124. forduló, 126. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 16. 8h:46'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,79] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea és egy uzbány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.]

a 75 4670 átadod a 75. tárgyat a 4670. kalandozónak
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 rézkulcsot Debbie O'Connor részére. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

a 151 5146 átadod a 151. tárgyat az 5146. kalandozónak
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szvó-ektoplazmát Myosotia részére. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

a 396 5146 4 átadod a 396. tárgyat az 5146. kalandozónak (4 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 álomport Myosotia részére. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

a 116 5146 2 átadod a 116. tárgyat az 5146. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 móri gyümölcsöt Myosotia részére. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[107,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,79] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megbököd a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vasalt bunkóval megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 28, gyógyulás: 25, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,79] Még mindig bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 208.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[104,79] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal megérinted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 41, gyógyulás: 22, összesen: -19 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,79] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az erszényes elkarog testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis ryuku légiós trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő erszényes elkarog trófeát. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+48 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Moloch formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [91 pontot használtál fel, van még 117.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[101,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sir Bedzsik lábát masszírozza. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! (ld. enc.) Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-1 max. varázspont.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [24 pontot használtál fel, van még 93.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+32 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [50 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 14, 10.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 266 pontot. A következő körben tehát 296 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.

ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY)
A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed.

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 48. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 125. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 15 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 25 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 16 Életpont: 229/106 Jellem: gonosz (104) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 Varázspont: 213/6 Pénz: 250 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/3
Eddig összesen 533 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2014 TP-t kaptál. Jelenleg 110433 TP-d van. A következő szinthez még 9567 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, arató csattanat, erszényes elkarog. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 4489 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/82 (+9%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 21/34 (+8%)
lőfegyverek: 13/28

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/3 2. nyomkövetés: 14/86 (+28%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/48 5. csapdakészítés: 9/41 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/97
7. gyógyítás: 24/33 (+40%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 10/24
10. teológia: 16/17 (+6%) 11. taumaturgia: 10/71 (+10%) 12. zene: 18/7 (+50%)
13. szörnyismeret: 1/18 14. zárnyitás: 9/67 (-900%) 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 9/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 álompor (#396) 1 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)
2 móri gyümölcs (#116) 1 rézkulcs (#75) 1 szvó-ektoplazma (#151)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), szopógödör (#177), orgyilkos (#131)
(101,80) garokk (#73), Elenios rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(102,79) művészi porolit (#720), Leah oltár, 41. jellempróba
(103,79) erszényes elkarog (#354), Raia rúnaköve, Tharr oltár
(104,79) vérfürdető magszim (#148), Raia oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(105,79) oltár, művészi porolit (#720)
(106,79) ryuku gárdista (#360), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), oltár
(107,79) oltár, művészi porolit (#720)
(108,79) a 49. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek