spiritusz (#170) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 2 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | borkonyó bibe (#312) | 4 | csuklyavirág (#133) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | lélekesszencia (#619) | |||
2 | mithril (#352) | 8 | pirkit (#153) | 2 | ragasztó (#83) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | sárkánypikkely (#292) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
3 | ugh méreg (#166) |