Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 18. 9h:36' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [107,79] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal megbököd a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 14, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [108,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos sallank. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [110,79] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku futárbérenc közeledik. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc jobb karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb vállát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. Magad mögé lököd a pitiáner arató csattanat trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ryuku futárbérenc trófeát. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [111,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [113,79] Az erdőt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy quwarg bolyt. Északnyugatra egy Sheran templom van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 38 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért |
RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY) Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
Erő: | 26 (27) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 231/101 | Jellem: | gonosz (107) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 213/3 | Pénz: | 193 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/4 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11/8 (+8%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 21/48 (+8%) |
lőfegyverek: | 13/43 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/3 | 2. nyomkövetés: | 15/10 (+12%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/48 | 5. csapdakészítés: | 9/51 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/97 |
7. gyógyítás: | 25/53 (+40%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/24 |
10. teológia: | 16/29 (+6%) | 11. taumaturgia: | 10/94 (+10%) | 12. zene: | 18/7 |
13. szörnyismeret: | 1/18 | 14. zárnyitás: | 9/67 | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 9/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 4 | kaja (#2) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 6 | sallank karom (#128) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) |