125. forduló, 127. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 7. 9h:48'
EZ A 281. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
282. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,27] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 fémrudat (40 arany kikiáltási áron), 1 kazmár gyökeret (30 arany kikiáltási áron), 1 purifikátor hájat (50 arany kikiáltási áron), 6 szvó-ektoplazmát (100 arany kikiáltási áron), 5 óndarabot (25 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 vassisakot (45 arany).
A táborozás 2. napján összefutsz Quarella Songesszel. Fairlight püspöke. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg parafenomén trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 20 kaját (40 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét bal vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a piromenyét nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 250.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 4. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 230.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
A fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 74 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 230.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 117 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 227.]

m 1 5 7 mozogsz északkeletre, délnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Alcoy Calgary előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [126,32] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bandita. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bandita testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita jobb vállát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a bandita testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő (ld. enc.), ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 14 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [125,31] Az erdőt síkság váltja fel. Felfedeztél egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ababo formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 200.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 200.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 6 mozogsz nyugatra
[124,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Aiby 'eem Yxté irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb szárnyát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a halálhozó jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. Hirtelen énekszóra leszel figyelmes. Úgy találod, a dal forrása a folyosó végéről érkezhet. Arra indulsz, de nem látsz semmit, ami a kellemes hang tulajdonosára utalna. Ez csakis a szirén lehet! Megpróbálsz tudomást sem venni az énekről, de ekkor az hirtelen magától elhallgat. Az egyik kanyarban egy fehérruhás női alak bontakozik ki előtted. Oldalán lévő sebére mutatva a segítségedet kéri. Közelebb lépsz és minden tudásodat elővéve megdörzsölöd a seb környékét. Örömmel tapasztalod, hogy a vérzés abbamarad, a szirén pedig elmosolyodik. A szirén egy épületre mutat a terem egyik sarkában.
- A következő próba ennek befejezése, kalandor - mondja. Közelebb sétálsz, és észreveszed a földön összevissza heverő köveket. Úgy tűnik, egyik sem illik a félig kész építmény falai közé. A szirén a fejét csóválja határozatlanságod láttán, majd megjegyzi: - Látom, ez nem fog menni. Eredj innét! 195 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találsz néhány eldobott tárgyat: 13 tigroszlán fog, 3 bordacsont. Elrakod őket. [29 pontot használtál fel, van még 171.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 151.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[123,32] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sullár testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [122,33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.


(Továbbmész...) [121,33] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tetemember. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Göcsörtös bunkóval megütöd a tetemember jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár bal első lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+34 életerő.) [67 pontot használtál fel, van még 84.]

m 6 mozogsz nyugatra
[120,33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dark Angel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [9 pontot használtál fel, van még 75.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a dögkeselyű bal oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [20 pontot használtál fel, van még 55.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

ba 999 998 nem támadod a nőket a férfiakat
BA 999 parancs tárolva. BA 998 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(120,33) friss csatamező (#262), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), dögkeselyű (#174)
(121,33) tetememberek (#123), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullár (#101)
(123,32) sullár (#101), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár
(124,31) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), halálhozó (#419)
(125,31) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár
(126,32) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), bandita (#758)
(127,31) alpesi tehenek (#91), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba

[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy fagyelementál trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Füstléptű Mirna. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a bányászat szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 45.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db,
lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db,
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db,
csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db,
vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db,
karbin plazma (#199) 20 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
xirnox szív (#213) 20 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db,
moa burát (#384) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
hro formázó minta (#601) 50 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db,
csuklyavirág (#133) 1 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, galachmit (#310) 30 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
ilkin érc (#232) 3 ap /db, karbin plazma (#199) 10 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db,
kék orchidea (#68) 4 ap /db, kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kőszem (#304) 5 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
lajhár csont (#236) 3 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db,
mászókampó (#165) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 2 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, olló (#335) 7 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, Ramirez feszítővasa (#1261) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 3 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, shinai gömb (#348) 40 ap /db, sötét kámzsa (#699) 120 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szent kehely (#257) 16 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szulfin (#676) 20 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 40.]

ee 49 103 eladod a 49. tárgyat a 103. tárgyat
Eladtál 3 kígyóbőr kesztyűt. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 6 magszim belet. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 40.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[93,54] Továbbmész a város utcáján.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [9 pontot használtál fel, van még 31.]

ee 162 193 139 eladod a 162. tárgyat a 193. tárgyat a 139. tárgyat
Eladtál 2 borostyán függőt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranygyűrűt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 koponya szimbólumot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 31.]

m 6 mozogsz nyugatra
[92,54] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megbököd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét gnóm. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Van itt egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag " [9 pontot használtál fel, van még 22.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [22 pontot használtál fel, van még 0.]

be 611 30 7 bemész a 611. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Előre kell fizetned a szállásdíjat, 16 aranyat. Miután megtetted, elvezetnek a szállásodra. A szoba valóban mindent igényt kielégítő, puha ágyikóval, mosdótállal. Megkapod a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [8 pontot használtál fel, van még -8.]
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkőzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY)
Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve.

SÖTÉT GNÓM (132. ELLENFÉL)
Nem sok szó esik a gnómok titkolt rokonságáról, a fekete bárányokról, a sötét gnómokról. Ezek a fekete bőrű, piros szemű, nappal árnyékokban meghúzódó apró teremtmények különösen gonosz lények. Bár fizikailag nem erősek, sötét praktikáikkal gyakran sarokba szorítják a náluk jóval erősebb ellenfelet. Gyakran találkozhatsz velük a városokban, az elhagyatottabb helyeken, vagy sötét, földalatti fészkeik mélyén. Ha legyőzöl egyet, van rá esély, hogy találsz nála a varázskomponenseinek tartósításához féltve őrizgetett spirituszból néhány cseppet.

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight eljövendő papja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 126. fordulód.

Erő: 17 (22) Szint: 13 Merészség: 10/3 Magasság: 174 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 275/88 Jellem: semleges Tul. pont: -6
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 216/34 Pénz: 791 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 70/49 EFejl: 30
Eddig összesen 582 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5230 TP-t kaptál. Jelenleg 41919 TP-d van. A következő szinthez még 6081 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A Hófarkas tetoválását viseled. A 74. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 17 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 19/30 (+14%) vágófegyverek: 11/40
ütőfegyverek: 8/53 (+20%) lőfegyverek: 8/18 dobófegyverek: *19/101

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/12 2. nyomkövetés: 14/56 (+23%) 3. lopás: 2/21
4. mászás: 7/92 5. csapdakészítés: 11/96 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/44
7. gyógyítás: 21/92 (+60%) 8. titkosírás: 3/81 9. felderítés: 9/25 (+41%)
10. szörnyidomítás: 8/4 11. teológia: 12/6 (+11%) 12. taumaturgia: 14/80 (+28%)
13. szerencsejáték: 1/4 14. versengés: 5/81 (+18%) 15. zene: 3/86 (+36%)
16. szörnyismeret: 9/30 (+30%) 17. pszi: 12/20 (+7%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 6/39 (+11%) 20. bányászat: 14/29 21. főzés: 8/56 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), nők (#999), férfiak (#998)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

Összsúly: 79.09 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 2 borostyán függő (#162) 1 drótszőr (#37)
3 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 koponya szimbólum (#139) 6 magszim bél (#103)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
57 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 bordacsont (#16)
1 halálhozó talizmán (#813) 12 kaja (#2) 1 obszidián függő (#195)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170)
2 sullár hólyag (#168) 13 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,54) élőholt quwarg (#202), fogadó # (#611), oltár, sötét gnóm (#132)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Füstléptű Mirna (1051. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek