124. forduló, 126. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 3. 9h:28'
EZ A 281. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD
282. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,28] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Amíg aludtál, egy igen furcsa álmot láttál: egy kastély szobájában, egy terített asztal mellett álldogáltál. Egyszercsak besettenkedett egy árnymanó, és valami fekete port szórt az egyik korsóba. Nem sokkal azután, hogy kiosont, bejöttek a vendégek. A korsóból egy gyönyörű kobudera leány ivott! Téged nem látott senki, és nem is tudtál senkihez sem szólni - balszerencsédre csak amolyan narrátora lehettél a saját álmodnak. A kobudera leánynak semmi baja sem lett, de magad előtt láttad az árnymanó gonoszan mosolygó pofáját, és biztos lehettél benne, hogy a por VALAMIRE jó volt. Miután felébredtél, az álom emléke gyorsan tovatűnt, de azért valami kényelmetlen érzés maradt benned... Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. 6 mérg. ubuk tüske van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy alpesi tehén nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 254.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 234.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 234.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 234.]

dd 255 347 eldobod a 255. tárgyat a 347. tárgyat
Elhajítasz 1 tatu ködmönt. Elhajítasz 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

ftv 50 96 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 96. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 117 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 231.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 206.]

v 15 43 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új tükör. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[133,29] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (5 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 11 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+31 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Meglepődsz, amikor a folyosó némaságát kellemes énekhang váltja fel.
- A szirén énekel nekem - gondolod, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. Legyőzhetetlenség-érzeted azonban hamar elpárolog, helyét pedig öreges fáradtságnak adja át. Öntudatlanul rogysz a földre. Később összetörten ébredsz, minden tagod sajog. Mégis képes vagy józan döntésre: feladod a próbát. 195 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Találsz valamit: 1 gyöngymangó. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [132,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A távolban sakálok üvöltenek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Iron Cross orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol az árnymanó férfi tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 4 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol a törpe férfi tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.

(Továbbmész...) [131,30] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [97 pontot használtál fel, van még 104.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[130,31] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst nyakláncot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [129,31] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy epokitféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával megvagdalod az epokitféreg testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az epokitféreg testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [128,30] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tetemember került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember bal lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a tetemember bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol a férfi letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 3 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. [48 pontot használtál fel, van még 56.]

kt 29 9 elkészíted a 29. tárgyat (9 darabot)
Begyűjtöttél 9 smirglilevelet. [9 pontot használtál fel, van még 47.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[127,31] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Alcoy Calgary irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Felkutatod Silverina táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 4 életpontot. Futás a tett színhelyéről! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 33.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 3.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kut 20 kutatsz 3 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ek 227 120 27 t. energia kisütése: 227 120 27
Elhatározod, hogy visszatérsz erőd központjába. Mentálisan kapcsolatba lépsz Hófarkassal, és segítségéért fohászkodsz. Környezeted rohamosan elhalványul körülötted, majd ligeted ismerős formái bontakoznak ki szemeid előtt. Szerencsésen hazatértél...

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(127,31) művészi porolit (#720), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba, alpesi tehenek (#91), Silverina (2081. kalandozó)
(128,30) tetememberek (#123), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), egy ember férfi
(129,31) epokitféreg (#147)
(130,31) grok-képződmény (#149), 30. jellempróba, drasmólyom (#60)
(132,29) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, művészi porolit (#720), egy árnymanó férfi, egy törpe férfi
(133,29) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), halálhozó (#419)
(134,28) dögkeselyű (#174)

[120,27] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 256 bemész a templomba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [8 pontot használtál fel, van még -8.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben -8 pontod maradt, ebből a következő körre -8 pontot vihetsz át. Kapsz még 266 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight eljövendő papja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 125. fordulód.

Erő: 17 (22) Szint: 13 Merészség: 10/3 Magasság: 174 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 275/121 Jellem: semleges Tul. pont: -6
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 216/62 Pénz: 869 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 70/29 EFejl: 30
Eddig összesen 573 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1919 TP-t kaptál. Jelenleg 36689 TP-d van. A következő szinthez még 11311 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A Hófarkas tetoválását viseled. A 74. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 17 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 19/16 (+10%) vágófegyverek: 11/40 (+4%)
ütőfegyverek: 8/33 (+5%) lőfegyverek: 8/13 dobófegyverek: *19/101

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/12 2. nyomkövetés: 14/33 (+27%) 3. lopás: 2/21 (+14%)
4. mászás: 7/92 (+5%) 5. csapdakészítés: 11/90 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/44 (+18%)
7. gyógyítás: 21/32 (+46%) 8. titkosírás: 3/81 9. felderítés: 8/84 (+16%)
10. szörnyidomítás: 8/4 11. teológia: 11/95 (+18%) 12. taumaturgia: 14/52 (+12%)
13. szerencsejáték: 1/4 14. versengés: 5/63 (+18%) 15. zene: 3/50 (+11%)
16. szörnyismeret: 9/0 (+18%) 17. pszi: 12/13 (+7%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 6/28 (+11%) 20. bányászat: 14/29 21. főzés: 8/45 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

Összsúly: 86.37 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 súlyzó (#347) 1 tatu ködmön (#255)
17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 6 mérg. ubuk tüske (#137)
9 smirglilevél (#29) 1 tükör (#43)


Üzenet küldése a karakternek