127. forduló, 129. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 6. 9h:08'
EZ A 138. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD
139. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [58,20] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.)

id 26 50 idomítod a 26. szörnyet 50 pontért
Ez a szörny csak olyan feladatra alkalmas, amire már van egy szörnyed beidomítva. Egy feladatra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
[59,20] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Sokak szerint azért hívják ezt Ogár-hegyeknek, mert régen létezett egy, az orkoknál jóval nagyobb és brutálisabb faj, az ogár, és ez a hegy volt az egyik legnagyobb fészkük. Ha voltak is hajdanában ilyen lények, mostanra már nyomuk sincs. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [58,21] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,22] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálmadár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. [58 pontot használtál fel, van még 240.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[56,23] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy Öregsámán Krough nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az Öregsámán Krough fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megcsapod az Öregsámán Krough jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az Öregsámán Krough testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az Öregsámán Krough megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [12 pontot használtál fel, van még 228.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

flh 7 188 felt. lőfegyver haszn. 7 a 188. tárggyal
Ok, FLH 7 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

v 6 8 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 223.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

be 24 bemész a 24. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 5 7 8 mozogsz 5 7 8
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 6 1 mozogsz 6 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

fkt 138 3 felt. készítesz a 138. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

f 188 kísérletezel a 188. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 198.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 158.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával felnyitod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 118.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kőszáli disznó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy goldugar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a goldugar csáprágóját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a királygyík. 2 kaját nyel le a woor-antilop. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 269 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Ez a 128. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 22 Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 24 Menekülés: 35 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 21 Életpont: 225/116 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (20) Varázspont: 79/49 Pénz: 315 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 832 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 550 TP-t kaptál. Jelenleg 133 636 TP-d van. A következő szinthez még 46 364 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 16
ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 16

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
56,23 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 18 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 5 11. zene: 5 12. szörnyismeret: 6
13. zárnyitás: 3 14. vadászat: 4 15. bányászat: 23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod sóhajtó doronyt (#112) ketrec-csapdával (#218), piromenyétet (#99) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (5,0) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
woor-antilop (#31) (málhás: +5 kg teher) státusz: OK
királygyík (#26) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 91.75 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 kaja (#2)
3 rézdarab (#70) 1 rézkulcs (#75)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

55 56 57 58 59 60
19
20
21
22
23
24
(56,23) Öregsámán Krough (#7008), világítótorony (#156), vaskohó (#155), bibircsók-óriás (#120), kőszáli disznó (#34), goldugar (#65)
(57,22) halálmadár (#351), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(58,21) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), Leah oltár
(59,20) gyilkos tetű (#116), Leah oltár, 38. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek