Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 9. 9h:06' EZ A 160. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD 161. játékheted kezdete: szept. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3493 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
le 161 | leveszed/lerakod a 161. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod az útonálló bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ve 174 | megveszed a 174. tárgyat |
kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
ve 516 | megveszed az 516. tárgyat |
kf 516 | kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat |
ff 516 1754 182 | felt. fegyverváltás: 516 1754 182 |
ee 41 203 161 | eladod a 41. tárgyat a 203. tárgyat a 161. tárgyat |
ee 193 195 122 | eladod a 193. tárgyat a 195. tárgyat a 122. tárgyat |
ee 271 237 127 | eladod a 271. tárgyat a 237. tárgyat a 127. tárgyat |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Mallon bal karját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a Mallon testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Elhajolsz a Mallon ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-29] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy hegyi rák. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegyi rák kitinpáncélját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hegyi rák ollója a levegőben csattan. A hegyi rák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rákpáncélt. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-28] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
p 74 85 5 | használod a 74. pszi képességet |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [77,-27] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [78,-25] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy goldugar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a goldugar csáprágóját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ext | visszadátumozás kérelem |
* 1. BP: v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
* 2. BP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 28 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért |
MANARETESZ (529. TUDATI KÉPESSÉG) Ha Tudati Erődben rejlő lehetőségeket kezded sorra venni, előbb-utóbb eljutsz arra a megállapításra, hogy életednek szinte bármely szegmensében képes vagy hasznosítani azokat. Például egy szemvillanás alatt átlényegítheted tudatodat az erőd falai mögé, és ekkor esszenciád védve lesz szinte mindennemű támadás elől. Sajnos jelenlegi tudásoddal még nem sikerült megoldanod, hogy fizikai valóságban is megjelenhess a kasztroplanáris térben, de ami késik, talán nem múlik... Persze ez a felismerés sem csekélység. Ha a való lényeged tökéletesen védve van, már csupán a tested, e könnyen sebezhető, de ugyanolyan könnyen helyreállítható porhüvely maradhat csak céltáblája az ártó szándéknak. Ezt a problémát pedig már könnyen megoldod majd önerőből is. A manaretesz képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt harc közben is lesz időd megcselekedni! [Mostantól minden támadó varázsló varázslat ellen extra rezisztenciát kapsz. A taumaturgikus és őstaumaturgiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének ill. egynyolcadának megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély taumaturgiás varázslatok esetében max. 20%, őstaumaturgiás varázslatok esetében max. 10% lehet.] |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY) Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban. |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
TITKOSÍRÁSOK MEGFEJTÉSE A régi népek rengetegféle jelet használtak a szövegek, fontos iratok rejtjelezésére. Mára az egyes szövegekre vonatkozó ABC-k szinte teljesen eltűntek, ezért az írást mindenkinek magának kell megfejtenie. Szerencsére már akkor is a közös nyelvet használták, és senkinek sem jutott eszébe, hogy ezeket a szövegeket más nyelven írják. Ha egy ilyen szöveggel találkozol, a megfejtése két lépésből áll. Először is rá kell jönnöd, hogy melyik jel milyen betűnek felel meg a magyar abc-ben. Az egyszerűség kedvéért a betűk (jelek) kizárólag az alábbiak közül kerülhetnek ki: a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . , 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 (A betűket besorszámoztuk, az 'a' az 1-es, az 'á' a 2-es, és így tovább, egészen a ','-ig, ami a 32-es. Erre később lesz szükség.) A hosszú magánhangzók helyett is rövidet használunk, és nincsenek a szövegben nagybetűk. Írásjelek közül is kizárólag vessző és pont van, a könnyebb érthetőség kedvéért. A pont mindig a mondatokat zárja le (így a szöveg utolsó jele szinte mindig pont!) A pont és vessző is valamilyen jellel van helyettesítve, és egybe van írva az előtte álló szóval. A szavak viszont (általában) szóközzel vannak elválasztva. Nézzünk egy példát. Legyen a titkos szöveg: % #$;*$+GQX" % +$[X\w" %#o:$[x$+ZG&%GX\" G%;*%) 9$ :o;l=\\" % *Q[$[$# <X:Q?l$oG +=>w9) Ez így első pillantásra elég zagyvaságnak tűnik. Azonban azon rögtön el lehet gondolkodni, hogy vajon mi is lehet az a szó, ami egyetlen '%'-ból áll? Nyilván ez az 'a'. Ezenkívül megszámoljuk még, hogy melyik jel fordul elő még nagyon gyakran: a '$', valószínűleg ez lesz az 'e' betű. A szövegek általában egy titkos jelszóra utalnak, tehát érdemes megnézni, hogy van-e a szövegben olyan jelcsoport, amelyik ugyanannyi betűből áll, mint pl. a "megfejtés", "jelszó", "bejutás" és hasonló szavak, és az 'a' ill. 'e' betűk is a helyükön vannak bennük. Igen, pl. a 2. szó lehet megfejtés. Tehát akkor a '#' az m betű, a ';' a g betű, stb. Ilyen és hasonló okoskodással eljutunk végül a megoldáshoz: a megfejtés, a jelszo, amivel bejuthatsz, tagfa. de vigyázz, a félelem ösvényeit járod. Ez persze csak egy példa, ilyen rövid szövegből nagyon nehéz rájönni, hogy melyik betű mit jelent, a játékban azonban hosszabb szövegek lesznek. Ezenkívül, ha valahol titkosírásra bukkansz, kiadhatod a Titkosírás Megfejtése (TIM) parancsot, amellyel megtudhatod néhány jelről, hogy milyen betűt jelent, tovább könnyítve a megoldást. Miután megfejtetted a szöveget, jön a második lépés. A szövegből megkaptál egy jelszót (itt pl. tagfa). Nincs más dolgod, mint a fenti táblázatból kikeresed sorban a jelszó betűinek megfelelő számokat, és ezeket a számokat egymás mellé leírod, egy papírra. A tagfa esetén ez 231981 lesz. Az így kapott, akár nagyon hosszú szám első négy számjegye (tehát itt 2319) lesz a kód, amit a Jelszó Kimondása (JLK) parancs paramétereként ki kell adnod. A fenti példában JLK 2319. Ez a parancs 5 pontba kerül. Ha sikerült megfejtened a szöveget, megtudtad a jelszót, kiszámoltad a jelszó kódját, és kiadod a JLK parancsot, sok érdekes dolog történhet: pl. egy mínosz-kúp titkosírása esetén megkapod a kúp alatt rejtőzködő labirintus teljes térképét. [Megjegyzések: a fenti 'tagfa' csak egy példa volt, a játékban más szövegek és kódok fordulnak elő. Ezek a kódok minden játékos esetén mások, ezért hiába fejti meg egy barátod egy mínosz-kúp kódját, te ugyanazt a kódot nem tudod használni - bár a barátod segíteni tud a megfejtésben. Két különböző titkosírásban ugyanaz a jel jelenthet más betűt - hiába fejtetted meg egyszer, hogy a '$' e betűt jelent, a következő szövegben jelenthet b betűt. További információt ld. a titkosírás szakértelem és a mínosz-kúp leírásánál. |
TITKOSÍRÁS Előfordulhat, hogy titkosírással vagy esetleg találós kérdéssel találkozol a TF-en, amely egy számodra fontos jelszót ad meg. A Titkosírások Megfejtése c. E.F. részletes ismertetést tartalmaz arról, hogy milyen módszerrel lehet egy ilyen szöveget kibogarászni. A módszer persze mindig különböző, hol a névelők megfejtésével kezded a dolgot, hol egyszercsak beugrik egy szó, amelyet már ismersz, és van, amikor kiderül, hogy ezt a szöveget már ismered, csak más kódolással és más jelszóval. Előfordulhat az is, hogy a titkosírás túl kemény feladat, nem tudod megfejteni: ilyenkor kell a Titkosírás Megfejtése parancsot (TIM) kiadnod. A parancsot azon a helyszínen kell kiadnod, ahol a titkosírást találtad. Paraméterként azt kell megadnod, hogy hány pontot szánsz a feladatra. A siker az elköltött pontok mennyiségétől, a titkosírás szakértelmedtől, és kis mértékben az IQ-dtól is függ. Sikertelenség esetén semmit sem tudsz meg, csekély siker esetén néhány betűt, közepes siker esetén 6-8 betűt, teljes siker esetén a teljes szöveget megfejti a karaktered. Első szintű titkosírás esetén legalább 60 TVP-ért kell a TIM parancsot kiadnod (TIM 60), hogy a csekély siker biztos legyen. Bonyolultabb titkosírás esetén, ahol speciális kódolás is van (ilyennel csak nagyon sokára fogsz találkozni) a TIM-mel megtudhatsz valamit a kódolásról is. Ez a szakértelmed a TIM parancs kiadásakor fejlődik, valamint akkor, amikor egy sikeres JLK (jelszó kimondása) parancsot használsz, ezzel igazolva, hogy megfejtetted a titkosírást. Egy példa a titkosírás szakértelem használatára: Találsz egy mezőn egy mínosz-kúpot. Kiadod ott a KUT 20 parancsot. Megtalálod a titkosírást. Megfejted (esetleg a TIM parancs használatával). Kiszámolod a jelszó négyjegyű kódját, és ugyanezen a mezőn kimondod a JLK paranccsal. Megkapod a térképet, ami alapján bemész az így megismert labirintusba. A titkosírás szakértelem és a TIM parancs másik felhasználási módja a találós kérdések megfejtése. Ha egy találós kérdést nem tudsz megfejteni, használhatod erre a TIM parancsot is, így TVP-ért a karaktered "helyetted" megfejti a rejtvényt. Erről részletesebben akkor olvashatsz, ha találsz egy phua-kúpot. |
Erő: | 21 (29) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 22 (25) | Támadás: | 29 (30) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 17 (23) | Védekezés: | 28 (31) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 21 (24) | Életpont: | 331/318 | Jellem: | gonosz (185) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (25) | Varázspont: | 172/172 | Pénz: | 3347 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 17/16 | Pszi pont: | 71/17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/24 | szúrófegyverek: | 20/6 | vágófegyverek: | 15/91 (+24%) |
ütőfegyverek: | 16/53 | lőfegyverek: | 8/43 | dobófegyverek: | 17/35 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
78,65 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 50,69 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/41 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 22/37 (+31%) | 3. mászás: | 6/67 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 25/46 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/37 | 6. gyógyítás: | 10/40 |
7. titkosírás: | 1/0 (+100%) | 8. felderítés: | 4/19 (+20%) | 9. szörnyidomítás: | 8/86 |
10. teológia: | 13/30 (+4%) | 11. taumaturgia: | 10/71 (+2%) | 12. zene: | 1/10 |
13. szörnyismeret: | 10/8 | 14. pszi: | 10/21 (+33%) | 15. zárnyitás: | 1/43 |
16. vadászat: | 2/86 | 17. bányászat: | 21/59 (+17%) | 18. testépítés: | 6/26 (+22%) |
19. főzés: | 3/44 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
trollfa (#80), piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), alpesi tehén (#91), trikornis (#104), szürke rinocérosz (#346), kőevő (#62), sünmedve (#33) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (2) | vámpirizáció (#1) (0,15) | áldomás (#6) (9,15) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | troll (#5) | puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | |
méregfelhő (#37) | >> | elf (#2) | méregfelhő (#37) | >> | ember (#1) | |
puha ütés (#60) | >> | törpe (#3) | méregfelhő (#37) | >> | árnymanó (#4) | |
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
emberevő (#119) (építő: +20% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1743), pontszámod: 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1998 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 102.37 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranypikkely (#415) | |||
3 | dözmöng szív (#122) | 6 | főnixtoll (#563) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pszi kő (#248) | |||
5 | rézdarab (#70) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | tankány karom (#237) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
116 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||
8 | óndarab (#85) | 1 | rákpáncél (#97) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | varkaudar szablya (#516) | 2 | vasérc (#152) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | |
-32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|