Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 11. 12h:04' EZ A 157. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD 158. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3140 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
hu 57 24 212 | hulladék: 57 24 212 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
hu 186 240 105 | hulladék: 186 240 105 |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. {CSTT:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 136 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 156, gyógyulás: 4, összesen: -152 ÉP}
ba 760 | nem támadod a 760. szörnyet |
dd 17 57 24 | eldobod a 17. tárgyat az 57. tárgyat a 24. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár jobb első lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-42 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a zombi mester bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 98, gyógyulás: 21, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [104,101] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [105,100] Még mindig füves síkságon vagy. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a szutykos remák jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kósza bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a varkaudar kósza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 23 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). 1 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 64, gyógyulás: 4, összesen: -60 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a Thargodan csontváz jobb oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [106,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar behemót. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vaskarddal felnyitod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar bajnok közeledik. Itt csata lesz.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok bal vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 54, gyógyulás: 5, összesen: -49 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kósza jobb lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar szablya (ld. enc.). 1 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 77, gyógyulás: 7, összesen: -70 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc fejét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [109,97] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy elhagyott bánya van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy szutykos remák. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák bal oldalát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 remák szivet. 1 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-40 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 82, gyógyulás: 17, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [109,96] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szutykos remák. Itt csata lesz.
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+298 varázspont.)
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 remák szivet. 1 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
id 216 100 | idomítod a 216. szörnyet 62 pontért |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
KRITIKUS TALÁLAT (548.TUDATI KÉPESSÉG) A közelharc mesterei úgy tartják, hogy igazán hatékonyan csak egy kézzel lehet harcolni, és az "ügyetlenebb" kézben forgatott fegyver inkább csak hátráltat a mozgásban, a szabad cselekvésben, és behatárolja a lehetőségeinket. Nem véletlen, hogy a klasszikus fegyverművész iskolák jobban preferálják a pajzshasználatot, mint a balkezes fegyver forgatását, és ha oktatják is annak használatát, azt csak amolyan kiegészítés vagy hiánypótlás gyanánt teszik. A kalandozó életforma elterjedése Ghallán aztán megmutatta, hogy ez a mára megmeszesedett álláspont nem tartható. Megszámolni sem lehet azokat a kalandorokat, akik rendre rácáfoltak erre a régimódi felfogásra, és képesek mesterien forgatni mindkét fegyverüket egyszerre, még úgy is, hogy azok más-más típusba tartoznak. Ha a Közös Tudatod eljutott a támadás magasiskolájáig, a képességek kilencedik szintjére, akkor te is a fegyvermesterek közé sorolhatod magad! Bár tudásod még fejleszthető, és messze nem tökéletes, a tudattársaidtól kölcsönzött határozottság és elszántság akkor is célba juttat majd, ha egyébként a támadásod az átlagosnál gyengébbre sikerülne. Nem hogy hátráltat majd a balkezes fegyvered, de épp ellenkezőleg! A vele leadott támadásod sokkal határozottabb, intenzívebb, erőteljesebb lesz. [Mostantól a balkezes támadásaidra kapsz tapasztalatszint/5 sebzést (lefelé kerekítve). Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.] |
FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY) A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 20-nál több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 20-nál többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek. |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY) Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű. |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY) Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bőrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértőt! A varkaudar tekercset féltve őrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára. |
VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY) Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban. |
Erő: | 27 (37) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 19 (26) | Védekezés: | 29 (33) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/32 év |
Egészség: | 19 (23) | Életpont: | 272/89 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (34) | Varázspont: | 317/301 | Pénz: | 316 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 40/-3 | Pszi pont: | 113/123 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/98 (+10%) | szúrófegyverek: | 20/90 (+26%) | vágófegyverek: | 25/47 (+22%) |
lőfegyverek: | 15/36 (+27%) | dobófegyverek: | 25/77 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (250%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
109,96 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 110 |
Feltételes varázskő használat: 6 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 111 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/79 (+102%) | 2. nyomkövetés: | 18/93 (+25%) | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 4/4 | 5. csapdakészítés: | 11/36 (-1394%) | 6. csapdaészlelés: | 3/89 |
7. gyógyítás: | 23/93 (+50%) | 8. titkosírás: | 3/16 | 9. felderítés: | 6/98 (+54%) |
10. szörnyidomítás: | 5/43 (+77%) | 11. teológia: | 11/56 (+10%) | 12. taumaturgia: | 16/48 (+42%) |
13. szerencsejáték: | 1/83 | 14. versengés: | 6/33 (+10%) | 15. zene: | 2/26 |
16. szörnyismeret: | 16/67 (+22%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 12/61 |
19. vadászat: | 4/30 (+3%) | 20. vitalitás: | 1/11 | 21. bányászat: | 15/70 (+12%) |
22. testépítés: | 20/94 | 23. főzés: | 8/15 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), drakolich (#760) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 700 (limit: 1035), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60772. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 56 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | manakristály (#500) | 9 | szögletes kő (#17) | |||
23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | bronzpenge (#126) | 2 | bumeráng (#249) | |||
1 | destabilizátor (#1275) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | láncing (#222) | 3 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
10 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 3 | remák szív (#264) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar szablya (#516) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) |
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | |
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|