Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 15. 9h:08' EZ A 157. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 158. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3140 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
bb 1618 500 2369 | beraksz a bankba az 1618. tárgyat (500 darabot) |
tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
hu 48 | hulladék: 48 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 769 | bemész a 769. épületbe |
ve 7168 | megveszed a 7168. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 48 2 | megveszed a 48. tárgyat 2 |
ve 104 6 | megveszed a 104. tárgyat 6 |
m 6 2 2 | mozogsz nyugatra, keletre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 053 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 61, gyógyulás: 9, összesen: -52 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [102,87] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sérült karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [103,87] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő hájas testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt sullár jobb első lábát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [105,87] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 52, gyógyulás: 8, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [106,86] Dombos terepre érkeztél. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-33 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester nyakát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}
m 3 8 8 | mozogsz délkeletre, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dermesztő lidérc bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a noth szellem testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre támadsz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák fekete testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [107,86] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a karmos tankány testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [107,85] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az alpesi tehén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 11 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 73, gyógyulás: 13, összesen: -60 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 22 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY) A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet. |
Erő: | 27 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 19 (26) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/38 év |
Egészség: | 19 (23) | Életpont: | 279/225 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 26 (31) | Varázspont: | 343/117 | Pénz: | 1961 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 40/3 | Pszi pont: | 113/202 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/4 (+4%) | szúrófegyverek: | 21/12 (+12%) | vágófegyverek: | 25/87 (+10%) |
lőfegyverek: | 15/45 (+9%) | dobófegyverek: | *25/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (250%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
107,85 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 110 |
Feltételes varázskő használat: 6 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 111 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/15 (+102%) | 2. nyomkövetés: | 19/3 (+10%) | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 4/4 | 5. csapdakészítés: | 11/47 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/89 |
7. gyógyítás: | 24/43 | 8. titkosírás: | 3/16 | 9. felderítés: | 6/98 |
10. szörnyidomítás: | 6/34 | 11. teológia: | 11/68 (+6%) | 12. taumaturgia: | 17/11 |
13. szerencsejáték: | 1/83 | 14. versengés: | 6/43 | 15. zene: | 2/26 |
16. szörnyismeret: | 17/4 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 12/61 |
19. vadászat: | 4/30 | 20. vitalitás: | 1/35 (+12%) | 21. bányászat: | 15/82 (+12%) |
22. testépítés: | 20/94 | 23. főzés: | 8/39 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), drakolich (#760) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 728 (limit: 1055), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 63677. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 56 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 291 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
313 | arany (#50) | 4 | fenőkő (#1618) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 6 | fémrúd (#104) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kaja (#2) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | tankány karom (#237) | 5 | tinta (#101) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|