126. forduló, 128. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 14. 8h:56'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: nov. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 9

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,47] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+137 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

v 27 0 0 elmormolod a 27. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. KP: h 1225 0 0 használod az 1225. tárgyat
Felhasználsz egy adag íjászkencét. Már kenegetés közben érzed a hatást, ahogy a profi íjászok magabiztossága szétárad tagjaidban. (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 4. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 5. KP: ef 3 506 0 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 286.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[170,46] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 48.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Találsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony izgatottan vár. Egyesével odaadod neki a kért tárgyakat, megköszöni őket. Ezután egy másik tárggyal viszonozza szívességedet, ami a teremtés zsákja. Elpakolod, majd sietve lépsz ki a sátornyíláson. (ld. enc.)
A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [171,45] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 35.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard jobb oldalát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Yveraana előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [171,44] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hordóagyú mameluk. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hordóagyú mameluk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 28 aranyat. 3 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Elena irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet! {max. életpontja: 59-66.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Cápafoggal felnyársalod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy púpos burástya! {támadása: 8.}

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [60 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 25.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion bébi testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod az ekharion bébi jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 elf csont. 1 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 181.]

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [21 pontot használtál fel, van még 160.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 210.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

168 169 170 171 172
43
44
45
46
47
48
(170,46) Raia szent lovagja (#239), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba
(171,44) hordóagyú mameluk (#254), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), púpos burástya (#92), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(171,45) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely

[185,60] Épületek tűnnek fel. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 200.]

ve 241 megveszed a 241. tárgyat
Vásároltál 1 smaragd kulcsot. 48 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 kis aranykulcsot. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ve 201 60 megveszed a 201. tárgyat 60
Vásároltál 60 gyíkfüvet. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 196.]

f 241 kísérletezel a 241. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz kulcskarikát. (ld. enc.) 457 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 184.]

kt 648 elkészíted a 648. tárgyat
Legyártottál 1 kulcskarikát. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 154.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[186,60] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 16500 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3640 pontot kell rákölteni.) (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 93 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal karját. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 csuklyavirág. 2 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 180, gyógyulás: 3, összesen: -177 ÉP}

Van itt egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 77 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal karját. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és 2 mocsári penke. 2 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 137, gyógyulás: 3, összesen: -134 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Találkozol Morc Kearggal. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Ruházatát egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea díszíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
(Csábmosoly.) A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (+6 életpont gyógyulás.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 144.]

be 631 5 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 94.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 44.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. {max. életpontja: 157-166.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl és egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz fekete könyvet. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,60] Folytatod sétádat a házak közt.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy edzőcentrumot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 34.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[171,44] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elena lábát masszírozza. Találsz egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [172,43] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy woorgard. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz valamit: 1 kerek kő. Magadhoz veszed. [28 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 361 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 6, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 268 pontot. A következő körben tehát 268 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

KULCSKARIKA (648. TÁRGY)
Micsoda találmány, hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! Felfűzöl tíz kulcsot egy drótra, a kis vaskulcstól egészen a smaragd kulcsig, és így tárolod, használod őket! Nem kell többé az összes zsebedet végigtúrni azért a fránya kis aranykulcsért, minden egy helyen van, könnyen megtalálható. A kulcskarika elkészítése 30 TVP-t igényel, és feltétele, hogy a kis vaskulcs, a csontkulcs, a rézkulcs, a bronzkulcs, a vaskulcs, az ezüstkulcs, a nagy bronz és vaskulcs, a kis aranykulcs és a smaragd kulcs a birtokodban legyen. A kulcskarika elkészítésével így összesen 9 tárgyhelyet spórolsz meg! Persze, ezeket a kulcsokat ezután nem tudod átadni, legfeljebb ha unkreációval szétszeded a kulcskarikát. Ha a fenti kulcsokra van szükséged egy labirintusban, automatikusan használod a kulcskarikát. A kulcskarika mindenkinek féltett kincse, ezért valószínűtlen, hogy el tudnák tőled lopni.

FEKETE KÖNYV (2234. TÁRGY)
Első ránézésre tudod, hogy ez a fekete bőrkötésű, sötét mágikus kisugárzású könyv mi is lehet, hiszen Leah legendás, rettegett Fekete könyvének egy másolatáról van szó. Amíg birtokodban van, minden halál alapú varázslatod szintenként eggyel nagyobb sebzést okoz ellenfeleidnek. Jól vigyázz, alaposan rejtsd el, mert ha Raia valamelyik túlbuzgó inkvizítora megneszeli, hogy nálad van, könnyen arra ébredhetsz az éjszaka közepén, hogy egy égő máglyarakás közepén állsz egy oszlophoz kötözve. Jó jelleműként is magadnál tarthatod és használhatod előnyeit, de mindenki másnál óvatosabbnak kell lenned.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2234 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy fekete könyvre!)

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 127. fordulód.

Erő: 24 (38) Szint: 23 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 13 (28) Támadás: 44 (46) Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 11 (25) Védekezés: 62 (66) Menekülés: 30 % Életkor: 21/22 év
Egészség: 13 (25) Életpont: 606/260 Jellem: jó (273) Tul. pont: 0
Szerencse: 10 (42) Varázspont: 436/2 Pénz: 29427 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 54/25 Pszi pont: 110/2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1137 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 575 TP-t kaptál. Jelenleg 1 068 107 TP-d van. A következő szinthez még 131 893 TP szükséges. Trófeáid: bűbájlidérc, Hoxxurton, Blounther apó. A 126. fordulódban 32000 arany került a bankszámládra. 32000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/53 szúrófegyverek: 28/10 (+11%) ütőfegyverek: 9/49
lőfegyverek: 22/12 (+11%) dobófegyverek: 8/67

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); mérgezett vasnyíl (#187) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
172,43 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/2 2. nyomkövetés: 21/32 (+19%) 3. mászás: 5/69 (+9%)
4. csapdakészítés: 12/36 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 7/63
7. titkosírás: 4/9 8. felderítés: 5/68 9. szörnyidomítás: 4/8
10. teológia: 25/54 (+16%) 11. taumaturgia: 17/71 (+61%) 12. szerencsejáték: 1/97
13. versengés: 10/14 (+8%) 14. zene: 9/96 (+9%) 15. szörnyismeret: 3/92
16. pszi: 15/22 (+17%) 17. zárnyitás: 1/22 18. vadászat: 3/18
19. bányászat: 7/95 (+94%) 20. testépítés: 12/8 (+70%) 21. úszás: 9/8
22. főzés: 6/34 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 36 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) csábmosoly (#16)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 68, 70, 71, 99, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 27. Szerzett pont: 2869. Beállított erő: 0 Összpont: 14873

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 26, v 14 2, h 1100, v 4, v 23, v 27, v 16, h 201.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3569 TU szükséges.)

Összsúly: 241.43 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 260 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
406 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 2 dárda (#10) 4 drótszőr (#37)
1 ezüst kulcs (#184) 3 fémrúd (#104) 1 íjászkence (#1225)
5 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 6 kőkés (#6)
4 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 quwarg tojás (#360) 1 rézkulcs (#75) 5 tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 3 vashegyű nyíl (#176) 1 vaskulcs (#183)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 aranypikkely (#415) 2 csuklyavirág (#133)
1 elf csont (#664) 2 ezüstdarab (#326) 58 gyíkfű (#201)
4 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199) 1 kerek kő (#19)
1 kulcskarika (#648) 1 mocsári penke (#148) 1 rézdarab (#70)
1 szöges bunkó (#8) 1 teremtés zsákja (#818) 1 vas dobónyíl (#189)
15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

170 171 172 173
42
43
44
45
(171,44) hordóagyú mameluk (#254), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), púpos burástya (#92), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(172,43) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)

Üzenet küldése a karakternek