123. forduló, 125. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 14. 15h:22'
EZ A 497. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
498. játékheted kezdete: jún. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,74] koordinátán.
Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami előnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerű! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mű, melyet embernek neveznek! Mert ő okos, mint egy gnóm, erős, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors, mint egy harcművész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erős, mint egy gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már időd ezen gondolkozni, mert eljő a reggel.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy rambó bogár nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 286.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a nagy vaspajzsot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vámpirizáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 231.]

v 1 2 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

be 46 bemész a 46. titkos labirintusba
Megismered a leírás alapján az elhagyatott tanyaházat. Megtalálod a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, szörnyű bűz csap meg - a rothadás bűze. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

lm 2 3 2 mozogsz 2 3 2
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] egy útonálló lakik itt. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal felnyársalod az útonálló bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Elértél a hajdani istállóhoz. Most már egyetlen állat sincs itt. [3. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy útonálló van előtted! Fegyvere egy bot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 8, összesen: +5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) egy útonállót pillantasz meg. Fegyvere egy bunkó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
89 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 5 mozogsz 5
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
[6 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 6 7 6 mozogsz 6 7 6
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT] egy sötét gnómot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 rézkulcsot.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Benézel a kamrába, amelynek polcai hajdan ennivalótól roskadoztak. [7. PONT] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz.
Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 5 9 10 mozogsz 5 9 10
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 11 12 11 mozogsz 11 12 11
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Elérkeztél egy nagyobb, közös hálószobához. [12. PONT] egy sötét gnóm lakik itt. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm nyakát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 bronzkulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 143.]

lm 10 9 5 mozogsz 10 9 5
Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Elhagyod a gonosz által kísértett házat.
[12 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 57 TVP-t kell elköltened.]

[30 pontot használtál fel, van még 83.]

gyk 182 15 gyakorolsz a 182. tárggyal 15 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Még sokat kell gyakorolnod. [15 pontot használtál fel, van még 68.]

v 21 2 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 2 kaja. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 63.]

ef 2 503 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 49.]

h 233 15 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Magad is meglepődsz, amikor látod, milyen jól tudsz a zeneszerszámmal bánni. Lassan egész jó bárd lesz belőled! [15 pontot használtál fel, van még 34.]

szk 14 keresed a 14. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rambó bogarat. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 33.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 28.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT)
(Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET)
Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet.
Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül.
Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.)

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 72. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 23 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 276/264 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 229/11 Pénz: 141 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/1
Eddig összesen 487 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1191 TP-t kaptál. Jelenleg 143597 TP-d van. A következő szinthez még 36403 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, quwarg királynő, élőholt mágus.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 19/2 (+2%) vágófegyverek: 10/72
ütőfegyverek: 11/62 (+20%) lőfegyverek: 11/59 dobófegyverek: 12/51 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyu-shuriken (#157) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); sallank nyíl (#129) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/89 2. nyomkövetés: 19/38 3. lopás: 3/43
4. mászás: 7/13 5. csapdakészítés: 8/37 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/88
7. gyógyítás: 33/28 8. titkosírás: 1/10 9. felderítés: 10/5
10. szörnyidomítás: 1/64 11. teológia: 20/41 (+17%) 12. taumaturgia: 14/50
13. zene: 9/37 (+15%) 14. szörnyismeret: 8/82 (+18%) 15. zárnyitás: 3/28 (+5%)
16. vadászat: 13/27 17. bányászat: 14/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 2 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1036 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 65.50 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 nagy vaspajzs (#161) 4 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzkulcs (#76) 1 bunkósbot (#9) 1 főnixtoll (#563)
2 kaja (#2) 1 rézkulcs (#75) 6 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,74) a 46. labirintus bejárata, útonálló (#130), sötét gnóm (#132)

Üzenet küldése a karakternek