125. forduló, 127. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 22. 9h:11'
EZ A 126. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
127. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat legkorábban a 127. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 aranyló ugarhéjat (1 arany kikiáltási áron), 1 kőszemet (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 párducbőrt (80 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 moa jádekő (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 darázsszárnyat.
A táborozás 4. napján találkozol Amos Kaelpyrral. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy gránit szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy ragyás burástya trófea és egy bibircsók-óriás trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Ő Cras Lorg felesége! Raia hittérítője. Egy bakkura csizmát, egy griff nyakéket, egy jegygyűrűt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy sárga erőövet visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy ragyás burástya trófea és egy bíbor szulfagor trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tárgyainak egy részét egy woor-antilop viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Shelina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Amos Kaelpyr, amikor összefutottatok, adott neked egy bronzpáncélt és egy vaskulcsot (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 254.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 224.]

v 22 90 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő bronzpáncélt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 bőrpáncél, 6 rézdarab, 6 óndarab. [-35 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 219.]

kt 233 1 elkészíted a 233. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 furulyát. [14 pontot használtál fel, van még 205.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [40 pontot használtál fel, van még 165.]
[A parancs tárolásra került.]

kt 176 1 elkészíted a 176. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vashegyű nyilat. [8 pontot használtál fel, van még 157.]

kt 94 6 elkészíted a 94. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 bronzhegyű nyilat. [60 pontot használtál fel, van még 97.]

m 4 1 mozogsz délre, északkeletre
[74,61] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy goldugar. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 4 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a goldugar bal hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a goldugar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a goldugar megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A goldugar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Shelinával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Ő Cras Lorg felesége! Raia hittérítője. Egy bakkura csizmát, egy griff nyakéket, egy jegygyűrűt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy sárga erőövet visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy ragyás burástya trófea és egy bíbor szulfagor trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Holmiját egy woor-antilop cipeli. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [75,60] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Felfedeztél egy mély szakadékot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Macskaszemű Marion lábát masszírozza. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux bal lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a téfea magoflux nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 44.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a sörényes ubuk. 2 kaját bezabál a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASKULCS (183. TÁRGY)
Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia hittérítője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 126. fordulód.

Erő: 28 (32) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 26 Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 Életpont: 223/219 Jellem: jó (151) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 Varázspont: 132/0 Pénz: 1027 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 7/4 Pszi pont: 7/1 EFejl: 16
Eddig összesen 407 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 332 TP-t kaptál. Jelenleg 74334 TP-d van. A következő szinthez még 666 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, nukleáris cickány, quwarg szabotőr. A 116. fordulódban 35 arany került a bankszámládra. 37 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 7/25 (+14%)
ütőfegyverek: 20/53 lőfegyverek: 17/70 (+6%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/69 (+20%) 2. nyomkövetés: 13/66 (+8%) 3. mászás: 6/92 (+6%)
4. csapdakészítés: 9/24 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/81 6. gyógyítás: 36/42
7. titkosírás: 2/0 8. felderítés: 3/13 9. szörnyidomítás: 5/14
10. teológia: 10/5 (+11%) 11. taumaturgia: 3/75 (+3%) 12. versengés: 3/31
13. zene: 1/92 (+40%) 14. szörnyismeret: 8/2 15. pszi: 1/44 (+5%)
16. zárnyitás: 2/90 17. vadászat: 12/6 18. bányászat: 12/84
19. testépítés: 11/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 1)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 100.29 kg Megterheltség: 125%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 4 kaja (#2) 7 madártoll (#112)
1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153) 1 smirglilevél (#29)
2 spiritusz (#170) 2 ubuk tüske (#131) 1 vasérc (#152)
3 víz (#27) 1 bronzpáncél (#90)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 amniosz (#203) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bőrpáncél (#51)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 furulya (#233)
1 téfea-agy (#172) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,61) nyuhaj karbin (#110), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), goldugar (#65), Shelina (5307. kalandozó)
(75,60) a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98), nyuhaj karbin (#110)

Üzenet küldése a karakternek