126. forduló, 128. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 1. 9h:04'
EZ A 137. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
138. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
egy fekete csuha alá rejtőző lénnyel. Egy pillanatra rettegés tölti el a szíved. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Bunkó's Big Ben. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol Pszinával. Auráját mágikus vihar övezi. Chara-din hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Odüsszeusszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios főpapja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriás szőröspók trófea, egy fagymágus trófea és egy pókkirálynő trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon megintcsak találkozol Odüsszeusszal. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 csontkulcsot.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+15 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+59 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 757. hetének nyerőszámai: 9, 1, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy orgyilkos nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+5% tau] [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 4. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ek 273 6 9 t. energia kisütése: 273 6 9
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 9 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 9 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

fog 59 217 elfogod az 59. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 275.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 265.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[72,57] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő karmazsin huhogó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+4% tau] Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. [+8% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a karmazsin huhogó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 18 életpontot sebeztél. [+8% tau] Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megvágod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán (ld. enc.). 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}


Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Énekszó csendül körülötted. Azonnal ráébredsz, mi történik: ez egy szirén hangja, és valami célja lehet azzal, hogy neked énekel. Befogod füled, próbálsz másra gondolni, de nem sokáig bírsz ellenállni. Amikor tudatod megtörik az idegen akaratnak, a zene váratlanul elhallgat. Talán mégis szerencséd volt! Az egyik folyosón egy fekvő alakba botlasz. Kiderül, hogy maga a szirén az, megsérült, és a segítségedért könyörög. Legnagyobb megrökönyödésére, selyemruhájának szegélyéből letépsz egy csíkot, majd bekötözöd vele vérző lábszárát. Aztán hatásosságod láttán elmosolyodik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
- Segíts nekem - mondja, és a háta mögött lévő kőhalomra mutat. Nem nehéz kitalálnod a kövek elrendeződéséből, hogy ez az építmény oltárnak készült. A jutalom reményében nekiveselkedsz, és a négyszögletesre csiszolt köveket a helyére hordod. Egy órányi kimerítő munka után, büszkén húzod ki magad az előtted magasodó épületre mosolyogva. 255 tapasztalati pontot kaptál.
- Bátor kalandozó - köszönt a gyönyörűséges szirén. - Segítségedért cserébe fogadd e csekély ajándékot! - A szirén köpenyét magadénak tudva hagyod el a sátrat. (ld. enc.)
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fabontó szójer közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. [+8% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal végigmetszed a fabontó szójer testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod a fabontó szójer fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A fabontó szójer fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,57] Tovább barangolsz a fák között. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy grákó denevér. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. [+8% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [70,58] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Darlan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: pókvadász szagot érzel! Szakszerűen előkészíted a hurokcsapdát. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Hopp, a hurok megfeszül, és már fel is rántja a pókvadász lábát! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [65 pontot használtál fel, van még 200.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[70,59] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. [+8% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Kvazár karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy khór darázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. [+8% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a khór darázs testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a khór darázs testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal súrolod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [70,60] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [69,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos sallank. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. [+8% tau] Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal kilukasztod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 170.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[69,62] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [69,63] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.


(Továbbmész...) [68,64] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: mutáns pók szagot érzel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Felsültél, de nagyon! Vagy a mutáns pók sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [54 pontot használtál fel, van még 116.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 111.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 16, 10.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 268 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható.

GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY)
Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható.

A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY)
Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható.

A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY)
A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod).

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 127. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 89/89 év
Egészség: 20 (26) Életpont: 234/176 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (34) Varázspont: 202/116 Pénz: 1164 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 124/19 EFejl: 20
Eddig összesen 398 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2464 TP-t kaptál. Jelenleg 90149 TP-d van. A következő szinthez még 29851 TP szükséges. Trófeáid: érző szívű dromedár, troll ritualista, vérfürdető magszim. A 123. fordulódban 7337 arany került a bankszámládra. 7410 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: 20/63 (+7%)
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 17/34 (+9%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/51 (+11%) 2. nyomkövetés: 15/74 (+28%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 7/74 5. csapdakészítés: 12/3 (+29%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 23/6 (+11%) 8. titkosírás: 2/91 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 10/15 11. teológia: 11/3 12. taumaturgia: 19/50 (+85%)
13. versengés: 6/43 (+18%) 14. szörnyismeret: 15/28 (+20%) 15. pszi: 18/41 (+33%)
16. zárnyitás: 5/5 17. vadászat: 5/47 (+11%) 18. bányászat: 8/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 11. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: éhes
pókvadász (#59) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 6 ubuk tüske (#131) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 darázsszárny (#652)
3 fabontó (#106) 1 gólem talizmán (#811) 1 grákóbőr (#41)
1 huhogó bibe (#332) 1 kaktusztüske (#114) 6 sallank karom (#128)
1 szirén köpenye (#820)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(68,64) mutáns pók (#117), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, 31. jellempróba, tetemember (#123)
(69,61) gyilkos sallankok (#85), barátság szent tüze (#484), Dornodon oltár
(69,63) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(70,58) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), pókvadászok (#59)
(70,59) manaelementál (#290), khór darázs (#348)
(70,60) Sheran oltár
(71,57) Chara-din monolitja (#534), grákó denevér (#25)
(72,57) karmazsin huhogó (#185), smaragdgólem (#417), fabontó szójer (#71)

Üzenet küldése a karakternek