125. forduló, 127. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 14. 15h:27'
EZ A 410. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
411. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,24] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+45 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 846. hetének nyerőszámai: 14, 18, 3. 8 db 0 találatos szelvényed volt. 4 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 44 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 1 mozogsz 1
Elértél a lépcsőhöz. Kimész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [9 pontot használtál fel, van még 262.]

f 123 kísérletezel a 123. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy vasalt bunkót. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 252.]

d 123 eldobod a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[97,24] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Felfedeztél egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted az emberevő testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az emberevő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.

(Továbbmész...) [96,24] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 27 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Mosolyogva kidobod a nevetséges arató csattanat trófeát, és diadalmasan beszerzel egy élőholt quwarg trófeát. 1371 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elhagyott bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [95,24] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg szabotőr. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 210.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[94,23] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy épület van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 200.]

ek 381 t. energia kisütése: 381
A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet! (ld. enc.)

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a mosolygó rettenet jobb lábát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a mosolygó rettenet jobb csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 362 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bronzkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 180.]

m 4 mozogsz délre
[94,24] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sziklafészket. Találsz egy csillezsályát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőszáli disznó közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a kőszáli disznó bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kőszáli disznó farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy sérült fémbontó szójer volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (558. épület.). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy vérfürdető magszim trófea, egy troll ritualista trófea és egy szőrös bozsó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vaalen. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+2 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [22 pontot használtál fel, van még 158.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Elmagyarázod, hogy vándor utazó vagy, békés szándékkal, és szállást keresel. Az ajtó kinyílik, és egy egyszerű ruhába öltözött szerzetes áll előtted. - Fáradj be - mondja. Odabent a rend főnöke fogad. Elmondja, hogy ez egy szerzetes kolostor, a világtól elzárva élnek, meditálva, a harcművészetet gyakorolva, tökéletesítve. Bár nem nagyon van nekik se mit a tejbe aprítani, szívesen megosztják veled, amijük van. Vizet, kenyeret és sajtot hoznak, amit jóízűen elfogyasztasz. A szerzetesek ezután elmondják, hogy hogyan gyakorolhatsz náluk. Ha az ökölvívásban eléred a 3. szintet, megkezdheted a harcművészetek elsajátítását. Ezáltal megismerheted szunnyadó belső energiáidat, és védelemre, gyógyításra is felhasználhatod. Ez az erő a kí. A kolostor bármikor szívesen tanít egy kisebb összegű, mintegy 50 aranyat kitevő summa fejében. Ha már ismered a kí-t, segítenek a fejlesztésében, a harcművészetek elsajátításában. Ha legközelebb tanulni akarsz a szerzetesektől, akkor ezt automatikusan megteszed, ha bemész egy kolostorba (és van nálad elég pénz). Ez nem biztos, hogy azonnali fejlődést jelent, kétszer, magasabb szinten háromszor-négyszer is meg kell látogatnod a kolostort, hogy a harcművészet szakértelmed eggyel megnőjön. A kobuderák gyorsabban tanulnak. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 153.]

ek 381 t. energia kisütése: 381
A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Zuramagor. (ld. enc.)

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zuramagor farkát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zuramagor fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a Zuramagor ébenfekete testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével a Zuramagor belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a Zuramagor fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a Zuramagor ébenfekete testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Zuramagor megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 griff nyakék (ld. enc.). 640 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [24 pontot használtál fel, van még 129.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[93,25] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drasmólyom közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a drasmólyom fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [92,25] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy móleon. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a móleon testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a móleon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A móleon feléd döf, de csak ijesztésképp. A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 109.]

ek 381 t. energia kisütése: 381
Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy óriás griff! (ld. enc.)

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az óriás griff tollas testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás griff csupasz nyakát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az óriás griff nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 18 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [24 pontot használtál fel, van még 85.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [+6% tau] [5 pontot használtál fel, van még 80.]

ek 7 3 8 t. energia kisütése: 7 3 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 lopás.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 80.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [+7% tau] [5 pontot használtál fel, van még 75.]

v 96 74 57 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(92,25) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), móleon (#68), óriás griff (#105)
(93,25) nyuhaj karbin (#110), drasmólyom (#60)
(94,23) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), fémbontó szójer (#150), mosolygó rettenet (#97)
(94,24) kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), kőszáli disznók (#34), fémbontó szójer (#150), Vaalen (3440. kalandozó), Zuramagor (#7012)
(95,24) vadtrollok (#70), quwarg szabotőr (#301)
(96,24) élőholt quwarg (#202), elhagyott bánya (#1685), érclelőhely
(97,24) Leah rúnaköve, vaskohó (#155), emberevő (#119)
(98,24) a 192. labirintus bejárata

[74,57] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy főutcát. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 65.]

fl 5150 50 lopsz az 5150. kalandozótól az 50. tárgyat
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[73,58] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Visszaugrasz a sarok mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg harcos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vadaspark (769. épület.).
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Mély Grum trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Felszerelését egy sünmedve trófea színesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia kisebb papja. Egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Egy sullár a hátasa. Jól megnézed, bár ő nem lát téged.
Találkozol Fenevaddal. Tharr tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy sullár trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy dárda. Jól megnézed, bár ő nem lát téged.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [20 pontot használtál fel, van még 45.]

ve 239 1 megveszed a 239. tárgyat 1
Vásároltál 1 pular kristályt. 12 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 45.]

m 2 mozogsz keletre
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Látsz egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Quwarg szagot érzel! Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg királynő volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [10 pontot használtál fel, van még 35.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). (ld. enc.) Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 7 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 3 poszogó möszéd távozik az élők sorából. [5 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 27.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 28 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 22, 7.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a goldugar. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY)
Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel.

ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY)
Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered...

GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY)
Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel.

ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY)
Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK
A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 126. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 171/171 év
Egészség: 17 Életpont: 243/86 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 282/28 Pénz: 428 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/0 Pszi pont: 83/46 EFejl: 5
Eddig összesen 456 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3788 TP-t kaptál. Jelenleg 130125 TP-d van. A következő szinthez még 49875 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, erszényes elkarog, élőholt quwarg. A 110. fordulódban 4872 arany került a bankszámládra. 5554 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/0 szúrófegyverek: 19/88 (+14%) vágófegyverek: 8/43 (+9%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 20/30 (+15%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 123 időszaki: 39

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/12 (+377%) 2. nyomkövetés: 20/76 (+30%) 3. lopás: 13/55 (+1100%)
4. mászás: 6/41 (+25%) 5. csapdakészítés: 8/84 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/3 (+300%)
7. gyógyítás: 30/12 8. titkosírás: 1/30 9. felderítés: 10/75
10. szörnyidomítás: 1/55 11. teológia: 3/5 12. taumaturgia: 19/28 (+20%)
13. szerencsejáték: 1/26 14. versengés: 1/63 15. zene: 1/20
16. szörnyismeret: 7/91 17. pszi: 14/30 (+7%) 18. zárnyitás: 5/10 (+300%)
19. vadászat: 16/3 20. bányászat: 12/60 (+17%) 21. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), fémbontó szójer (#150), quwarg szabotőr (#301), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 68 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 főnixtoll (#563) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
71 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 fémrúd (#104) 1 griff nyakék (#1579) 6 kaja (#2)
10 madártoll (#112) 1 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,58) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, quwarg harcos (#201)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, quwarg királynő (#153)
(74,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, Raia oltár, főutca (#399)

Üzenet küldése a karakternek